N
Näin on. (lähäri)
Vieras
Suurin osa siivoojista, roskakuskesta ja lähihoitajista saa muutaman vuoden kokemuksella ton 3000/kk. Ei heti, mutta kun tulee kokemusta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niinpä 3500 /kk palkasta jää käteen vain 2270 /kk.
No pitäähän paikkansa, kun sanoin että saa palkkaa päälle 3000e, en kertonut että kuinka paljon päälle kun en muista enkä ole kotona tarkistamassa![]()
Minun palkkani on monen vuoden tulos, miehen taas alkupalkka vähemmällä opiskelulla kuin akateemisilla. Se oli pointtini.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin on. (lähäri);22820358:Suurin osa siivoojista, roskakuskesta ja lähihoitajista saa muutaman vuoden kokemuksella ton 3000/kk. Ei heti, mutta kun tulee kokemusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin on. (lähäri);22820358:Suurin osa siivoojista, roskakuskesta ja lähihoitajista saa muutaman vuoden kokemuksella ton 3000/kk. Ei heti, mutta kun tulee kokemusta.
Kateusko se sieltä nostaa päätään?![]()
Puhe oli miehen palkasta. Ai haluatte tietää paljon minä saan käteen? 2400e miinus 23% veroja.
Onko brutto ja netto käsitteet sekaisin?
"Itse taas saisin töissä ollessa käteen noin. 2400e kuussa"
En ihan usko tätä, vaikka iltalisillä ja pyhinä voi tehdäkin ihan ok palkan. Saako siivojat tai roskakuskit ikälisiä sun muita?
Alkuperäinen kirjoittaja lähäri;22820415:vanheneehan ne siivotjatkin! tietty saa!
ystäväni on siivojaa, käynyt siivouskoulun. saa 2900/kk
avokki on roskakuski jolle aluepäällikkö oli sanunut, et voit jopa saada puolet lisää palkkaa. saa nyt 1500e eli sais tasan 3000
Mitä väliä palkalla jos työ on jotain siivousta? Ihan oikeastiMä saan tällä hetkellä 1900e/kk maisterin papereilla, mutta ainakin työ on arvostettua, mukavaa, joustavaa eikä tarvitse rikkoa itseänsä fyysisesti. Jos haluan enemmän liksaa, voin aina hakea toista työtä, koska mulla on siihen mahdollisuus, enkä ole koulutukseni puolesta sidottu loppuelämäkseni vain tietyntyyppiseen työhön.
Työkavereidenkin kanssa voi nykyään jutella muustakin kuin big brotherista ja matti nykäsen erosta tai siitä, miten kansanedustajat saavat liikaa palkkaa ja miten väärin se on. Voin nukkua aamulla pitkään ja tehdä enemmän sitten illalla tai toisena päivänä, jos tahdon.
Vaikka mulle maksettaisiin siivouksesta 4000e/kk en lähtisi, koska se on työnä ihan takapuolesta. Opiskelukesien kokemuksesta puhun. Tai no joo, voisihan sitä silloin ehkä jonkun kuukauden esim. kesällä tehdä, mutta leipätyökseen jatkuvasti? NEVER.