PIKKUKAKKONEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSIN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ONNEA NINNI!!!! Ihana uutinen heti aamusta, vaikka olinkin aika varma, että plussa tulee.

Hirmuisesti varjelusta pikkuiselle ja onnellista odotusta.

Toivottavasti saamme lisää plussia; Mii? Piitu? ;)

Pioni kp5/29-30 (korjailin vähän, kun ne menkat viimeksi alkoivat niin myöhään, että oikeastaan meni päivällä yli normaalin)

Onnea Ninni!!! Tosi hienoa!Toivottavasti saadaan muitakin jouluplussia. Aikaisemman viestini kumoan, toivottavasti saadaan enemmän plussia kuin kaksi :) Siis muistakin joiden kierto on alussa jne.

Minulla on koko ajan vaan vatsassa menkkatunne, tai jotain juilimista ihan koko ajan. Joten en usko vieläkään raskauteen. Menkoista ei kyllä ole vielä mitään muita merkkejä, vielä.. Mutta kyllä ne sieltä alkaa vielä. Kierto ei tosiaan ole tarkkaan tiedossa, mutta on ollut ennen edellistä raskautta 29, eli ei mitään kiirettä vielä...

Mii, mikä tilanne??

Piitu 28/27

ONNEA NINNI!

Mulla mahassa menkkatuntemuksia, joten kaipa se täti tänään tulee. En mäkään uskalla testailla. Huomenna on aikaisin hetki, mutta mutta...koska kierto on ollut sen 31 päivääkin, niin taidan edelleenkin vitkutella. Mä kyllä uskon että tänään täti saapuu, kun viime kierto oli sen 29.

mii kp 30/28-31

Voi ONNEA NINNI - aivan mahtavaa!!!! :)) Nyt kun tiedät olevasi raskaana onko oireita?! ;)
Muut perässä, kuinka te voitte olla noin maltillisia testauksen kanssa Mii ja Piitu??

Ei kai Mii?? Mikä tilanne? Voi pieru jos sulla alkaa, minä en ala!!!

Ei uskalla mennä katsomaan vessaan että joko sitä tuhrua tulee, ei tahtoisi pettyä taas. Mutta eipä tässä kai ole mitään pettymistä, kun tuntemukset on niin varmat. Odotellaan...

Piitu 28/27

Pakko olla maltillinen testauksen kanssa koska vielä ne tässä alkaa. Minä odottelen, aivan hyvin ne voi alkaa huomenna. JOS ei ala niin testin teen perjantaina tai torstai iltana. Juuri kun kirjoitin tuon lauseen niin juilasi mahasta niin kovaa että alkaa ne varmasti!Hitsiläinen..

Käytiin just 2-v. neuvolassa pojan kanssa. Pituutta oli huimat 89,5cm ja painoa 12,4 kg. Ihan hyvät mitat, tulee 2 metrinen poika :)

Hei kaikille pitkästä aikaa!

Ekaks ISOT onnittelut Ninnille - ihana juttu!!
Piitu: Teillä kanssa pitkä poika - meillä oli myös 88cm ja 13,5kg - ja sanoivat että pitkä tulee - teillä vielä pidempi;)

Mulla on menossa 13/25 eli taitaa ovis olla jo ohi, tosin mun kierron pituus on vaihdellut tässä syksyn aikana 25-30, tuntuu että lyhenee koko ajan? Tällä kierrolla ei ainakaan jää yrittämisen puutteesta kiinni: ollaan peuhailtu sängyssä viikon verran joka ilta, huh huh... Ollut kyllä tosi kivaa, eilen jo vähän puudutti koko homma... Mulla on jotenkin tuon oviksen kanssa, että en osaa sanoa milloin on. Ajattelin että jos tässä kierrossa ei tärppää niin ostan seuraavaa varten ovistestejä. Onko kellään kokemuksia??

Vielä galluppiin: Ollaan ajateltu että kaksi lasta olisi hyvä määrä, mutta kuten joku taisi sanoakin, tuntuu todella haikealta että tämä raskaus / vauva (siis tulevat sellaiset!) olisivat ne viimeiset. Ei se kolmekaan hullummalta kuulostaisi! Ja eilisen adoptiodokkarin jälkeen taas kyyneleet silmissä mietin että olisi ihanaa antaa jollekin lapselle rakastava koti ja vanhemmat...

Uusi gallup muuten: Kuinka moni on vielä kotona esikoisen kanssa? Mä olen itse töissä, ollut jo tammikuun alusta asti eli pian vuoden. Poitsu oli 1v3kk kun meni perhepäivähoitoon, nyt siis päiväkodissa kun muutettiin. Oli kyllä tosi pieni silloin, mutta halusin töihin kun olin juuri valmistunut eikä töistä tietoakaan.. Nyt kyllä haluaisin olla seuraavan kanssa kotona ainakin sen 2 vuotta.

Terkkuja kaikille! (täällä kotona olen tänään, pojalla ärhäkkä silmätulehdus eikä hoitoon ole menemistä...)

Ida81 kp 13/25??

Idan galluppiin: Meillä oli hieman erikoisempi ratkaisu. Palasin töihin kun poika oli 3 kk ja mies jäi kotiin. Mies itse sanoi haluavansa jäädä (oli jo sovittu puolessa välissä raskautta, en todellakaan edes ehdottanut tätä) ja irtisanoi itsensä määräaikaisesta työsopimuksesta ja jäi koti-isiksi. :) Pojat oli kotona vuoden ja sitten mies palasi takaisin samaan työpaikkaan uudella sopimuksella. Poika meni hoitoon 1v 3kk ikäisenä. Nykyisin tykkään olla kotona pojan kanssa kahdelleen (minulla viikolla paljon vapaata vklopputöiden takia), jotenkin sitä tuntee että on jäänyt jostain paitsi??

Seuraavaa en ole edes ajatellut miten homma hoituisi. Saa nähdä..

Olen tässä surkutellut ja pähkäillyt paljon tuota Björkqvistien tapausta. Miten olette muut asian kokeneet? Minulle se tekee äärettömän surullisen olon ja herättää suuria äidinvaistoja lasta kohtaan. Erittäin surullista.

Minäpä pähkäilenkin näitä juttuja omassa päässäni paljon, siis maailman tapahtumia.. Ei ole pakko kommentoida, näitä kirjoituksia kun on kaikilla palstoilla niin paljon, mutta kaikki ne kääntyy aina jotenkin erittäin negatiiviseksi.

(.) Kerran sain paperiin hyvin pienen punaisen pisteen liman seassa. Eli ei vielä sen radikaalimpaa. :oD Mutta kyllä mä tiedän että ne kohta alkavat. En enää osaa muutakaan ajatella. Tosin nyt ei ainakaan (vielä) ole kovin pettynyt olo.

Meillä esikoinen oli 2v. 89cm ja 13,4kg, tosin kaksi viikkoa aikaisemmin pianoa oli 12,2. Luotan enemmän tohon 12,2 punnaukseen. Ei musta esikoinen mitenkään erikoisen pitkä, eikä myöskään terkkari sanonut sellaista.

G: Esikoinen oli 10kk kun meni hoitoon. Alkujaan oli tarkoitus että mies jäisi kotiin vielä muutamaksi kuukaudeksi, mutta sitten saikin työpaikan tästä läheltä (tosin vaihtanut jo pariin kertaa paikkaa sen jälkeen). Kuitenkin mä aloitin tuolloin opiskelut ja esikoinen siis meni hoitoon. Hyvin on mennyt, nyt kun takana on yli vuosi hoidossa oloa.

Olen vielä kotona tytön kanssa, joka on 10kk. Tarkoitus olla ainakin siihen asti, että on 1,5v. Toivottavasti pikkukakkonen tärppäisi pian, jotta voisin olla kotona yhtäsoittoa pidempään...jää nähtäväksi.

Mii: peukkuja edelleen!

Mii: Ehkä minä luen liikaa iltapäivälehtiä. Kaikki nämä murhajutut jää mieleen pörräämään. Just tämä isä surmasi äidin lapsen edessä. Minä jo säikähdin että jotain suurempaa olisi tapahtunut sinun jutussa, jospa se tippa tuli ulkopuolelta :)

Kai se on parempi uskoa että ne alkaa niin ei ehkä pety niin pahasti. Mutta täällä ei edelleen ole tipan tippaa näkynyt, mutta vielä odotellaan. En elätä yhtään toiveita koska mahassa juiluu ja juilii. Huominen on jo uusi päivä ja vasta on menossa kp 28.

Piitu

Alkuperäinen kirjoittaja Piitu1:
Mii: Ehkä minä luen liikaa iltapäivälehtiä. Kaikki nämä murhajutut jää mieleen pörräämään. Just tämä isä surmasi äidin lapsen edessä. Minä jo säikähdin että jotain suurempaa olisi tapahtunut sinun jutussa, jospa se tippa tuli ulkopuolelta :)

Mä luen noi lehdet vain töissä eli maanantaisin. Siksi en ollut nyt ihan perillä.

(.) Kyllä se tuhrutus on alkanut eli tänne ei tule joululahjaa. Ei voi mitään. Katse kohti seuraavaa kiertoa. Varmaan huominen on kp 1 ellei tänään sitten kunnolla vielä illalla ala.

Voi Mii, mutta seuraavaan kiertoon vaan iloisilla mielin, eiks niin? :)

Toi murhajuttu on musta kanssa aivan järkyttävä.... tuli tippa silmään siitä lukiessa, aivan kamalaa...

Ja galluppiin: no neiti on nyt noin 5,5kk joten oon vielä kotona, ja kun nyt kakkosta jo heti halutaan perään niin kotiin taidan jäädä siis vielä hamaan tulevaisuuteen :)

Mii: Hyvä että osaat ajatella noin. Onneksi on tuo esikoinen, se kyllä vie useimmiten murheet mielestä.

Kyllä se joulu tulee kaikesta huolimatta meille kaikille vaikkei sitä plussaa vielä tässä kuussa saataisikaan. Eikö totta? Saataisiinpa edes valkoinen joulu kaikille! Tämä sade vetää mielen matalaksi, kun on niiiiiin pimeätäkin..

Piitu 28/27

Mii:n kuulumisia tulin kurkkaamaan. Harmittavaa, kun ei sitä plussaa sitten tullut. Mutta tosiaan ei tässä auta muu kuin vain pää pystyssä eteenpäin, kyllä mä uskon, että se plussa tulee, kun on tullakseen. ONNEKSI tosiaan on tuo esikoinen, ei kauaa jaksa olla masentunut, kun seuraa sen toimia ;)

Piitu; mitäs siellä? Ei tänään ainakaan täti ole tullut vierahaksi?

Pioni kp5/29 vissiinkin...

Ei menkkoja VIELÄ. Mutta juilii ja juilii,uskon syvästi että lähipäivinä alkaa.. Mutta ihme kyllä juilinu on jo monta päivää, oisko neljä päivää jo.. Odotellaan. Nyt varsinkin tuntuu taas mahassa. Eli en usko raskauteen.

Palataan astialle huomenna! Ja huomenna kerron sitten että nyt alkoi...

Kyllä me taas pojan kanssa käkätettiin koko ilta. Uhmakin unohtuu kun nauru raikaa, on se jännä.. Huomenna sitten vietetään pikkujouluja kotona, herkutellaan.. Ihanaa!

Piitu