N
"Naakka"
Vieras
No parisuhteessa voi toista pettää niin helkkarin monella tapaa, enkä ole yhtään varma onko ap:n kaltaisen ei-suhdetta-haluavan naisen polkeminen edes se pahin tapa. Ilmeisesti mieskin on siis vain hoitoa vailla, säästyypähän eurot jotka muuten pitäisi ammattilaiselle suorittaa. Mun mielestä jos kaksi ihmistä pystyy sivistyneesti arkensa jakamaan, niin avioliiton jatkaminen lasten arjen sujuvuuden takia on ihan ok. Eihän tuo nyt mikään ideaalitilanne ole tietenkään. Tämä siis näin erittäin pitkän avioliiton näkökulmasta.
Ihan vain huomauttaisin sille toinen nainen numero 2:lle (ja muillekin) että teillähän on vain se uskottoman miehen kertomus siitä miten "kulissi" ja "seksitön" se hänen avioliittonsa on. Ja todisteet on jo nenän edessä siitä, että täysin rehellinen mies ei ole kyseessä, joten uskoo ken tahtoo. Ja pikkuisen mun mielestä pääsääntöisesti on noloja tuommoiset ukot jotka nurkissa luikkii, kyllä miehen pitää olla MIES ja tietää mitä haluaa eikä ruikuttaa ämmien helmoissa.
Ihan vain huomauttaisin sille toinen nainen numero 2:lle (ja muillekin) että teillähän on vain se uskottoman miehen kertomus siitä miten "kulissi" ja "seksitön" se hänen avioliittonsa on. Ja todisteet on jo nenän edessä siitä, että täysin rehellinen mies ei ole kyseessä, joten uskoo ken tahtoo. Ja pikkuisen mun mielestä pääsääntöisesti on noloja tuommoiset ukot jotka nurkissa luikkii, kyllä miehen pitää olla MIES ja tietää mitä haluaa eikä ruikuttaa ämmien helmoissa.