Mielipiteitä nimestä Lyydia Adeliina!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikkutintti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:
purista,purista ;) kyl se sieltä tulee ku vähä aikaa potkii =)

Meidän neiti heräsi päikkäreiltä joten syöttöpuuhat odottaa.
Laita viestiä jos löytyy joku toinen nimi olisi kiva tietää mihin päädyit =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Tuolla on tosi monta sivua vaihtoehtoja jos ei sieltä löydy niin sit kannattaa pysyä alkuperäisessä :D

http://www.behindthename.com/

Kiitos,lähden surffaileen :D ja ilmoitan kun tiedän pysytäänkö alkuperäisessä vai löytyykö uusi:)

heh..samaan aikaan laitoin saman ajatuksen :)
:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutintti:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Tuolla on tosi monta sivua vaihtoehtoja jos ei sieltä löydy niin sit kannattaa pysyä alkuperäisessä :D

http://www.behindthename.com/

Kiitos,lähden surffaileen :D ja ilmoitan kun tiedän pysytäänkö alkuperäisessä vai löytyykö uusi:)

heh..samaan aikaan laitoin saman ajatuksen :)
:heart:


Telepatiat toimii =)
 
En löytänyt parempaa toista nimeä,joten maistraatin lappusessa lukee nyt Lyydia Adeliina :heart:

Olivia Aurora &
Lyydia Adeliina

sointuu korvaani niin ihanasti,vaikka itse sanonkin :D

kiitos avusta :heart: :hug: ja terkkuja pikku Lyydialle sinne :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Onnittelut nimestä ja kaikkea hyvää teidän prinsessoille ja iloista joulun odotusta :hug:

Kiitoksia samoin,oikein mukavaa joulun odotusta :heart: :xmas:

Pikkutintti muksuineen, :wave:

Kristian Aleksanteri
Eemeli Aukusti
Olivia Aurora ja
Lyydia Adeliina
 

Similar threads

Yhteistyössä