Miks mua täällä epäillään provoksi? Mikä on syys oikeasti siihen, että olisin provo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulkaas ihmiset;

Miksi ottaa niin päähän jos Milannan mies elättää hänet? Jos kyseinen asia on ok hänen miehelleenkin niin mikä on ongelma?

Pääasia että aviopari yhdessä päättää heidän tapansa elää ja ovat siitä yhtä mieltä. Ei muilla siihen pitäisi olla mitään sanomista.

yhteiset pelisäännöt kuuluu olla, ja jokaisessa liitossa on omansa. Ei oma tapa elää ole oikein ja sopiva välttämättä muille :)

Siis oikeasti, miks teitä noin tökki mun miehen rahoja tuloja:O. Sekä kuka mua elättää ja kuka ei? Häiritsekö se noin paljon teijän elämää, jos mulla vähän parempi mies kuin teillä vaikka?

Mua ei töki ja mulle on aivan sama paljon sulla ja sun miehellä on rahaa, mutta tässä tulee esille oikein lyhyesti ja ytimekkäästi esille sun tarkoitus näissä ketjuissa. "JOS MULLA VÄHÄN PAREMPI MIES KUIN TEILLÄ"
Ja varmasti salaa ajattelit "kaikki on mulle kateellisia (:"

[QUOTE="aliina";25660529]Heh, lueppas tuo vastauksesi ja mieti vielä, miksi sinua pidetään provona. :D

Vai sulla parempi mies.... Just. :D Eli sun mielestä kaikki ovat tosiaan vaan kateellisia sulle?[/QUOTE]

No aika ikävä on sellainen ihminen, joka ei toisen ollessa hoitovapaalla tai äitiyslomalla maksaisi perheen menoja. Ja sellaisia miehiä vastausten perusteella muilla on.

[QUOTE="vieras";25660516]On olemassa ihmisiä jotka nauttivat siitä, kun saavat olla keskipisteenä/esillä keinolla millä hyvänsä.
Tukiainen on yksi hyvä esimerkki siitä. Ei ole väliä miten keskipisteenä olo/puheenaiheena olo/julkisuus hankitaan kunhan sitä vain on .
Sä taidat kuulua tähän ihmisryhmään. Uskallus ei riitä "suuren" julkisuuden hakuun. Niinpä sitä haetaan täältä palstalta. Voi sitten kauhistella kuinka minusta aina puhutaan/haukutaan/ollaan kateellisia ym.

Nää sun aloitukset ovat aika paljon juuri tätä, sinulle ei kelpaa vastaukseksi muut kuin sua ihailevat viestit tai se, et joku kertoo muiden olevan sulle kateellisia.

Ei minä en ihaile sua, mulle sä olet palstalainen muiden joukossa, en ole sulle kateellinen olen oikein tyytyväinen elämääni iloineni ja suruineni.
Syy miksi avaan sun ketjut on se, että nää ketjut viihdyttää omalla kummallisella tavalla.[/QUOTE]

Naulan kantaan! Ja sitähän se Milanna näillä aloituksillaan tekeekin. Ei hänellä ole aikomuskaan selitellä omaa elämäänsä sen syvällisemmin, kunhan kaikki vain tietävät että hänellä on rahaa ja muka-onnellinen avioliitto ja voi taas pönkittää heikkoa itsetuntoaan täällä kun kaikki ovat "ah niin kateellisia". Tekee itse itsensä naurettavaksi ja me muut palstalaiset vain ruokimme tätä joukkohysteriaa, josta Milanna nauttii. Jos kaikki jättäisivät nämä Milannan avaukset väliin eivätkä kommentoisi, niin tyhjälät tuntuisi Milannankin elämä, kenties jopa menisi ja ampuisi itsensä kun ei kukaan olisikaan "kateellinen" hänen elämälleen...

Siis oikeasti, miks teitä noin tökki mun miehen rahoja tuloja:O. Sekä kuka mua elättää ja kuka ei? Häiritsekö se noin paljon teijän elämää, jos mulla vähän parempi mies kuin teillä vaikka?

Rehellisesti sanottuna, minua ei häiritse :). Ja ei..en ole kateellinen vaikka miehesi onkin rikkaampi kuin minun. Paremmuudesta saatan olla eri mieltä. Raha ei välttämättä tuo onnea ja viimeisessä takissahan ei tunnetusti ole taskuja.

Kuulkaas ihmiset;

Miksi ottaa niin päähän jos Milannan mies elättää hänet? Jos kyseinen asia on ok hänen miehelleenkin niin mikä on ongelma?

Pääasia että aviopari yhdessä päättää heidän tapansa elää ja ovat siitä yhtä mieltä. Ei muilla siihen pitäisi olla mitään sanomista.

yhteiset pelisäännöt kuuluu olla, ja jokaisessa liitossa on omansa. Ei oma tapa elää ole oikein ja sopiva välttämättä muille :)

Mä en uskokkaan, että se on se ongelma. Ongelma on enemmänkin se, että milanna ei myönnä elävänsä miehensä tuloilla, hän käyttää rahaa täysin holtittomasti ja leuhkii sillä, kuinka paljon on varaa laittaa rahaa haisemaan.

Tarkennettakoon vielä, että minua ei ap ärsytä noilla jutuillaan. Ainoa asia hänessä, joka mua ärsyttää on se, että hän heittäytyy välillä kovin hankalaksi eikä ota vastaan kritiikkiä ollenkaan hyvin. Ja siis hän vaikuttaa tyhmältä, kun ei ymmärrä että hänessä voisi olla mitään vikaa.

[QUOTE="mie";25660622]Naulan kantaan! Ja sitähän se Milanna näillä aloituksillaan tekeekin. Ei hänellä ole aikomuskaan selitellä omaa elämäänsä sen syvällisemmin, kunhan kaikki vain tietävät että hänellä on rahaa ja muka-onnellinen avioliitto ja voi taas pönkittää heikkoa itsetuntoaan täällä kun kaikki ovat "ah niin kateellisia". Tekee itse itsensä naurettavaksi ja me muut palstalaiset vain ruokimme tätä joukkohysteriaa, josta Milanna nauttii. Jos kaikki jättäisivät nämä Milannan avaukset väliin eivätkä kommentoisi, niin tyhjälät tuntuisi Milannankin elämä, kenties jopa menisi ja ampuisi itsensä kun ei kukaan olisikaan "kateellinen" hänen elämälleen...[/QUOTE]

Sinähän olet terve ja tasapainoinen ihminen..

[QUOTE="mie";25660520]Raha ei tee kenestäkään parempaa. Ja jos miehesi olisi yhtäkkiä köyhä niin erohan teille tulisi, kun sinun pitäisi vaihtaa rikkaaseen mieheen??[/QUOTE]

Miksi hänestä yhtäkkiä pitää tulla köyhä:D. Aika hauska.

[QUOTE="vieras";25660576]No aika ikävä on sellainen ihminen, joka ei toisen ollessa hoitovapaalla tai äitiyslomalla maksaisi perheen menoja. Ja sellaisia miehiä vastausten perusteella muilla on.[/QUOTE]

Juu, hoitovapaalla usein mies kustantaa suurimman osan elämisestä, ihan normaalia.

Mulla on parempi mies kuin venakolla. :P

[QUOTE="aliina";25660637]Mä en uskokkaan, että se on se ongelma. Ongelma on enemmänkin se, että milanna ei myönnä elävänsä miehensä tuloilla, hän käyttää rahaa täysin holtittomasti ja leuhkii sillä, kuinka paljon on varaa laittaa rahaa haisemaan.

Tarkennettakoon vielä, että minua ei ap ärsytä noilla jutuillaan. Ainoa asia hänessä, joka mua ärsyttää on se, että hän heittäytyy välillä kovin hankalaksi eikä ota vastaan kritiikkiä ollenkaan hyvin. Ja siis hän vaikuttaa tyhmältä, kun ei ymmärrä että hänessä voisi olla mitään vikaa.[/QUOTE]

Onko sinulla lapsia? Jos on, kenen rahoilla elit silloin, kun olit esim äitiyslomalla? Ilmeisesti et ainakaan lasten isän. Yhteiskunnan?

[QUOTE="oona";25660671]Juu, hoitovapaalla usein mies kustantaa suurimman osan elämisestä, ihan normaalia.

Mulla on parempi mies kuin venakolla. :P[/QUOTE]

Paitsi Milannan kohdalla se sitten onkin epänormaalia?

[QUOTE="vieras";25660560]Mua ei töki ja mulle on aivan sama paljon sulla ja sun miehellä on rahaa, mutta tässä tulee esille oikein lyhyesti ja ytimekkäästi esille sun tarkoitus näissä ketjuissa. "JOS MULLA VÄHÄN PAREMPI MIES KUIN TEILLÄ"
Ja varmasti salaa ajattelit "kaikki on mulle kateellisia (:"[/QUOTE]

Tuntu siltä, että mulla sitten on aika täydellinen mies teidän verrattuna:). Jos sanotte, että mun pitää mennä melkein maan alle, koska mies elättää mua tai mitä jos se loppu yhtäkkiä. Varma teillä on sitten sellainen mies joka ei anna sentiäkään, jos pitää mun miehestä sillä tavalla ajatella

Milanna: Kelpaisiko sinulle pienituloinen mies? Voitko käsi sydämellä väittää että miehen tuloilla ei ole väliä vaan rakastuit 45-vuotiaaseen miehesi ulkoisiin puoliin ja hellään sydämeen?

[QUOTE="vieras";25660696]Onko sinulla lapsia? Jos on, kenen rahoilla elit silloin, kun olit esim äitiyslomalla? Ilmeisesti et ainakaan lasten isän. Yhteiskunnan?[/QUOTE]

Sain äitiyspäivärahaa sen verran paljon, että hyvin selvittiin. :) Lisäksi olen ihan itse tehnyt töitä ja saanut rahaa säästöön, selvittäisiin hyvän aikaa pelkästään mun säästöilläni, jos tilanne vaatisi.

Ja minä en ole venakkoa sättinyt miehen siivellä elämisestä. Olen vain huomannut, että täällä ihmisiä ärsyttää se. Ja tosiaan luultavasti vain siksi, että venakko kertoo niin avoimesti "rahoistaan" ja tuhlailuistaan.

Tuntu siltä, että mulla sitten on aika täydellinen mies teidän verrattuna:). Jos sanotte, että mun pitää mennä melkein maan alle, koska mies elättää mua tai mitä jos se loppu yhtäkkiä. Varma teillä on sitten sellainen mies joka ei anna sentiäkään, jos pitää mun miehestä sillä tavalla ajatella

Miksi miehen yleensä pitäisi ANTAA rahaa? Eikös yleensä molemmat osapuolet kanna kortensa kekoon avioliitossa? En itse voisi elää miehen rahoilla vaikka miten rikas olisi. Haluan itse ansaita rahani. Mut enpä jaksa kinata enää. Jätän venakon jutut omaan arvoonsa nyt. Kun ei hänellä kaikki oo kotona niin eipä voi muutako surkutella :(.

[QUOTE="mie";25660758]Milanna: Kelpaisiko sinulle pienituloinen mies? Voitko käsi sydämellä väittää että miehen tuloilla ei ole väliä vaan rakastuit 45-vuotiaaseen miehesi ulkoisiin puoliin ja hellään sydämeen?[/QUOTE]

Kyllä=). Mun mies on ihanaa, komea ja hyvää kroppainen. Tykkää tehdä paljon töitä, hemmotella mua ja meitä. Mun lapsetkin ovat hänelle nyt saman verran tärkeitä kun omatkin

Miksi kaikki nyt tarttuvat tuohon elättämiseen? Minusta häiritsevämpää tässä on se, että sitä rahaa tuhlataan toooosi paljon ja se, että miehen hyvyys ja paremmuus on ainoastaan siinä lahjojen antamisessa. Koskaan en ole nähnyt Milannan kirjoittavan miehestään mitään muuta kuin raha-asioista, lahjoista ja töistä. Hän kertoo tarkasti ostoksensa ja saamansa lahjat ja miehen firman logojen suunnittelut, muttei koskaan esimerkiksi missä he lomailevat, mitä puuhaavat vapaa-ajallaan, millainen mies on luonteeltaan.

Voisiko tätä ajatella välillä jostain muustakin näkökulmasta, kuin siitä elättämisestä?

Yhteistyössä