PIKKUKAKKONEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSIN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Menkat 100%:sti käynnissä, kuitenkin mulla mielettömän rauhallinen olo. Tossa eilen tuli sellainen todellinen onnellisuusolo (vaikka täti saapuikin). Mä totesin että näin on hyvä olla: mulla ihana perhe, opiskeluala josta nautin, työ jota rakasta ja kivoja tulavaisuuden suunnitelmia urautumiseen. Mä jopa mietin josko otettaisiin takasin ehkäisy käyttöön, mutta hylkäsin sen ajatuksen aika pian.

Nyt on sellainen olo, että meille tulee kakkonen sitten kun tulee, jos tulee. Mutta nyt jatketaan näin tyytyväisenä. Mä pyrin unohtamaan ovikset ja muut vastaavat. En tiedä miten onnistuu, mutta yritetään. Viimeiset viikot olivat niin kamalia. Sitä ajatteli vain että oonko raskaana... ja unohti mitä on jo. Mä siirryn tjottailemaan.

mii

p.s. mä olen ollut muillakin palstoilla, mutta tää on ainoa jossa aion edelleen jatkaa haaveilua. Kakkonen siis edelleen haaveena, muttei niin aktiivisesti.

Mii, hienoa, että olet saanut rauhan mieleesi. Kyllä se vauva sieltä tulee, niinhän se on, kun on sen aika. Miten sitä itsekin pääsisi taas tasapainoon itsensä kanssa?? Huoh.

Hei,
mä aloitan uuden ketjun, tää on jo niin pitkä..:)

Pioni