Mitä teillä juodaan jouluna?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:
Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:
vettä ja maitoa on joulupöydässä, kahvin kanssa lapset saavat mehua

Vähä köyhää...

Mikä tosta köyhän tekee? selvä joulu vai??

Kai lapsillekkin voi edes jouluna vaikka limsaa tarjota mutta juottakaa te vaan sitä mehukattianne, tulee halvemmax. Lapsiparat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:
Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:
vettä ja maitoa on joulupöydässä, kahvin kanssa lapset saavat mehua

Vähä köyhää...

Mikä tosta köyhän tekee? selvä joulu vai??

te (niinkun ei mekään) olla vaan hehhehin mielestä tarpeeks hienoja ku ei ostella montaa erilaista juomaa joulun kunniaksi.
olkaamme siis sit vaikka köyhiä,mutta onnellisia :D
meillä siis samalla linjalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:
Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:
vettä ja maitoa on joulupöydässä, kahvin kanssa lapset saavat mehua

Vähä köyhää...

Mikä tosta köyhän tekee? selvä joulu vai??

Kai lapsillekkin voi edes jouluna vaikka limsaa tarjota mutta juottakaa te vaan sitä mehukattianne, tulee halvemmax. Lapsiparat.

saisvat toki juoda limua jos sitä itse haluaisivat mutta kun eivät juo hiilihapollisia juomia :D
 
Kyllä meillä selvä joulu on vaikka ruokajuomana on punaviiniä maidon, mehun, kotikaljan ja limujen lisäksi, jos juo yhden, max kaksi lasia ruoan kanssa niin ei täällä kännissä heiluta.. =)
 
Olutta, viiniä, maitoa, jäävettä ruuan kanssa. Muina juomina päivän mittaan glögiä, kahvia ja limpparia. Mulle varmaan saunajuomaksi ginger ale.. Illalla pikkutilkka punkkua (rv 31). Lapsi juo maitoa ja vettä.. saisi mehua muttei tykkää :)
 

Yhteistyössä