PIKKUKAKKONEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piitu 1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnittelut kaikille plusasnneille. Ainakin Sirenialla oli tullut plussa, ihanaa, että pääsette odottamaan kakkosta. Ehkäpä mekin pikapuoliin. Maanantaina pitäis mennä työhaastatteluun. Vuoden mittainen sijaisuus. Katotaan vaan niin sen jälkeen, jos siis paikan saa niin ollaan raskaana välittömästi. Olisi kyllä mahtavaa saada paikka, nostaisi äitiyspäivärahaa taas vähän paremmaksi. Tässä kierrossa raskautuminen on erittäin epätodennäköistä koska oltiin pojan kanssa reissussa kahdestaan luultavasti otolliseen aikaan.

Nyt kuitenkin lyhyestä virsi kaunis, siivoaminen odottaa.

Myy kp 19-21/28-32

FrezzaM: Hmm... minkähänlainen se viiva on? Kuvaile vähän :) Minä testasin silloin keskiviikkona Acon10:llä ja se viiva oli tooodella haalea, tuskin näkyvissä. Itse asiassa tais olla melkein haaleampi kuin siinä toisessa testissä, joka oli herkkyydeltään 25 :O Jospa noihin tulee vaan haalea viiva..? Onhan se sun viiva sentään punertava?

Minä testasin kyllä eilen ja taas tänäänkin kaupan RFSU-testillä, apteekin AnalyzExactilla ja vielä Fastest-liuskalla. Herkkyydet niissä 20-25. Ihan selkeät viivat, mutta haamuja ne silti vielä ovat; varmaan puolet kontrolliviivan vahvuudesta.

Siinäpäs tuo tulikin. Hyvin epätodellinen ja epävarma olo. Alavatsaa vähän jomottaa ja viiltelee. Saa nähdä. Mutta no ennenkaikkea olen tosi kiitollinen ja innoissani. Kun vaan ei pelottaisi niin...

On ne haamut plussia, uskokaa vaan!!! Johtuu varmaan myös pissan vahvuudesta se viivan vahvuus...

Saatiin sovittua miehen kanssa, että jos saadaan toinen lapsi, niin se jää sitten hoitovapaalle, kun se alkaa. Nyt olen siis ensimmäisen kanssa kotona ja ajattelin, että voisi olla virkistävää mennä sitten töhin vähän välissä. Mies olisi sitten puoli vuotta kotona ja sitten mä taas palaisin kotiin. Tämä on vähän edellytys tälle toiselle vauvalle, niin jaksan varmasti sitten itsekin paremmin. No tulisi nyt edes se positiivinen tulos ensin... Saa vielä viikkokaupalla odottaa... Eli nyt kp 7/28-44.

Huppiainen:
Kyllä se punainen(vaalea kylläkin) oli, esikoisen kohdalla viiva oli vain tosi tumman punainen, mutta kyllä tässä toden näköisimmin vauvaa pukkaa, kun tuo pahoinvointi on alkanut tämän päivän kuluessa voimistua aika hurjasti.=) Eli eiköhän tässä uskalla jo hypätä odottajien puolelle;) Ja juu, kiitollisia ollaan tääläkin, eipä ole itsestään selvyys ei. Nyt kuitenkin 5.rv menossa, vauva-lehden laskurin mukaan. Ootko jo odottajis? Itse en vielä, mutta aion kyllä, kunhan vaan kerkiäisi:D
Perjantain jatkoa!=)

FrezzaM: Ehei, en ole vielä uskaltanut odottajiin :) Jaksamista pahoinvointiin :( Mulla ei sellaisesta olekaan kokemusta edes esikoisen osalta, saas nähdä nyt.

Peukutuksia kaikille!!

Ja niin, uuden ketjun vois varmaan tosiaankin aloittaa..?