Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikkutintti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Voi miten kaunis nimi siskollakin.
Sinullakin sointuvia nimiä.
Meillä Lilian Ida Olivia
Lyydia Sara Alicia
Lumia Bella Maria

Onpas meillä samanlainen nimimaku:) Lumia tulee joskus jos tyttö tulee ja Lilian aivan ihana :heart:

Olisiko vaihtoehtoja toiseksi nimeksi Lyydialle? ja A:lla alkavia!
 
Laitan sulle koko rimpsun ehkä siellä ainakin yksi ois mistä tykkäät


Aalia
Aalle
Aallokki
Aallokko
Aami
Aamukaste
Aamunkoi
Aamurusko
Aamutuuli
Aamutähti
Aana
Aane
Aani
Aara
Aaria
Aarikka
Aarla
Aarna
Aarnea
Aarnevi
Aasa
Aase
Aasia
Aaso
Aasta
Aata
Aaluva
Aavi
Abita
Acacia
Adafiia
Adalia
Adamia
Adamiina
Adamina
Adanna
Adasha
Adeela
Adeele
Adela
Adelea
Adella
Adelle
Adelma
Adessa
Adette
Adine
Adini
Adolfia
Adoniikka
Adora
Adena
Adetta
Aelia
Aelita
Aetna
Affi
Afra
Africa
Afrodite
Agafia
Agatta
Agne
Agneetta
Agnessa
Agnia
Agnita
Agrippiina
Agrippina
Agveliina
Ahava
Ahkera
Aho
Ahri
Ai
Aia
Aidi
Aiida
Aijali
Aijan
Aijeli
Aiju
Aijuliina
Aika
Aike
Aiken
Aiki
Aikio
Aikka
Aikki
Aikku
Aiko
Ailakki
Ailama
Ailamo
Ailana
Aile
Ailen
Ailia
Ailiina
Ailikka
Ailina
Ailis
Ailla
Aima
Aime
Aimi
Ainali
Ainara
Aine
Aineli
Aines
Ainia
Ainiina
Ainikka
Ainoa
Ainokainen
Ainokki
Ainotar
Ainut
Airiina
Airina
Airis
Airu
Airut
Aise
Aiselu
Aisla
Aissa
Aita
Aiva
Aive
Aivi
Aja
Ajatar
Akaata
Akaatta
Akasia
Akile
Akileia
Akileija
Akiliina
Akillea
Akita
Akka
Akliina
Akneetta
Akra
Akraseena
Akselia
Akseliina
Aksella
Aksia
Aksiina
Aksinja
Akta
Akusta
Akustiina
Akveliina
Akviliina
Alaina
Alana
Alanda
Alanna
Albania
Aldina
Aldine
Aleena
Aleftiina
Aleksa
Aleksanna
Aleksanni
Aleksia
Alena
Alenka
Alesia
Alessia
Aleta
Aletta
Alette
Alexa
Alexiina
Alfiina
Alfriida
Algi
Aliissa
Alila
Alilla
Alikka
Alinna
Alisi
Alisia
Alissa
Alita
Alja
Aljo
Alka
Alkia
Alkviliina
Allas
Allegra
Alles
Alliida
Alliina
Allikki
Allisa
Almaz
Almi
Almiina
Almiira
Almina
Almira
Alna
Alpa
Alsi
Alsine
Alvia
Alvira
Alviira
Amada
Amadea
Amaliia
Amanta
Amantia
Amaria
Amela
Ameli
Amelita
Amena
Amidala
Amiika
Amika
Aneira
Aneta
Anete
Ania
Aniela
Aniella
Aniina
Anissa
Anju
Anjuska
Anjussi
Anjuta
Anki
Annali
Annami
Anneke
Annelia
Annemi
Annetta
Annevi
Annike
Annilotta
Annita
Annmaj
Anseriina
Antonetta
Anuska
Apila
Aralia
Areta
Aretha
Aretta
Ariane
Arianna
Arianne
Ariela
Ariella
Arieta
Arietta
Arizona
Arlana
Arlena
Arletta
Arlette
Armina
Arnevi
Arniika
Arnika
Arnikki
Asia
Aspasia
Astrea
Astri
Atsalea
Auguste
Auna
Aunikki
Aurinko
Autere
Autumn
Auvikki
Avelia
Avella
Avena
Avilla
Ayla
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:
Lyhyesti ja ytimekkäästi:

Lyydia Adeliina,

miltä kuulostaa! =) :flower:

Hirveältä. Ainakin se Lyydia. Voi yrjö, ihme ettei Seniili Selma.

Törkee kommentti.Voisi sen nätimminkin sanoa :o
Älä välitä Pikkutintti :heart:

En välitäkkään! voiko kauniimpaa olla kuin Lyydia :heart: mut makuasioista ei voi kiistellä!!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:
Olipas siinä nimiä:) ja hyviäkin. silti ei adeliina voittanut mikään :ashamed: Meneekö sulla kieli solmuun Lyydia Adeliinassa

Ei se solmuun mene mutta jos sen oikein nopeesti sanoo niin sitten tulee vähän vaikeuksia :ashamed:
Mietitääs vielä vaihtoehtoja jos haluat tai sitten pitäydyt siinä mistä tykkäät kaikista eniten.Silloin ei tarvi alkaa nimenannon jälkeen katumaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:
Lyhyesti ja ytimekkäästi:

Lyydia Adeliina,

miltä kuulostaa! =) :flower:

Hirveältä. Ainakin se Lyydia. Voi yrjö, ihme ettei Seniili Selma.

Törkee kommentti.Voisi sen nätimminkin sanoa :o
Älä välitä Pikkutintti :heart:

Mitä törkeää tuossa on kun ei siinä ole mitään henkilökohtaista. Ei vaan miellytä nimi ja sanoin sen mitä ajattelen. Sori, mut luulin että sitä kysyttiin. En tiennyt että pitää vastata tietyn säännön mukaan :) Mutta pyhin pahoitteluni suuresta loukkauksesta ja lauotusta törkeydestä, voisinko hyvyttää tämän vaikka rukoilemalla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:
Olipas siinä nimiä:) ja hyviäkin. silti ei adeliina voittanut mikään :ashamed: Meneekö sulla kieli solmuun Lyydia Adeliinassa

Ei se solmuun mene mutta jos sen oikein nopeesti sanoo niin sitten tulee vähän vaikeuksia :ashamed:
Mietitääs vielä vaihtoehtoja jos haluat tai sitten pitäydyt siinä mistä tykkäät kaikista eniten.Silloin ei tarvi alkaa nimenannon jälkeen katumaan =)


nopeesti jos sanoo niin meinaa kyl karata :) Kiva kun jaksat miettiä nimiä :hug:

Lyydia Alissa
Lyydia Aurelia
mitähän niitä muita olisi??:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:
Lyhyesti ja ytimekkäästi:

Lyydia Adeliina,

miltä kuulostaa! =) :flower:

Hirveältä. Ainakin se Lyydia. Voi yrjö, ihme ettei Seniili Selma.

Törkee kommentti.Voisi sen nätimminkin sanoa :o
Älä välitä Pikkutintti :heart:

En välitäkkään! voiko kauniimpaa olla kuin Lyydia :heart: mut makuasioista ei voi kiistellä!!!!

Tulee vain Lyydiasta mieleen seniili pullea tyyli-lyyli kylli täti, kyllikki, tyllerö tytti, minkä mahdan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:
Lyhyesti ja ytimekkäästi:

Lyydia Adeliina,

miltä kuulostaa! =) :flower:

Hirveältä. Ainakin se Lyydia. Voi yrjö, ihme ettei Seniili Selma.

Törkee kommentti.Voisi sen nätimminkin sanoa :o
Älä välitä Pikkutintti :heart:

Mitä törkeää tuossa on kun ei siinä ole mitään henkilökohtaista. Ei vaan miellytä nimi ja sanoin sen mitä ajattelen. Sori, mut luulin että sitä kysyttiin. En tiennyt että pitää vastata tietyn säännön mukaan :) Mutta pyhin pahoitteluni suuresta loukkauksesta ja lauotusta törkeydestä, voisinko hyvyttää tämän vaikka rukoilemalla?

hohoijaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:
Lyhyesti ja ytimekkäästi:

Lyydia Adeliina,

miltä kuulostaa! =) :flower:

Hirveältä. Ainakin se Lyydia. Voi yrjö, ihme ettei Seniili Selma.

Törkee kommentti.Voisi sen nätimminkin sanoa :o
Älä välitä Pikkutintti :heart:

Mitä törkeää tuossa on kun ei siinä ole mitään henkilökohtaista. Ei vaan miellytä nimi ja sanoin sen mitä ajattelen. Sori, mut luulin että sitä kysyttiin. En tiennyt että pitää vastata tietyn säännön mukaan :) Mutta pyhin pahoitteluni suuresta loukkauksesta ja lauotusta törkeydestä, voisinko hyvyttää tämän vaikka rukoilemalla?

Ongelmia???

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:
Olipas siinä nimiä:) ja hyviäkin. silti ei adeliina voittanut mikään :ashamed: Meneekö sulla kieli solmuun Lyydia Adeliinassa

Ei se solmuun mene mutta jos sen oikein nopeesti sanoo niin sitten tulee vähän vaikeuksia :ashamed:
Mietitääs vielä vaihtoehtoja jos haluat tai sitten pitäydyt siinä mistä tykkäät kaikista eniten.Silloin ei tarvi alkaa nimenannon jälkeen katumaan =)


nopeesti jos sanoo niin meinaa kyl karata :) Kiva kun jaksat miettiä nimiä :hug:

Lyydia Alissa
Lyydia Aurelia
mitähän niitä muita olisi??:)


Hei entäs Lyydia Alessiina/ Alissiina ( ihan villi ehdotus ) tuli vaan mieleen... pelkään että menee vaan liian "keksityksi "


 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:
Olipas siinä nimiä:) ja hyviäkin. silti ei adeliina voittanut mikään :ashamed: Meneekö sulla kieli solmuun Lyydia Adeliinassa

Ei se solmuun mene mutta jos sen oikein nopeesti sanoo niin sitten tulee vähän vaikeuksia :ashamed:
Mietitääs vielä vaihtoehtoja jos haluat tai sitten pitäydyt siinä mistä tykkäät kaikista eniten.Silloin ei tarvi alkaa nimenannon jälkeen katumaan =)


nopeesti jos sanoo niin meinaa kyl karata :) Kiva kun jaksat miettiä nimiä :hug:

Lyydia Alissa
Lyydia Aurelia
mitähän niitä muita olisi??:)


Hei entäs Lyydia Alessiina/ Alissiina ( ihan villi ehdotus ) tuli vaan mieleen... pelkään että menee vaan liian "keksityksi "

Lyydia Alissiina,ei paha! toinen nimi saa mielestäni ollakkin vähän erilainen,kuten Adeliinakaan ei ole ihan muotinimi:)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:
Lyhyesti ja ytimekkäästi:

Lyydia Adeliina,

miltä kuulostaa! =) :flower:

Hirveältä. Ainakin se Lyydia. Voi yrjö, ihme ettei Seniili Selma.

Törkee kommentti.Voisi sen nätimminkin sanoa :o
Älä välitä Pikkutintti :heart:

Mitä törkeää tuossa on kun ei siinä ole mitään henkilökohtaista. Ei vaan miellytä nimi ja sanoin sen mitä ajattelen. Sori, mut luulin että sitä kysyttiin. En tiennyt että pitää vastata tietyn säännön mukaan :) Mutta pyhin pahoitteluni suuresta loukkauksesta ja lauotusta törkeydestä, voisinko hyvyttää tämän vaikka rukoilemalla?

Ongelmia???

Taitaa olla. :) Näitä tyyppejä on AINA ja lähes joka ketjussa. Ensin annetaan tulla törkeyksiä täydellä mitalla ja käytetään kuvottavia ilmauksia ja sitten jälkeen päin ollaan marttyyria tyyliin 'mähän vaan kerron mielipiteitäni'.. :) Niin kuin mielipiteen pyytäminen tarkoittaisi sitä, että vastaaja voisi unohtaa kaikki käytöstavat ja olla törkeä ilmaisuissaan.
 

Similar threads

Yhteistyössä