Hei kaikille pitkästä aikaa!
Ekaks ISOT onnittelut Ninnille - ihana juttu!!
Piitu: Teillä kanssa pitkä poika - meillä oli myös 88cm ja 13,5kg - ja sanoivat että pitkä tulee - teillä vielä pidempi
Mulla on menossa 13/25 eli taitaa ovis olla jo ohi, tosin mun kierron pituus on vaihdellut tässä syksyn aikana 25-30, tuntuu että lyhenee koko ajan? Tällä kierrolla ei ainakaan jää yrittämisen puutteesta kiinni: ollaan peuhailtu sängyssä viikon verran joka ilta, huh huh... Ollut kyllä tosi kivaa, eilen jo vähän puudutti koko homma... Mulla on jotenkin tuon oviksen kanssa, että en osaa sanoa milloin on. Ajattelin että jos tässä kierrossa ei tärppää niin ostan seuraavaa varten ovistestejä. Onko kellään kokemuksia??
Vielä galluppiin: Ollaan ajateltu että kaksi lasta olisi hyvä määrä, mutta kuten joku taisi sanoakin, tuntuu todella haikealta että tämä raskaus / vauva (siis tulevat sellaiset!) olisivat ne viimeiset. Ei se kolmekaan hullummalta kuulostaisi! Ja eilisen adoptiodokkarin jälkeen taas kyyneleet silmissä mietin että olisi ihanaa antaa jollekin lapselle rakastava koti ja vanhemmat...
Uusi gallup muuten: Kuinka moni on vielä kotona esikoisen kanssa? Mä olen itse töissä, ollut jo tammikuun alusta asti eli pian vuoden. Poitsu oli 1v3kk kun meni perhepäivähoitoon, nyt siis päiväkodissa kun muutettiin. Oli kyllä tosi pieni silloin, mutta halusin töihin kun olin juuri valmistunut eikä töistä tietoakaan.. Nyt kyllä haluaisin olla seuraavan kanssa kotona ainakin sen 2 vuotta.
Terkkuja kaikille! (täällä kotona olen tänään, pojalla ärhäkkä silmätulehdus eikä hoitoon ole menemistä...)
Ida81 kp 13/25??