PIKKUKAKKONEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piitu1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nyt minäkin huhuilen: Ompulaaaa??? Miten kävi?

Tosiaan kansainvälistä porukkaa täällä =)

Mulle kyllä se synnytys jäi "peikoksi" muistiin. En mielelläni mene uudestaan, mutta vauvakuume voittaa pelon...

Onkos Ompula jo testaillut? piinaaminen jatkuu....

Mulla meni eka synnytys hyvin. Ei jäänyt mitään kauhukuvia. Nyt on kuitenkin alkanut arveluttamaan sellanen, että jos toinen ei menekään yhtä hyvin. Sain helpotusta kipuun helposti ja nopeasti ja vauvakin syntyi suhteellisen nopeasti. Pelkään, että mitä jos toisessa synnytyksessä en saakaan epiduraalia tai jotain muuta tapahtuu. Ei pitäisi miettiä tällaisia asioita.
No mutta ei se sentään saa minua luopumaan toisesta vauvasta..ja ehkä vielä kolmannesta=)

Ei oo menkat mukavia ei. Pahoittelut muillekin kärsiville.

Tosin paljon inhimillisempiä nää menkat on nykyään kestää, kun on kauniita kestositeitä ja viimeiset vuotopäivät saa olla ihan huoletta, kun kuppiin ei tarvi kurkata ko aamuin ja illoin. Toista se oli kertisaikakaudella. Huoh. Pitää nääs positiivisia puolia kaivella.

Me vietetään äitienpäivää ihan suomalaisen kalenterin mukaan. Kerta tää on väliaikasta vaan tää ulkomailla olo.

No hyvin hyvin vaalee viiva oli 5min jälkeen eilen testissä. Ei sitä voi oikein plussaksi sanoa, kun ei mitään oireitakaan ole. Menkat on vielä poissa, joten toivo kyllä elää! Testaan parin pv päästä uudestaan...