Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:No mikäs nyt on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Voi hyvä ihme![]()
![]()
Kyllä minäkin olisin vihanen
Tosin olisin varmaan lähteny jo aikaa sitten kävelee :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse::hug: Et ole hullu eikä sun tarina ole mikään nolo. Olet ihan oikeutettu olemaan vihainen ja hämmentynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Muakin jäi vaivaamaan. :hug: Laita yv jos jaksat/haluat kertoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse::hug: Et ole hullu eikä sun tarina ole mikään nolo. Olet ihan oikeutettu olemaan vihainen ja hämmentynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tota treffeillä käymistä ja pettämistä en kannata kuitenkaan. :hug: Tai ehkä jos laitatte lapset hoitoon ja mies järjestää sulle treffit sen kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tota treffeillä käymistä ja pettämistä en kannata kuitenkaan. :hug: Tai ehkä jos laitatte lapset hoitoon ja mies järjestää sulle treffit sen kanssa?
en mä hänen kanssa halua mihinkään mennä,mua ehkä oksettaolen oikeasti niin vihainen,en tiedä miks niin vihainen olen :ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tota treffeillä käymistä ja pettämistä en kannata kuitenkaan. :hug: Tai ehkä jos laitatte lapset hoitoon ja mies järjestää sulle treffit sen kanssa?
en mä hänen kanssa halua mihinkään mennä,mua ehkä oksettaolen oikeasti niin vihainen,en tiedä miks niin vihainen olen :ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rinzessa:niin voitko laittaa savanna juttus mulle? |O
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tota treffeillä käymistä ja pettämistä en kannata kuitenkaan. :hug: Tai ehkä jos laitatte lapset hoitoon ja mies järjestää sulle treffit sen kanssa?
![]()
Hmm..
Ei kuulosta hyvälle
:/
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:Pjeesi talle, se on turha puhu kun on voi olla pahantahto ihminen joka kjysy.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Rinzessa:niin voitko laittaa savanna juttus mulle? |O
Hei oikeesti! :headwall: Mä en kertos sulle, kun sä hyökkäilet siinä. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:Pjeesi talle, se on turha puhu kun on voi olla pahantahto ihminen joka kjysy.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Rinzessa:niin voitko laittaa savanna juttus mulle? |O
Alkuperäinen kirjoittaja Rinzessa:no oletin, että se laittaa sen, niinku sano täs ketjus aiemmin... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:Pjeesi talle, se on turha puhu kun on voi olla pahantahto ihminen joka kjysy.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Rinzessa:niin voitko laittaa savanna juttus mulle? |O
Mä en muistanutkaan että sä olet ulkomaalainen? :saint:
No en tod. ole, mutta hieman sieppaa nää kolmannet tai ties kuinka monennet nikit, joita näkyy riittävän. Tarinat on mitä sattuu, tyhjästä tehtyjä, selvästi keksaistuja ja niitä suolletaan tänne palstalle roppakaupalla.