R
Rukoilijasirkka
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:jos mä kerron tä tarina tänne ,mä en tuu sitten ikinä enää palstailemaan tänne :ashamed:
Ei sinun tarinassa ollut mitään noloa. :hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:jos mä kerron tä tarina tänne ,mä en tuu sitten ikinä enää palstailemaan tänne :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:en ole käynyt missän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Minkälaista? Ollut joskus vai nyt?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse::/ Henkistä väkivaltaa?
Voi sanoa niin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:jos mä kerron tä tarina tänne ,mä en tuu sitten ikinä enää palstailemaan tänne :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:en ole käynyt missän![]()
no kannattais varmaan harkita sellastakin. jos vaikka saisitte sillätavalla asioita selväksi ja pystyisitte vielä luottamaan/rakastamaan toisianne.
jos sitä haluatte! sehän on paljon halusta kiinni,haluaako koittaa antaa anteeksi,haluaako rakastaa toista ja haluaako koittaa muuttaa tilannetta.
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:jos mä kerron tä tarina tänne ,mä en tuu sitten ikinä enää palstailemaan tänne :ashamed:
no on kyllä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:en ole käynyt missän![]()
no kannattais varmaan harkita sellastakin. jos vaikka saisitte sillätavalla asioita selväksi ja pystyisitte vielä luottamaan/rakastamaan toisianne.
jos sitä haluatte! sehän on paljon halusta kiinni,haluaako koittaa antaa anteeksi,haluaako rakastaa toista ja haluaako koittaa muuttaa tilannetta.
se on niin vaikea päätä,kun jos mä sinne menen mä päätän sitten oikeasti että jään hänen kanssa :ashamed:
Mutta tommosta kävi mitä mä en voinut ikinä kuvitella että mun kanssa jotain sellaista tapahtu tai varma kaikki ajattelevat niin jos jotain kamala tapahtu :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:jos mä kerron tä tarina tänne ,mä en tuu sitten ikinä enää palstailemaan tänne :ashamed:
Ei minusta. Kaikilla on omat vaikeutensa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rinzessa:hyvä tulla ensin tänne valittaa ja sit kertoo tarinan vaan joillekkin yv:nä ja muille ei kerro... vähän outoa. Miksi joillekkin sen voi laittaa yv:nä ja joillekkin ei :| Jää kaivelee, et mitä miehes on tehny... ei tarvii sit kellekkää kertoo jos ei kaikille kerro. Tai sit hei, kerro mullekki nii tiiän ja ymmärrän ehkä paremmin sua!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:jos mä kerron tä tarina tänne ,mä en tuu sitten ikinä enää palstailemaan tänne :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Rinzessa:hyvä tulla ensin tänne valittaa ja sit kertoo tarinan vaan joillekkin yv:nä ja muille ei kerro... vähän outoa. Miksi joillekkin sen voi laittaa yv:nä ja joillekkin ei :| Jää kaivelee, et mitä miehes on tehny... ei tarvii sit kellekkää kertoo jos ei kaikille kerro. Tai sit hei, kerro mullekki nii tiiän ja ymmärrän ehkä paremmin sua!!!
Täällä ei oo mitään pakko kertoa kaikille sääntöä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rinzessa:hyvä tulla ensin tänne valittaa ja sit kertoo tarinan vaan joillekkin yv:nä ja muille ei kerro... vähän outoa. Miksi joillekkin sen voi laittaa yv:nä ja joillekkin ei :| Jää kaivelee, et mitä miehes on tehny... ei tarvii sit kellekkää kertoo jos ei kaikille kerro. Tai sit hei, kerro mullekki nii tiiän ja ymmärrän ehkä paremmin sua!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Rinzessa:ei oo ei, mut ärsyttävää joillekkin kertoo ja joillekki ei. Ei oo mun mielestä vaan reilua, mut ei tarvii olla reilu jos ei haluu...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Rinzessa:hyvä tulla ensin tänne valittaa ja sit kertoo tarinan vaan joillekkin yv:nä ja muille ei kerro... vähän outoa. Miksi joillekkin sen voi laittaa yv:nä ja joillekkin ei :| Jää kaivelee, et mitä miehes on tehny... ei tarvii sit kellekkää kertoo jos ei kaikille kerro. Tai sit hei, kerro mullekki nii tiiän ja ymmärrän ehkä paremmin sua!!!
Täällä ei oo mitään pakko kertoa kaikille sääntöä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:en ole käynyt missän![]()
se on niin vaikea päätä,kun jos mä sinne menen mä päätän sitten oikeasti että jään hänen kanssa :ashamed:
No rakastatko sitä vielä, vai oletko vaan tosi vihainen ja toivot, ettet rakastaisi?
En osaa edes sanoa tuntu että ei,mutta ehkä se on vain se vihaAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:en ole käynyt missän![]()
No rakastatko sitä vielä, vai oletko vaan tosi vihainen ja toivot, ettet rakastaisi?
niimpä :|
Alkuperäinen kirjoittaja Rinzessa:no on varmaa hauskaa, mut reilukerho tää ei ainakaa oo... mut ei oo pakko ollakaaan, joten ilmaisin mielipiteeni asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:En osaa edes sanoa tuntu että ei,mutta ehkä se on vain se vihaAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:en ole käynyt missän![]()
niimpä :|
:/