minusta on tullut koirien vihaaja, tai pikemmin omistajien...älkää suuttuko...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkri visusti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä vähän asian vierestä mutta mä inhoan kissoja enkä edes mielelläni mene sellaisiin kyläpaikkoihin jossa niitä on. Musta kissat on perkeleestä :) Onneksi huomasin jossain vaiheessa että kun ensi töikseen nappaa kissan syliin ja ihastelee että onpas ihana, hali hali, pusi pusi, useimmat mirrit häipyvät ja karttavat sen jälkeen kuin ruttoa. Ragdollit on ok, ne on kuin koiria B)

Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Ehkä vähän asian vierestä mutta mä inhoan kissoja enkä edes mielelläni mene sellaisiin kyläpaikkoihin jossa niitä on. Musta kissat on perkeleestä :) Onneksi huomasin jossain vaiheessa että kun ensi töikseen nappaa kissan syliin ja ihastelee että onpas ihana, hali hali, pusi pusi, useimmat mirrit häipyvät ja karttavat sen jälkeen kuin ruttoa. Ragdollit on ok, ne on kuin koiria B)

what is ragdoll?

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
quote]

Enköhän ole jo sanonut, että on ap:n asia, jos ei halua koiria kotiinsa ja että siihen ei ole kenelläkään mitään sanomista?

Ja siksi puolustin omaani, kun joku oli sitä mieltä, että minun tässä pitaisi katsoa peiliin...Ihan vaan siksi, että osaan kyllä ajatella ihan itsekin, minne koiran voi viedä ja minne ei.

Se lausahdus, että ap:llä on ongelma koirien suhteen, kun ei halua haisevaa koiraa kotiinsa, niin se särähti korvaan, ja siihen peräsin vastausta. Mutta hyvä kun osaat ajatella itsekin, että mihin koiran voi ottaa mukaansa.

Se lausahdus, että ap:llä on ongelma koirien suhteen, kun ei halua haisevaa koiraa kotiinsa, niin se särähti korvaan, ja siihen peräsin vastausta. Mutta hyvä kun osaat ajatella itsekin, että mihin koiran voi ottaa mukaansa.

Luepa uudelleen. En kirjoittanut, että ap:lla on ongelma siinä, että ei halua haisevaa koiraa kotiinsa vaan että ap:lla tuntuu olevan ongelma koirien suhteen...Pientä tarkkuutta ; )

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:

what is ragdoll?

http://www.finragdolls.net/suomi/Ragrotu.html

Luepa uudelleen. En kirjoittanut, että ap:lla on ongelma siinä, että ei halua haisevaa koiraa kotiinsa vaan että ap:lla tuntuu olevan ongelma koirien suhteen...Pientä tarkkuutta ; )

Niin, ongelma koirien suhteen ja ongelma koirien suhteen. Viilaa pilkkua vaan .Ongelma kun ongelma. Piste.

Niin, ongelma koirien suhteen ja ongelma koirien suhteen. Viilaa pilkkua vaan .Ongelma kun ongelma. Piste.

Harvat asiat ovat niin kiinnostavia kuin pilkun viilaus. Varsinkin, kun tekee ammatikseen töitä tekstien parissa...

no niin. Tässä olen syönyt ja pari domino-keksiä ja funtsannut näitä vastauksia. Jonkunlaisen ajatusratkaisunkin olen saanut. Sitä en tiedä, onko ulosanti kaikin puolin se mitä ajattelen, mutta yritetään. Siis on olemassa ihania koiria, kunhan vaan nyt tapaisin sellaisen koiranomistajan, joka oikeasti antaisi minulle aikaa rauhassa suhtautua uudelleen tähän "koiravihaani". Siis saisin rapsuteltavaksi jonkun sellaisen koiran, joka ei millään tavalla "uhkaa" minun omaani eikä omaisuuttani. Tarvitsee siis oikeasti nyt mennä kylään paikkaan, jossa tiedän että lapseni sotkut siedetään ja tiedän, että ei varmasti tulla koirien kanssa kylään. Ehkä tämä "vihani" tästä sitten muuttaisi muotoaan. Pikkupikku puudelit on toisille rakkaita, kuin omia lapsia, minulle eivät. Toisaalta, ehkä koirista voisi löytää vielä jotain hyvää...koitan palauttaa muistiuumeneni mummolaan ja muistella siellä ollutta ihanaa, pehmeää ja kilttiä hirvikoiraa. Mun tarvii nyt tästä masennuksesta huolimatta kerätä voimani kasaan (toivottavasti viimeisen kerran) ja sanoa ystävälleni tästä koira-asiasta. Jos välimme viilenevät edelleen, niin antaa sitten olla. On mulla muitakin. Kiitos, kylläpä helpotti kun on tätä asiaa itsekseen pohdiskellut. Nyt kuitenkin oli antoisaa lukea, että todellakaan kaikki eivät ajattele samoin kuin nämä tuntemani ihmiset. Että koirat voivat olla kotona ja thats it. Kiitos vastauksista!

Yhteistyössä