V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kotona olen koska nuorin on tosiaan vasta 3kk. En tiedä oikein miten tähän on ajauduttu, mutta näin se vaan menee. Mulla ei koskaan ole omaa rahaa enkä edes sitä kaipaa, mutta haluan et lapsilla on edes perusasiat kunnossa. Yritän tuosta pienestä rahasta sitten ostella kaikki tarvittavat ja usein olen joutunut puhumaan vaikka isovanhemmille että lapset tarvii sitä tai tätä ja he sitten avustaa. Tässä kuussa vielä tuli isomman lapsen vakuutusmaksu ja auton vakuutusmaksu joten rahaa ei jää mulle senttiäkään muuhun. Mies on siis ostanut mulle auton (ilmeisesti siitä syystä kun sille kuittailtiin kun mä kävellen kuljin) mutta kaikki kulut joudun minä maksamaan. Olen ehdottanut et myydään se pois koska mulla ei ole varaa siihen mutta tähän mies ei suostu. Mitään turhaa en koskaan ole pyytänyt miestä maksamaan joten tuntuu vaan niin väärältä. En taida jaksaa tällaista enää. Tuntuu kun elettäisi eri maailmoissa. Miehellä on kaikkea mitä rahalla vaan voi saada ja mulla ei edes ole autoon kesärenkaita kun en ole saanut talvenaikana rahaa niin paljon säästöön. Ostipa mies tuossa uuden valtavan taulutelevisionkin ihan muuten vaan ja samalla mä pyydän mummeja ostamaan isommalle lapselle uutta haalaria...
Todellakin elätte eri maailmoissa, sinä ja lapset köyhäilette ja mies törsää. En kattelisi tuommoista hetkeäkään. Ota itteäsi niskasta kiinni ja tee jotain asialle, hyvää mallia lapsetkin saa perhe-elämästä...