Mun mies ei ole tullut töistä kotiin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulkaa, ihan ottaa päähän kun aina yleistetään. On olemassa myös sellaisia alkoholisteja, jotka selviää selvään elämään. Ei oo mitään syytä heti ensihetkessä ilmoittaa että "baarissa se varmasti on". Onhan sekin toki mahdollista, mutta ei se mikään ainut mahdollinen totuus ole.

Onko teillä ap talvirenkaat autossa?

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Ei muuten ollut baarissa :D Oli vaihtamassa talvirenkaita vanteille ja siksi ei ollut kuullut puhelimen soivan,tulee hetkisen kuluttua kotiin :D

Autoihin se silti liittyi eli ei se autokauppaehdotus kaukana ollut :-D

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Ei muuten ollut baarissa :D Oli vaihtamassa talvirenkaita vanteille ja siksi ei ollut kuullut puhelimen soivan,tulee hetkisen kuluttua kotiin :D

Hyvä juttu.Tuvallista ajoa tulee.Ei ne miehet aina huomaa ilmoitella tuollaisia :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulkaa, ihan ottaa päähän kun aina yleistetään. On olemassa myös sellaisia alkoholisteja, jotka selviää selvään elämään. Ei oo mitään syytä heti ensihetkessä ilmoittaa että "baarissa se varmasti on". Onhan sekin toki mahdollista, mutta ei se mikään ainut mahdollinen totuus ole.

Onko teillä ap talvirenkaat autossa?

No nyt ainakin on,kun mies niitä on laittanut alle :D

Olipa kiva lukea tämä ketju, kun päättyi onnellisesti. Kyllähän noita kolareita esim. sattuu päivittäin. :)
Nuo autojutut on miehille vissiin niin tärkeitä, että unohtuu kotiin ilmoitella.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mun mies ei tule ikinä töiden jälkeen heti kotiin, siis sun tulee vai? Ihmettelen kuin olet noin huolissasi? Anna sen olla missä haluaa.

Juu,mun mies tulee kotiin,ellei olla muuta sovittu. Ja meillä mennään näillä eväillä,muilla muiden :whistle:

Yhteistyössä