T t Vieras 16.09.2010 #3 Ihanaa että vihdoin SATAA :heart: Tätä on tosiaan koko kesä ootettu, ihanaa.
P perämaan emäntä Aktiivinen jäsen 28.05.2007 4 430 0 36 16.09.2010 #6 ihanaa kun sataa :wave: tekee monen vesikaivolle hyvää ja saapi sitte talvella vettä kaivosta