Valitettavasti miehesi on oikeassa siinä, että olet tyhmä ja hullu. Olet näin pitkään jatkanut suhdetta narsistiselta vaikuttavan miehen kanssa, jolle olet jo varoituksen antanut ja hän vaan jatkaa toimintaansa. Tämä tekee sinusta tyhmän. Hullu olet olet ollut, kun olet jäänyt kärsimään tuosta loisesta. Loisesta eroon päästäksesi sinun täytyy ottaa häätöhoito, eli rankoilla toimenpiteillä eroon loisesta. Ei kukaan täysjärkinen sietäisi tuollaista satiaista, joka imee sinusta kaiken mehun.
Itse olen antanut miehelleni yhden ja samalla viimeisen varoituksen. (Onneksi oli kysymys "vain" vieraan naisen suutelemisesta. Jos olisi ollut kyse sänkyhommista, niin olisin eronnut jo saman tien.) Jos mieheni pettää vielä kerrankin, niin minä lähden, vaikka lapsia olisikin. Parisuhteen täytyy perustua kahdenkeskiseen rakkauteen, luottamukseen, kunnioittamiseen yms. Vaikka pappi aikanaan sanoi, että "kaiken se kestää, kaiken se kärsii" (tai jotain sinnepäin), niin pettämistä ei minun parisuhteeni tule kestämään.
Ole nyt tiukkana: mies saattaa jonkin ajan kuluttua tulla takaisin ovellesi kolkuttamaan ja esittämään katuvaista. Sinä kiltisti päästät hänet takaisin, mutta todellisuudessa mies ei kadu paskankaan vertaa, vaan jatkaa toimintaansa sen paremmin salaten. Hänelle on varmasti helppoa olla soittelematta puhelimella, kun voi suoraan mennä jonkun naisen luokse ja hommailla siellä ihan oikeasti. Mies saattaa puolustella tekoaan: "kun oma muija ei ymmärrä eikä anna, sille on vaan lapsi tärkeintä blaa blaa blaa". Toinen keino on ostaa toinen puhelin, jolla soittaa seksipuhelunsa ja sinulle hän antaa tarkistettavasti sen puhelimen, josta ei mitään salaista löydy.
No tässä oli muin vuodatukseni. Pistä sinä nyt töpinäksi.