V
"vieras"
Vieras
Ei juuri olekaan vuosiin halunnut/ollut rahaa laittaa mulle mitään lahjoja tai järkätä jotain kivaa. Mä ostan sille lahjoja ja jos jotain tehdään niin järjestän. Kun muuten ei mitään kivaa tapahdu. Tänään sitten kysyin että kun ens vuonna on asuntolaina maksettu niin ostaako mulle hienon sormuksen. Ei kuulemma ole prioriteetti numero yks. Mitäs tämmönen pelkkä vaimo tarttee...