Tahkoojaplussat 51

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stella*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikaisesti iltaa!

Eilinen itseni toistaminen onnistui muutoin taivaan tuuliin menneen sepustuksen tavoin, mutta siitä unohtui kokonaan onnittelut Nella-neidille nimestä! Kohta teistä tuntuu hassulta, kun muistelette hänen olleet ekat viikot Iines. Ei sopisi meidän Vili enää Kelpo-Eemelin eli Kelpiksen muottiin! :))

Kiitokset jogurtti-infoista!

Huomenna nähdään ja niitä, ketkä eivät paikalle pääse, pommitan kuvilla. Ikiaikainen digikameramme laturissa, toivottavasti virtaa riittää huomispäivän. Olisi kameran hankinta-aika, mutta kun investoitiin videokameraan, niin vanha saa vielä kelvata, kunhan vain jaksaa toimia..

Minä taas..
Lukaisin vielä toisen puolen ja huih, tuota gissan tilannetta.. Toivottavasti saadaan sinut tälle puolelle ja muutkin mukaan siihen junaan!!! En nyt halunnut tulla vielä hehkuttelemaan toiselle puolelle, kun tahdot ottaa varovaisesti tämän alkuajan. PEUKUT!!!!

Mulla muuten kp1, hyvä ettei taannoinen "räjähdys" heittänyt mua "jonon ohitse". En kyllä totisesti sitä uskonutkaan, mutta pikkiriikkisen pienenpieni jännitys oli päällä. En kyllä tuntenut ovista (enkä mitään siihen viittaavia oireita), mutta kierroksi tuli 28, joten oikein hyvä niin. Ei kipuja, ei tuhruja, toivon mukaan jatkuu niin. Kierukkaa mulle ei sitten laitettu, yritetään olla varovaisempia kumiukkojen kanssa niinä aikoina kun tarve vaatii..

Moikka!

Eilinen tapaaminen oli huippukiva, Sanelman, Murmelin ja Aniliinin tapasinkin livenä eka kertaa. Aina tuntuu ihan tutulta nähdä täällä jutustelujen jälkeen, ja samanhenkistä porukkaahan sitä ollaan. kSanelmalle vaan peukutuksia punktioon ensi viikolle! Lapsoset olivat kasvaneet hurjasti, kohta saadaan kaikki ihmetellä että missä ne meidän vauvat onkaan..=)

Kaikki varmaan ovatkin suuntaamassa juhannuksen viettoon, me jäädään kaupunkiin ja ajateltiin tehdä jotain mitä muut ei ainakaan tee, jussina kun on hiljaista monessa paikkaa. Ehkä mennään keskustaan ihmettelemään hiljaista kaupunkia.

Vanessa oli erittäin mukava reissunainen eilen, nukkui tapaamisen aikana 1,5 h ja kotimatkalla junassa tunnin, pitänee useammin lähteä reissun päälle! Vaihdoin ennen tärskyjä vaunukopan tilalle ratasosan, ja siinähän Vane kellotteli ihan tyynesti kun näki ympärilleen! Ja kun tuli nyt testattua tuota julkista bussiliikennettä täällä kotopuolessakin, niin ensi viikolla ajattelin suunnata bussin kyydissä alennusmyynteihin keskustaan.

Mies muuten ihmetteli eilen kun tulin kotiin, että miten teillä on mitään puhuttavaa kun tapaatte, että eikö ole outoa tavata tuntemattomia ihmisiä. Minä sanoin siihen, ettei ne mitään tuntemattomia ole, johan tässä ollaan joka päivä juteltu pari vuotta..mies ei ehkä ihan käsitä miten paljon täällä palstalla on roikuttu..;-)

Mutta erittäin hyvää juhannusta kaikille, moni varmaan suuntaa tässä lomillekin, Sande ainakin taitaa olla poissa linjoilta muutaman viikon. Meillä mies on lomalla vaan heinäkuun ekan ja vikan viikon, joten ei tule pitkää taukoa meikäläiselle!

Taitaa tahkoojatiimi pikkuhiljaa hiljentyä lomien viettoon...Tampereen miitinki oli tosiaan kiva ja oli mukava nähdä livenä Aniliini ja Murmeli. Tuntuu vaan, että aika loppuu aina kesken, eikä ehdi rupatella kaikkien kanssa niin paljon kuin haluaisi =) Mulla oli suu kuiva koko loppupvän, heh ;) Jäätiin Aniliinin kanssa tutustumaan Tamppereen keskustaan vielä toviksi. Mä kun olen käynyt kaupungissa aiemmin vain nolot kaks kolme kertaa...Kivalta vaikutti!

Mekin poistutaan linjojen ulottuvuuksiin lähemmäks kuukauden ajaksi. Huomenna suunnataan ihanaan Italiaan pariksi vkoksi ja sitten tehdään pikainen pyykkäys ja neuvola-visiitti kotiin ja taas jatketaan mökeille. Uih, huippua tämä lomailu! Oltiin eilen ihan hangonkekseinä miehen kanssa, kun mietittiin tulevia viikkoja. Mukavaa on vielä se, että meidät hyvät ystävät tulee Italiaan meidän kanssa viikoksi. Treffataan lauantai-aamuna meidän hotlan edessä :)

Eipä muuta tällä erää, ne jotka linjoilla vielä piipahtavat, oikein ihanaa ja rentouttavaa Juhannusta! Stellalle loppurutistusta remppaan, Lotalle MAHTAVAA ensimmäistä syntymäpäivää ja muille tasapuolisesti AIVAN EXTRAIHANAA HEINÄKUUTA JA LOMAA NIILLE, JOTKA LOMAILEVAT.
Nyt tämä mamma lähtee pakkailemaan ja tekemään pikapedikyyriä, kun muksu nukkuu.

Voikaa hyvin!!!!!!

Munkin puolesta oikein mukavata juhannusta kaikille! Mä en ole nettipimennossa, eli jo ensi viikolla täällä :)
Gissalle mulla on peukut pystyssä, niiiiiiiiin toivon, että kaikki on hyvin.

tässäpä sen näkee kuinka vähän onnistuneita odottajia/ jo lapsen saaneita kiinnostaa enää yrittäjien jutut kun ei kukaan aniliinia lukuunottamatta huomioi gissan tilannetta...liekö olette edes tietoisia siitä. :(