Mies jäi 3.kerran kiinni...kenkää sille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhmäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sun mieheshan on kuin pieni lapsi. Se on oppinut nopeasti, etta tuhmuuksista ei seuraa huutoa kummempaa, joten miksi lopettaa? Ja jos sa vauvan pidat, niin mieshan pysyy kuvioissa koko loppuelamn. Valintahan on sun, mutta hyva nainen, wake up and smell the coffee!

Mitäs jos yrität nyt vaan kovettaa itseäsi sen verran, että saat sen äijän ulos sinun kodista.
Sitten et pidä seiihen mitään yhteyttä vaikka pariin viikkoon ja käytät sen ajan miettimiseen.
Mitä ihan oikeasti haluat elämältäsi ? Haluatko elättää sitä äijää lopun elämää ? Haluatko pestä herran sperma tahroja sohvaltasi kun siellä päivät runkkailee muiden naisien kanssa ?
Ja haluatko jo olemassa olevan lapsen saada se käsitys elämästä, että toinen käy töissä ja toinen loisii kotona runkkaamassa ???

siis älä nyt ittees anna noin kohdella.
Mietiippä nyt kaks kertaa millaisen mallin lapselles haluat antaa.Saatika tulevalle lapselle.
Kynnysmatot voi ostaa kaupasta ei sun tarvi olla.
Mies pihalle.Pyydät apu joukkoja,jos ei suosiolla lähe.
Hyväkskäyttööhän tuo täysin miehen puolelta on.

Miksi ihmeessä aloit tekemään vauvaa miehen kanssa, joka jo 2 kertaa jääny kiinni moisista touhuista! Ei se kuule tuu lopettaan, varsinkin kun on huomannu, ettet sä oikeesti mitään sille asialle tee, vaikka se mesettäs/viestailis muiden naisten kanssa.

Ma olin naimisissa vastaavanlaisen sian kanssa. Yhden mahdollisuuden annoin parantaa tapansa ja kun meno ei muuttunut, laitoin eron vireille. Paras teko minka olen koskaan tehnyt. Luojan kiitos, meilla ei ollut lapsia, eipahan ole tarvinnut olla sen koommin tekemisissa. Pystyin aloittamaan elamani uudestaan enka taakseni ole katsonut. Eihan se helppoa toki silloin ollut, mutta kaiken sen arvoista.

Miks pitäis tieten tahtoen alkaa yh:ksi tai jäädä paskaan suhteeseen petturin kanssa! Oman mielenterveyden kannalta ehkä onis parempi keskeyttää raskaus ja lähtee meneen suhteesta! Ansaitset paljon parempaa ja kun sen kunnollisen miehen kun löydät, sitten voit hyvillä mielin alkaa uutta raskautta suunnittelemaan!

Mie tein aikoinani näin! Nyt oon ihanan kolme vuotiaan äiti ja olen onnellisessa suhteessa jossa mies EI juokse vieraissa vaan pysyy vierellä. En ole katunut päätöstäni keskeyttää raskaus! Lapsi ja minä olisimme vain kärsineet!

Voimia sulle! Uskon, että päädyt itsellesi sopivaan ratkaisuun!

Alkuperäinen kirjoittaja mTs:
Miks pitäis tieten tahtoen alkaa yh:ksi tai jäädä paskaan suhteeseen petturin kanssa! Oman mielenterveyden kannalta ehkä onis parempi keskeyttää raskaus ja lähtee meneen suhteesta! Ansaitset paljon parempaa ja kun sen kunnollisen miehen kun löydät, sitten voit hyvillä mielin alkaa uutta raskautta suunnittelemaan!

Mie tein aikoinani näin! Nyt oon ihanan kolme vuotiaan äiti ja olen onnellisessa suhteessa jossa mies EI juokse vieraissa vaan pysyy vierellä. En ole katunut päätöstäni keskeyttää raskaus! Lapsi ja minä olisimme vain kärsineet!

Voimia sulle! Uskon, että päädyt itsellesi sopivaan ratkaisuun!

Tuollainen mies ei kyllä todellakaan tule olemaan hyvä isä...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
...hurmaava ja supliikkimies.....
Hitto.
Ja mä kun olen töissä tienaamassa meille rahaa se soittelee naisille,harrastaa niiden kans seksipuheluitaan, täällä mun kotona, mun sängyssä, mun sohvalla....tosi loukkaavaa!
Aargh!!!

Kuten sanoit: Supliikkimies.

Sellaisiinhan naiset ihastuu.

Etko muista: Sulle ei kelvannut toisenlainen.

Ns. kunnollinen.

Niin niitten kunnon miesten aina käy...

Supliikkimies!

Miten hän voi mahdollisetsi olla esimerkillinen miesehdokas??

Hän ei käy töissä.
Sä elätät ja hoidat kodin.
Hän pummaa sulta rahaa baariin.
Jatkuvia seksijuttuja sun selän takana.

Anteeksi, mutta hän kuulostaa ihan esimerkilliseltä luuserilta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten hän voi mahdollisetsi olla esimerkillinen miesehdokas??

Hän ei käy töissä.
Sä elätät ja hoidat kodin.
Hän pummaa sulta rahaa baariin.....

Mutta ennenkaikkea: supliikkimies.

Siinä se. "esimerkillinen miesehdokas".

Ks. vaikka aiempi viestini.

Jees. Täytyy jaksaa vaan olla kova, kun niin helppoa antaa periks, mutta siten en kuitenkaan ole onnellinen tulevaisuudessa. Joko i hyväksyn käytöksen ja kärsin hiljaa. Tai sit pistän sen nyt pellolle... Ja toivon etten taas sorru samanlaiseen mieheen tulevaisuudessa. Tasa-arvoinen suhde olisi hieno asia jossa luottamus toimii ja pari muutakin juttua.... Tuonne se nyt livisti naapuriin kun yritti ensin selitellä mustaa valkoiseksi. Siinä se on hyvä. Ei kulta hän ei ole koskaan pettänyt sinua eikä tule koskaan pettämään sinua. Daa, olen kyl tehnyt asian puoltoista vuotta sit selväks et puhelinseksi muitten kans on mulle pettämistä. Parisuhteita on kai kaikenlaisia, mutta mä en kykene avoimeen suhteeseen et molemmat on vapaita touhuamaan muitten kans....

Jees. Täytyy jaksaa vaan olla kova, kun niin helppoa antaa periks, mutta siten en kuitenkaan ole onnellinen tulevaisuudessa. Joko i hyväksyn käytöksen ja kärsin hiljaa. Tai sit pistän sen nyt pellolle... Ja toivon etten taas sorru samanlaiseen mieheen tulevaisuudessa. Tasa-arvoinen suhde olisi hieno asia jossa luottamus toimii ja pari muutakin juttua.... Tuonne se nyt livisti naapuriin kun yritti ensin selitellä mustaa valkoiseksi. Siinä se on hyvä. Ei kulta hän ei ole koskaan pettänyt sinua eikä tule koskaan pettämään sinua. Daa, olen kyl tehnyt asian puoltoista vuotta sit selväks et puhelinseksi muitten kans on mulle pettämistä. Parisuhteita on kai kaikenlaisia, mutta mä en kykene avoimeen suhteeseen et molemmat on vapaita touhuamaan muitten kans....

Pyydä avaimet takaisin, se on aika suoraa puhetta.

Mitäs nyt kun Herra-luuseri livisti sinne naapuriin, niin laitat ulko-oven eteen kassillisen sen henkilökohtaisia tavaroita ja lapun jossa kehoitat menemään veljelleen !!!
Ja pysyt kovana päätöksessäsi !
Et sinä tuollaista miestä tarvitse etkä ihan oikeasti edes halua.
Eroaminen on vaan niin helvatin hankalaa, että sitä lykkää.
Mutta rehellisesti sun tapauksessa saat paremman äijän vaikka roskalaatikosta !!!

Jees. ... Daa...

Tämä nyt vielä mitään vakavaakaan edes.
Tallaisella ei loppujenlopuksi ole mitään merkitystä, kunhan vähän jutellaan asiallisesti kun ollaan rauhoituttu, ja laitetaan muutenkin asiat taas mallilleen.

Pian kaikki on taas niin mukavaa ja sujuvaa, ja sen mukvauudenhan sinä tiedät kokemuksesta. Kenenkään muun kanssa ei ole vastaavaa.

Itsehän senkin paremmin tiedät!

Valitettavasti miehesi on oikeassa siinä, että olet tyhmä ja hullu. Olet näin pitkään jatkanut suhdetta narsistiselta vaikuttavan miehen kanssa, jolle olet jo varoituksen antanut ja hän vaan jatkaa toimintaansa. Tämä tekee sinusta tyhmän. Hullu olet olet ollut, kun olet jäänyt kärsimään tuosta loisesta. Loisesta eroon päästäksesi sinun täytyy ottaa häätöhoito, eli rankoilla toimenpiteillä eroon loisesta. Ei kukaan täysjärkinen sietäisi tuollaista satiaista, joka imee sinusta kaiken mehun.

Itse olen antanut miehelleni yhden ja samalla viimeisen varoituksen. (Onneksi oli kysymys "vain" vieraan naisen suutelemisesta. Jos olisi ollut kyse sänkyhommista, niin olisin eronnut jo saman tien.) Jos mieheni pettää vielä kerrankin, niin minä lähden, vaikka lapsia olisikin. Parisuhteen täytyy perustua kahdenkeskiseen rakkauteen, luottamukseen, kunnioittamiseen yms. Vaikka pappi aikanaan sanoi, että "kaiken se kestää, kaiken se kärsii" (tai jotain sinnepäin), niin pettämistä ei minun parisuhteeni tule kestämään.

Ole nyt tiukkana: mies saattaa jonkin ajan kuluttua tulla takaisin ovellesi kolkuttamaan ja esittämään katuvaista. Sinä kiltisti päästät hänet takaisin, mutta todellisuudessa mies ei kadu paskankaan vertaa, vaan jatkaa toimintaansa sen paremmin salaten. Hänelle on varmasti helppoa olla soittelematta puhelimella, kun voi suoraan mennä jonkun naisen luokse ja hommailla siellä ihan oikeasti. Mies saattaa puolustella tekoaan: "kun oma muija ei ymmärrä eikä anna, sille on vaan lapsi tärkeintä blaa blaa blaa". Toinen keino on ostaa toinen puhelin, jolla soittaa seksipuhelunsa ja sinulle hän antaa tarkistettavasti sen puhelimen, josta ei mitään salaista löydy.

No tässä oli muin vuodatukseni. Pistä sinä nyt töpinäksi.

Sun ei mitenkään tartte hyväksyä tuota touhua. Oot jo alussa tehny selväksi, että tuollainen ei kuulu parisuhteeseen kanssasi. Ja aika harvalle tuo kuuluu, kysehän on tosiaan yksityishenkilöistä ja haetuista seksikontakteista..eli ihan suoraa pettämistä, yrittää varmaan baareissakin iskeä ja mitähän kaikkea tekee vapaa-ajallaan. Eli mies on siis täysin petturi eikä siitä muuksi muutu. Koska sinä olet yksiavioisuuden kannattaja, et mitenkään voi jatkaa enää tässä suhteessa. Se kannattaa hyväksyä.

Seuraavaksi mietit, että pidätkö lapsen vai et. Tulet luultavasti hyvin paljon paremmin taloudeellisesti toimeen, vaikka ukko onkin lentänyt pihalle. Hän ei rahojasi enää syö. Tämä lapsen pitäminen tai pitämättä jättäminen on sinun oma päätöksesi.

Ja sitten heität äijän pihalle. Ilmoitat hänelle suoraan, että tämä oli tässä. Onko väkivaltainen? Hanki jotain mahd isoja miespuolisia ystäviä/ystävien miehiä tukemaan mukaan, jos tarpeen =D Ja jos ei puhetta usko, niin kamat vaan pakettiin ja ulos. Vaihdat lukot, jos et saa avaimia napattua häneltä. Täts it. Hänellä ei ole mitään oikeutta mihinkään irtisanomisaikoihinkaan, koska ei virallisesti edes asu siellä.

Oot ihan turhaan kuluttanut elämästäsi vuoden tuohon ihmiseen, joten älä enää tuhlaa häneen päivääkään. Hankkikoot sellaisen naisen, jonka kanssa voi olla avoimessa suhteessa.

Tuossa kun vielä ylempänä sanoit, että hän saa kaiken minkä haluaa ym. Tottahan toki saa! Sinulta elätyksen! Siksi hän luultavasti on kanssasi lapsenkin halunnut, kun saa turvatun toimeentulon!

Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmäkö?:
on ollut muuten esimerkillisen hyvä miesehdokas,

ööö. missä kohdassa? ei kunnioita sua. ei elätä edes itseään. valehtelee. lista on loputon. jos olisin sinä tekisin abortin ja heittäisin äijän pihalle. se on varma ettei tuosta suhteesta mitään tule.

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmäkö?:
on ollut muuten esimerkillisen hyvä miesehdokas,

ööö. missä kohdassa? ei kunnioita sua. ei elätä edes itseään. valehtelee. lista on loputon. jos olisin sinä tekisin abortin ja heittäisin äijän pihalle. se on varma ettei tuosta suhteesta mitään tule.

Komppaan.
Kannattaa ajatella jos pidät lapsen,että tää luuseri tulee aina olemaan tän lapsen isä ja voi aiheuttaa minkälaisia ongelmia tahansa..puhumattakaan että hän on elämässäsi niin pitkään kuin hän on lapsen elämäässä! Puhumattakaan näistä luuserigeeneistä jotka lapsi perii isältään..

älä missään nimessä hyväksy miehesi käytöstä. Laita pellolle tuollainen mies. Itse odotin esikoistani rv12 kun pojan isän kanssa tuli ero. Ja aina ollaan pärjätty... Uuden ihanan miehen olen löytänyt (tai hän löysi oikeastaan minut jo raskausaikanani ja hyväksyi tilanteen) ja nyt yhteistä odotetaan syntyväksi lokakuussa. Tuo tilanne repii sinua sisältä kokoajan vain enemmän ja enemmän rikki ja kaikki heijastuu pieneen ja herkkän vauvaan. Itse ajattelin eron aikaan että parenpi yhden lapsen kanssa yksin kuin kahden lapsen kanssa joista toinen on aikuinen mies. ja tottahan se on. Meidät suomalaiset naiset on tehty pärjäämään.. :hug: Ja vaikka mies onkin yllä kutsuttu luuseri niin ei geenit siitä lapsesta luuseria tee vaan kasvatus. Vanhemman malli ja esimerkki on suora malli lapselle. Jaksamista. Sinulla on varmasti ystäviä ja sukulaisia tukenasi, äläkä pelkää pyytää heiltä tukea ja apua. Ystävät ovat toistensa tukena niin hyvinä kuin huonoina aikoina. Äläkä rankaise lasta miehesi mokista (esim abortilla), lapsi on kaikkeen syytön, jos lapsi on sinun osaltasi haluttu ja äidinrakkaus on aitoa sinä pärjäät kyllä lapsen kanssa yksinkin (vaikka et koskaan ole yksin=ystävät,sukulaiset) :hug: :hug: :hug: :hug:

Yhteistyössä