PIKKUKAKKONEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piitu 1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea Min!
Ja +onnea cravizille!

Täällä menossa kp 30. Kuvitellusta ovulaatiosta laskien menkat alkais huomenna. Saapas nähdä kuin ämmän käy. Pikkuisen jänskättää, mutta melko varma olen, että kyllä ne menkat alkaa. Oireita ei ole ollut suuntaan eikä toiseen. Huonolla tuulella olin kyllä alkuviikon, joten olisko se sitten niitä menkkojen alkamisoireita...

Huu, kun täällä on jännät paikat! Ainakin cravitzilla ja Ulpu74:llä! Kertoilkaapa, kuinka käy!! Tuo odottajien lista alkaa olla jo mukavan pitkä.

Mulla on varmaankin nyt ovulaatio, sellaista juilimista ja tärinäkipua alavatsalla jälleen (kiitos taas tuntemusvinkeistä!!). Mulla (meillä) olisi tarkoitus lähettää simpat liikkeelle joka toinen päivä. Eikös tuolla tahdilla niitä ole koko ajan tuolla torvistossa odottelemassa munasolua? Munasolu elää 24h ja siittiöt 48h, menikös se niin...? Ja seksi joka päivä laimentaisi siittiöiden joukkovoimaa...? Onkos mulla nuo periaatteet oikein??

Kp 31. Ei ole vielä menkat alkaneet. Eikä mitään tuntemuksia. Muistelen kyllä, että viimeksikin alkoi menkat ihan yllättäen, ilman ennakkovaroituksia.
Vähän on sellaista kevätväsymystä ilmassa. Miehenkin kanssa on tullut helposti pientä riitaa ja nyt sitten tuntuu, että meinaa vähän masentaa =(

Täälläkin odotellaan menkkoja alkavaksi viikonloppuna, tämä kierto on otettu niin lunkisti kun olla ja voi. Eipähän ollut hajua kp:stä tms. En edes ovista tuntenut, eikä yrittämällä yritettykään... Olin jo valmis aloittamaan pilsut uudelleen vähän aikaa sitten, mutta nyt jo parempi fiilis.

En olisi kp:tä tietänyt jos ei olisi lääkäri keskiviikkona ja se lekuri sanoi että on aika hankala katella alapäätä jos on pahin vuotopäivä ja niinhän se tietysti just tiistaiksi sattuu :(

Minun kolme viimeisintä kiertoa on ollut 25 päivää, pisimmillään oli 30 päivää. Joten...

Ärsyttävä tunne tuolla alapäässä kun koskee kokoajan, silleen kun joskus oli niitä kohdunkaulan avautumista. Mutta muita menkkakipuja ei ole?! Kai... En tiedä..

Onnea plussanneille, tervetuloa uusille ja tsemiä plussaaodottaville!!

Piitu kp 28

Onpas täällä jännät paikat, tulkaahan MeItei ja Graviz kertomaan uutisia!!

Täällä ei sitten jännää olekaan. Kp on 2 tai 3. Ei jaksaisi oikein laskeakaan...

Piitu: Mulla näköjänsä vihloo juuri noin ennen kuukautisia ja ilm. joskus ovulaation aikaan. Ja tää tuli synnytyksen jälkeen vasta, aiemmin ei koskaan ollut. Inhaa.

Huppiainen kp 3?/27-29

Ihan totta Craviz??? Säkö testasit? Voi jee, onnea!!!

Täällä taitaa olla kp 34, mutta kierron normaalipituuttahan mulla ei ole vielä tiedossa. En edes ajattele testaamista, sitten alkais varmasti menkat...

Craviz, ihan mielettömästi onnea!

Ja plussaonnea jännääjille!

Mä olen vähän lopettelemassa imetystä, joten odotellaan, että milloin menkat alkaa. Päivisin en enää imetä ollenkaan, öisin muutaman kerran. Poika nukkuu meidän välissä, ja mä olen tosi väsynyt öisin, en jaksa säätää pullojen kanssa pimeässä. Tässä muutaman viikon aikana olisi tosin tarkoitus päästä eroon noista yösyötöistä. Muuten tänne ei kuulu ihmeempiä.

Saara

Kiitos teille ihanille! Olin niin peloissani kun tein testin mutta siihen tuli heti niin vahvat viivat että ei epäilystäkään. Edellisessä testauksessa siis ei ollut vielä tarpeeksi hormoneja. Tänään oli siis kp 39/30 joka muuttui rv 5+0, ihan käsittämätöntä!

Craviz

Vautsi!! Onnea Craviz!

Mulla on hiivatulehdus. Viimeksi se oli ensimmäinen raskausoire =) Mutta järjellä: tärppi olisi kaiken ärjen mukaan ollut vasta 5pv sitten. Tuskin ne raskaushormonit ihan vielä vaikuttavat...

Hei! Olen kohta vuoden vanhan pojan äiti. Ja nyt on haaveissa hänelle pikkusisarus. Itse olen tätä haavetta kypsytellyt jo pitkään, mutta mies nyt ilmoitti olevansa samaa mieltä. Joten "harjoittelut" on alkanu.

Pääsisinkö siis mukaan remmiin? Täällä tuntuu plussatuulet vinkuvan, joten onnea vaan kaikille plussanneille.

Huppiainen: sait minut hyvälle tuulelle =)
En ole vielä testannut. Koko ajan on se tunne, että "ihan varmaan alkaa menkat kohta". Apteekki houkuttelee kyllä, tuossa se on ihan vieressä... Jos vaikka töiden jälkeen livahtaisi... Katsotaan nyt...

Ulpu kylläpä pidät meitä jännityksessä, niin ja tosi hyvältähän tuo vaikuttaa :))
Minäkin tulin tänne kurkkimaan josko oot plussannut, ja et edes testannut!! Kyllä sä otat rennosti :)

Missä Piitu on, hu-huuu.....?

Otan rennosti tai sitten en vain uskalla testata... ;)
Jos kuitenkin tulee nega...
Tänä aamuna olisin ennen töihin tuloa käynyt apteekissa, mutta oli niiiiin sikapitkät jonot, että ei mulla ollut aikaa jäädä jonottamaan. Jossain vaiheessa haen tänään testin, ellei menkat ala ennen sitä. Lupaan =)

Yhteistyössä