Mies haluaa, että poika kotona lomansa ajan eikä tarhassa (pitkä vuodatus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anne t.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kanssa luulen, että mies oikeasti yrittänyt vaan olla avuksi tms. Hassulta musta kuulostaa se, että eivät ulkoile. Eikö se ulkoilu, vaikka vaan kotipihalla, kuulu ihan normaali elämään?
Mies ja isompi lapsi normaalisti ulos, jotta saat huilattua. Ja sitten kun hiukan olet levännyt, teette yhdessä jotain, jottei isompi lapsi tunne jäävänsä vaille äidin huomiota.
Vauva vaunuihin ja porukka ulos. Voit vaikka alkuun vaan istuskella ulkona, mutta omakin vointisi paranee kun vähän vaihtaa maisemaa ja saa ulkoiltua.

Sano miehelle että rakas tosi kiva kun yrität auttaa, mutta parhaiten olet avuksi jos viet pojan ulos että saan nukkua. Kyllä me täällä vauvan kanssa pärjätään, menkää te tekemään äijäjuttuja puistoon niin mä jaksan sitten iltapäivällä olla pojan kanssa ettei se tunne oloaan syrjityksi

• Tykkää
Reactions: Lokki
Kilahtaminen kannattaa iana :)

Mies hoiti yöllä yhden yösyötön, jotta sain mentyä nukkumaan aikaisemmin. Sitten lähti aamusta pojan kanssa retkelle. Laittoi juuri kuvan ja jossain hop lop tyylisessä paikassa taitavat olla. Itse istun rauhassa kahvikuppi kädessä ja kuuma kauratyyny selän alla. Kerrankin nukuttu ja aamiainen syöty ja kaikki lääkkeet jne otettu rauhassa. Vauva nukkuu edelleen. I am in heaven. Ihanaa, oikeasti ihan odottaa, että koska poika tulee kotiin ja saa leikkiä hännen kanssa sen sijaan, että äkäisenä ajattelee, että taas tuo tuossa riehuu.

• Tykkää
Reactions: Lex
Kilahtaminen kannattaa iana :)

Mies hoiti yöllä yhden yösyötön, jotta sain mentyä nukkumaan aikaisemmin. Sitten lähti aamusta pojan kanssa retkelle. Laittoi juuri kuvan ja jossain hop lop tyylisessä paikassa taitavat olla. Itse istun rauhassa kahvikuppi kädessä ja kuuma kauratyyny selän alla. Kerrankin nukuttu ja aamiainen syöty ja kaikki lääkkeet jne otettu rauhassa. Vauva nukkuu edelleen. I am in heaven. Ihanaa, oikeasti ihan odottaa, että koska poika tulee kotiin ja saa leikkiä hännen kanssa sen sijaan, että äkäisenä ajattelee, että taas tuo tuossa riehuu.

Jee! Hyvä että tilanne purkautui. Muista vielä kertoa miehelle, että tämä oli juuri sitä mitä kaipasit ja että hän on oikeasti ollut tosi isona apuna. Nimittäin kun esim. tätä palstaa lukee niin kyllä sulla on hyvä mies, täytyy vain muistaa ettei ne parhaatkaan osaa ajatuksia lukea :)

No mun mielestä kyse ei ole ollenkaan nyt pojasta, ja ymmärrän hyvin miksi mies ei halua poikaa päiväkotiin. Ja jos kyseessä on kumminkin viimeinen lomaviikko, etköhän sä kestä sen vielä ellette aikuiset ihmiset millään pääse muuten yhteisymmärrykseen (eli järjestää sulle jollain tavoin nukkuma-aikaa, ilman että lapsi viskataan jaloista päiväkotiin lomalla).

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;26781277:
Ja koska miehet on miehiä, niin muitathan myös miehelle asiasta iloisesti mainita, kuinka ihana hän oli kun antoi sinulle aamupäivän rauhan, tätä tarvitset nyt.

Onkohan ap:n mies maininnut, että onpa ihanaa kun äiskä jaksaa pienen vauvan kanssa yöt kukkua, että hän saa toisen lapsen kanssa nukkua? Epäilen suuresti. Ihmetyttää muutenkin, että miehiä pitää paapoa ja kun heidät ensin saa pakottamalla lapsenhoitoon, niin sitten pitää kiitellä ja ylistää. Haloo, yhteiset lapset, yhteinen vastuu!!

Yhteistyössä