M
Min
Vieras
Tervetuloa uudet vaan minunkin puolesta
Tilaa löytyy. Ollaan tässä vähän mietitty jos jättäis nuo yrittämiset tältä ja ehkä ens kuukaudelta vähemmälle. Laskin tässä et jos nyt tulee niin la aika ois 25.11 ja siihen aikaan on jo kolmet syndet ja seuraava onkin sitten jo joulukuu. Tosin myös ajatus huonovointisena häissä tai väsyneenä omana hääyönä ei oikein kuullosta hyvältä (olin rv 9 kun mentiin kihloihin ja nukahdin kesken illan). Mutta tietenkin jos on tarkoitus tulla pikkuinen olen siitä hyvin iloinen
Mutta ettepä pääse musta eroon niin helpolla, olen täällä jännäilemässä teidän muiden puolesta. Toivottavasti piitu ei sun tarvi kauan jännällä vaan viikko menis nopeasti ja saisit sen plussan
ikägalluppiin: Tiedän että vanhenen kun mun pikkusisko ei ole enää niin pieni vaan jo iso tyttö, 15v
Ja tuntuu ihmeelliseltä ajatella et ihan hyvin sekin vois jo saada jo oman pikkuisen, mutta onneksi on sen verran viisas ettei vielä ryhdy siihen hommaan vaan käy koulunsa loppuun
Ja sit siihen oire galluppiin: Musta tuli niin herkkä, muistan ajatelleen kun itkin jostain asiasta et jos nyt en ole raskaana niin en tiedä mikä mua vaivaa.
ikägalluppiin: Tiedän että vanhenen kun mun pikkusisko ei ole enää niin pieni vaan jo iso tyttö, 15v
Ja sit siihen oire galluppiin: Musta tuli niin herkkä, muistan ajatelleen kun itkin jostain asiasta et jos nyt en ole raskaana niin en tiedä mikä mua vaivaa.