Ä
äiti ja vaimo
Vieras
Mua on oikein alkanut stressata,että kun ei ikinä saada järkättyä meille kahdelle aikaa..9 v.ollaan tallottu samoja teitä,koskaan ei olla missään reissussa käyty kaksin ja kaksin vietettyjä viikonloppuja lasten syntymän jälkeen ei ole kuin ihan varmaan tasan 2 silloin,kun esikoinen oli pieni.Nyt meillä on 3 tyttöä,iältään 7,4,3.molemmat käydään arkisin töissä,miehellä vuorotyö,tekee epäsäännölistä vuoroa,joskus viikonloppuisinkin.Aika on kortilla..Molemmat tykättäis kovasti olla kaksin,viihdytään toistemme kans ja revitään arjesta irti kaikki se aika,mitä saadaan..Mutta surettaa,kun ei vaan saada kunnolla sitä irtiottoa arjesta
Meillä on hyvä mummula tytöille tuossa melkein vieressä,mutta anopilla on oma elämä ja uuden miehensä kanssa paljon menoja koko ajan.Minun äitini on alkoholisoitunut leski,johon ei voi luottaa kuin ihan äärimmäisessä hädäss,jos sattuu olemaan kuiva kausi..Hankalaa.Suunnitelmia meillä kyllä on,mutta ajankohtaa ei,pitäisi olla rahaa ja aikaa..Tiedän,että mummu kyllä ottaa tytöt,jos jotain saadaan järkättyä..Mutta mieskin on niin passiivinen,ettei mitään tapahsu..Surettaa.En kuitenkaan ihan yksinkään saa järkättyä,kun ei tiedä mistä aloittaa..
Tää oikeesti jo ressaa mua ja sehän ei ole tarkoitus,että parisuhde alkaa käymään voimille..Tää on menny jo siihen pisteeseen,että vkl-iltaisin minä sulkeudun kylppäriin pyykkihommiin ja mies katsoo omia sarjojaan telkusta..Sitten haastan riitaa tahtomattani haastan ja stressaan ihan arkisista jutuista koko ajan..Pyykinpesusta ja kotitöistä..Kaipaisin todellakin lomaa arkiaskareista,mut tää vaan tuntuu yhdeltä tasaisen tylsältä kasalta koko elämä,eikä ole mitään toteutuvia suunnitelmia..
(
Tää oikeesti jo ressaa mua ja sehän ei ole tarkoitus,että parisuhde alkaa käymään voimille..Tää on menny jo siihen pisteeseen,että vkl-iltaisin minä sulkeudun kylppäriin pyykkihommiin ja mies katsoo omia sarjojaan telkusta..Sitten haastan riitaa tahtomattani haastan ja stressaan ihan arkisista jutuista koko ajan..Pyykinpesusta ja kotitöistä..Kaipaisin todellakin lomaa arkiaskareista,mut tää vaan tuntuu yhdeltä tasaisen tylsältä kasalta koko elämä,eikä ole mitään toteutuvia suunnitelmia..