taalla on epailys et sisko tuli aineissa kotiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
18 vuotias voi olla mieleltään vielä ihan kakara. Tee sille palvelus ja hae laukku, jos siellä on aineita niin voitte vielä auttaa nuorta naista. Myöhemmin on vaikeampaa...

Se on 18v. Muistakaa että jos on aikeissa hörhöillä aineiden kanssa, se tekee sen vaikka siihen kuka puuttuisi. Lopettaminen lähtee käyttäjästä itsestään. Lisäksi, toisten tavaroita EI SAA penkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
No eikös faijassa ole miestä itse tarkistamaan lapsensa kunto.

sisko ei myonna mitaan vaikka makin naen selvasti et on sekaisin, faija ei halua jarjestaa kohtausta siskon kans koska mun lapset nukkuu samassa huoneessa. pelkaa et sisko havahtuu ku menee huoneeseen...

mut joo kai ma meen, en vaan tiia et muuttaako se mitaan ku selvasti se on sekaisin, et tarvitaanko siihen sita ratsausta edes...

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
No eikös faijassa ole miestä itse tarkistamaan lapsensa kunto.

Niinpä! Ei se sais sua asialle laittaa. Tosin siskos on jo täys ikänen niin saako isäkään mennä tonkii yksityisiä tavaroita vaik asuukin "hänen kattonsa alla." Vaik musta tuntuu et ite menisin jos meidän teinistä ois kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja djaa:
Se on 18v. Muistakaa että jos on aikeissa hörhöillä aineiden kanssa, se tekee sen vaikka siihen kuka puuttuisi. Lopettaminen lähtee käyttäjästä itsestään. Lisäksi, toisten tavaroita EI SAA penkoa.

asuu viela kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:
Mistäs se epäilys tuli?

ma nain et pupillit laajentuneet ja sekoili tuossa et haluu ottaa musta valokuvia ettei faija suutu sille ku musta on niin vahan kuvia, otti kuvia niin et varmasti sormet paasi kuvaan ja salamakin peittyi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
mä penkoisin sen laukun vaikka itte, jos ois kyse mun pikkuveljestä

Ja jos sun pikkuveli on 18v, niin sen jälkeen tekisit..mitä?

No Suomessa tietäisin mitä tehdä mutta entä siellä Venäjällä missä nää on? Mitä hoito vaihtoehtoja siellä on?

No Suomessa tietäisin mitä tehdä mutta entä siellä Venäjällä missä nää on? Mitä hoito vaihtoehtoja siellä on?

kerro toki mita suomessa tekisit.

häh asuuko fjonga venäjällä ?

häh asuuko fjonga venäjällä ?

Sen sisko ja isä ilmeisesti asuu venäläisiä kun ovat kaikki. Ja siis Venäjällä ovat nytkin. Korjaa toki ap jos olen väärässä :)

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:
Mistäs se epäilys tuli?

ma nain et pupillit laajentuneet ja sekoili tuossa et haluu ottaa musta valokuvia ettei faija suutu sille ku musta on niin vahan kuvia, otti kuvia niin et varmasti sormet paasi kuvaan ja salamakin peittyi...

Onks se ennen kokeillut / käyttänyt? Epäilette siis, että amfetamiinia tai muuta vastaavaa käyttänyt? Tosta repun selän takana penkomisesta oon henk. koht. vähän sitä mieltä, että se on vähän liian niin ja näin mikä sen hyöty on. Siitä tulee varmaan hirveä huuto ja haistattelu, jos sen tekee väkisin. Okei, jos sieltä löytyy kamaa niin se on selvä juttu sitten. Sillä tosin vain todistetaan, että hän on nyt käyttänyt aineita. Jatkossa hän sitten kyllä osaa salata paremmin jälkensä, jos näin tapahtuu uudestaan. Mä kyllä menisin ja sanoisin suoraan, että sä olet aineissa. Jos hän ei omasta mielestään ole, niin sitten hän varmaan ilolla näyttää reppunsa ja taskunsa.

Yhteistyössä