Hei, tämä on herkkä aihe... ap tuntee miehensä parhaiten, jos on sitä tyyppiä ettei niin mielellään analysoi ja puhele niin voi olla parasta vaan antaa mennä painollaan. Meillä kans menty aikanaan eipäs juuta lapsiluvun kanssa ja välillä mies sanoi ponnekkaasti(ilm. järjen äänellä) ettei enää lisää mutta sitten kuitenkin pantiiin paljaalla ja loppuun asti, aah kuinka ihanaa seksiä kun tietää että tuloksena voi olla myös lapsi . Kyllä siitä sitten tiesi että on mielensä muuttanut...
Meillä sohitaan vähän miten sattuun. Välillä kortsun kanssa, joskus ilman jne.... Kun kysyin pillereistä mieheltäni tuli vastaus, että et kuitenkaan muista niitä syödä. Eli itse en jaksa ehkäisystä huolestua. Minulle vauva olisi tervetullut ja miehelleni myös. Häntä se ehkä kuitenkin vielä mietityttää. Ilmeisesti toivoisi "vahinkoa"
Meillä meni noin kummankin lapsen alkuunsaamisessa. Oltiin puhuttu että jossain vaiheessa olisi kiva saada lapsia ja sitten ilman "sopimatta" jätimme kondomin pois. Se vain tapahtui ja vauva sai heti alkunsa Mies ilmaisi heti synnytyksen jälkeen että haluaa toisen heti kun olen valmis ja kerran vain jätin ehkäisyn välistä eikä mies vastustellut ja toinen sai samantien alkunsa. Ne vain tapahtui ilman puhumisia tai sopimuksia, luonnollisesti ja se sopi meille.
Kolmannesta ollaan kyllä puhuttu ja sovittu että kapseli laitetaan ja sen vanhaksi menemisen jälkeen saa tulla vauva.
meillä mies kanssa ei ole sanonut juuta eikä jaata toisen lapsen hankkimisesta mutta ei myöskään käytetä ehkäsyä, olla käytetty 1.5vuoteen, joten joko hän luottaa etten tule raskaaksi tai sit hänelle on se ja sama vaikka lapsi tulisikin. ihan sama. jos kerta ei kortsua vinguta ni sit kantaa seuraukset.
Hmm..no, en mä kyllä välttämättä huomaa, jos muutenkin paikat liukkaina jne. Ja en tainnut nyt edes ajatella, kun kuvittelin, että sitä kortsua ei ollut, heh. Mies tuossa jo kyseli että miksi olen niin outo ja jotenkin nolona selitin koko stoorin. Se nauroi ja halasi, että ei kuulemma puhettakaan. Joten hyvin mä mieheni tunnen. "Ei puhettakaan".