Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikkutintti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Lyydia on kaunis nimi, mutta mulle tuo Adeliina on näitä nykyajan väkisinväännetyn kuulosia joista en yhtään tykkää.

Ekat Adeliinat on 1800-luvun puolelta...

En ole väittänytkään etteivät olisi.
Mulle ne on vaan samaa sarjaa näiden kaikenmaailman jessiinojen ja tutteleiden kanssa joita nykyään annetaan nimeksi ettei vaan olis koskaan kaimoja missään.
 
Lyydia on ihana (meillä yksi neideistä on Lyydia ) :heart:
Jotenkin tuo Adeliina..hmm kaksi d-kirjainta peräkkäisissä nimissä jotenkin tökkii..mutta muuten oikein kauniit nimet =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Lyydia on ihana (meillä yksi neideistä on Lyydia ) :heart:
Jotenkin tuo Adeliina..hmm kaksi d-kirjainta peräkkäisissä nimissä jotenkin tökkii..mutta muuten oikein kauniit nimet =)


itsekkin mietin tuota D-kirjainta,mutta siihen on jo tottunut tietyllälailla..

Olivia Aurora :heart:
Lyydia Adeliina :heart:
 

Similar threads

Yhteistyössä