Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Lyydia on kaunis nimi, mutta mulle tuo Adeliina on näitä nykyajan väkisinväännetyn kuulosia joista en yhtään tykkää.
Adeliina on vanha nimi!
Luepa uudestaan mitä kirjoitin..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Lyydia on kaunis nimi, mutta mulle tuo Adeliina on näitä nykyajan väkisinväännetyn kuulosia joista en yhtään tykkää.
Adeliina on vanha nimi!
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Lyydia on kaunis nimi, mutta mulle tuo Adeliina on näitä nykyajan väkisinväännetyn kuulosia joista en yhtään tykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Lyydia on ihana, vanha, perinteikäs, kaunis, vaikuttava - mutta Adeliina... ei nappaa.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Lyydia on kaunis nimi, mutta mulle tuo Adeliina on näitä nykyajan väkisinväännetyn kuulosia joista en yhtään tykkää.
Ekat Adeliinat on 1800-luvun puolelta...
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:miksei Adalmiina?
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:Hieno nimi on!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Etkös sinä viikonloppuna hehkuttanut et lapsesta tuli Beata joku??meinaatko jo vaihtaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ---:entä anelia? tuo on jo mun mielestä aika naurettava nimi...
Alkuperäinen kirjoittaja Muumikuono:diidia daadia.en tykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Lyydia on ihana (meillä yksi neideistä on Lyydia ) :heart:
Jotenkin tuo Adeliina..hmm kaksi d-kirjainta peräkkäisissä nimissä jotenkin tökkii..mutta muuten oikein kauniit nimet =)