Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:
Lyhyesti ja ytimekkäästi:
Lyydia Adeliina,
miltä kuulostaa! =) :flower:
Hirveältä. Ainakin se Lyydia. Voi yrjö, ihme ettei Seniili Selma.
Törkee kommentti.Voisi sen nätimminkin sanoa
Älä välitä Pikkutintti :heart:
Mitä törkeää tuossa on kun ei siinä ole mitään henkilökohtaista. Ei vaan miellytä nimi ja sanoin sen mitä ajattelen. Sori, mut luulin että sitä kysyttiin. En tiennyt että pitää vastata tietyn säännön mukaan

Mutta pyhin pahoitteluni suuresta loukkauksesta ja lauotusta törkeydestä, voisinko hyvyttää tämän vaikka rukoilemalla?