Mun mies ei ole tullut töistä kotiin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohjantähdenalla

Vieras
Mies siis päässyt lähes 2tuntia sitten töistä,eikä ole ilmoittanut että menisi jonnekin muualle käymään töiden jälkeen. Oon yrittänyt soitella,mutta ei vastaa. :o
Alkaa karmia,josko oisi sattunut jotakin,vaikka työmatka ei olekaan kuin alle 2km. Taidan ehkä kuitenkin taas ylireagoida... toivottavasti oisi niin..

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
kyllä se sieltä tulee, on jäänyt vaan suustansa kiinni tai ylitöihin, ei kai ny joka askelta tartte raportoida?

Joka askelta raportoida?? Kuka tässä joka askeleesta on puhunut, ei ap ainakaan!

Jos miehellä on tapana tulla suoraan töistä kotiin eikä mennä käymään siellä tai täällä niin kyllä siinä huolestuu jos ei kotiin kuulu 2 tuntai töiden päättymisen jälkeen. Minä ainakin huolestun!

Ja töissä ei ihan oikeasti ole niin kiire etteikö ehtisi yhtä viestiä laittaa. Riittää jos kirjoittaa "ylitöissä" ja se jo kertoo että voi mennä pitkäänkin. Mutta aina pitää ilmoittaa jos poikkeaa tavoistaan!

Mutta sulla varmaan onkin just semmonen mies että se huitelee missä sattuu ja tulee kotiin sitten kun nokka näkyy. Sääli.

Jos kerran mitään sovittua juttua ei ole mistä olis pois, niin kyllä se sieltä kotiin tulee. Puhelin taskussa eikä kuule ja lähtenyt esim autokaupoille. Älä huoli!

Ennen oli helpompaa kun ei ollut kännyköitä, sitä tultiin sitten kun tultiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
jos siitä melkee 2tuntia on ni mä oisin jo melkee hermoraunio :ashamed: :snotty:

hermoheikko ku muutenki olen... :(

Mut toivotaa että se mies pian ehjänä kotiutuu.. :)

Samoin olen minäkin :ashamed: Juu sitä mäkin toivon. Mutta kunhan se sieltä tulee,niin kyllä sanon et ilmottaa seuraavalla kerralla,ennenkö tekee mut hulluksi :laugh:

Ja autokaupoilla tuskin on kun ei ole varaa ostella autoja.. Meillä on jo kaksi autoa ja enenpää ei tarvita.

Baarissa se on.......
Alkoholistin kanssa tehdyt sopimukset juomattomuudesta on yhtä tyhjän kanssa. Kun juomishimo iskee, sopimukset unohtuu. Uhkailukaan (joko klinikka tai ero) ei auta, se on yhtä tyhjän kanssa, sillä paranemisen on lähdettävä alkkiksesta itsestään. Itsensä takia alkoholistin on parannuttava, ei vaimon tai lasten takia.
Muistathan: kerran alkkis, aina alkkis. Vaikka mies ei joisikaan, on hänen loppuelämänsä yhtä taistelua viinapirua vastaan. Kestätkö sitä epätietoisuutta loppuikäsi? Minä en kestänyt. Vaikka olikin 'muuten hyvä mies ja loistava isä'.

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
jos siitä melkee 2tuntia on ni mä oisin jo melkee hermoraunio :ashamed: :snotty:

hermoheikko ku muutenki olen... :(

Mut toivotaa että se mies pian ehjänä kotiutuu.. :)

Samoin olen minäkin :ashamed: Juu sitä mäkin toivon. Mutta kunhan se sieltä tulee,niin kyllä sanon et ilmottaa seuraavalla kerralla,ennenkö tekee mut hulluksi :laugh:

Ja autokaupoilla tuskin on kun ei ole varaa ostella autoja.. Meillä on jo kaksi autoa ja enenpää ei tarvita.

lähde ajamaan siine työpaikalle päin onko auto siellä parkissa..jos vaikka puhelin jäänyt autoon yms..

Yhteistyössä