Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:Lyhyesti ja ytimekkäästi:
miltä kuulostaa! =) :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä en tuosta toisesta nimestä kyllä tykkää yhtään. Mut itsehän lapsesi nimen päätät... =)
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ihana!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:Lyhyesti ja ytimekkäästi:
miltä kuulostaa! =) :flower:
Lyydi Adeliina on kivempi mun mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Lyydia on kaunis nimi, mutta mulle tuo Adeliina on näitä nykyajan väkisinväännetyn kuulosia joista en yhtään tykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikö tytöstä tullu jo Beata? :O