H
hehheh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:vettä ja maitoa on joulupöydässä, kahvin kanssa lapset saavat mehua
Vähä köyhää...
Mikä tosta köyhän tekee? selvä joulu vai??
Kai lapsillekkin voi edes jouluna vaikka limsaa tarjota mutta juottakaa te vaan sitä mehukattianne, tulee halvemmax. Lapsiparat.