Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:No eikös faijassa ole miestä itse tarkistamaan lapsensa kunto.
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:No eikös faijassa ole miestä itse tarkistamaan lapsensa kunto.
Alkuperäinen kirjoittaja djaa:Se on 18v. Muistakaa että jos on aikeissa hörhöillä aineiden kanssa, se tekee sen vaikka siihen kuka puuttuisi. Lopettaminen lähtee käyttäjästä itsestään. Lisäksi, toisten tavaroita EI SAA penkoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mä penkoisin sen laukun vaikka itte, jos ois kyse mun pikkuveljestä
Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:Mistäs se epäilys tuli?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mä penkoisin sen laukun vaikka itte, jos ois kyse mun pikkuveljestä
Ja jos sun pikkuveli on 18v, niin sen jälkeen tekisit..mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mä penkoisin sen laukun vaikka itte, jos ois kyse mun pikkuveljestä
No Suomessa tietäisin mitä tehdä mutta entä siellä Venäjällä missä nää on? Mitä hoito vaihtoehtoja siellä on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mä penkoisin sen laukun vaikka itte, jos ois kyse mun pikkuveljestä
No Suomessa tietäisin mitä tehdä mutta entä siellä Venäjällä missä nää on? Mitä hoito vaihtoehtoja siellä on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mä penkoisin sen laukun vaikka itte, jos ois kyse mun pikkuveljestä
häh asuuko fjonga venäjällä ?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:Mistäs se epäilys tuli?
ma nain et pupillit laajentuneet ja sekoili tuossa et haluu ottaa musta valokuvia ettei faija suutu sille ku musta on niin vahan kuvia, otti kuvia niin et varmasti sormet paasi kuvaan ja salamakin peittyi...