Rouva ilmoittautuu=) Kiitos tsempeistä ja onnitteluista. Ihan alkuun nyt sitten kuulumisia häähumusta..Sää oli tosi hyvä; vajaa 20 lämmintä ja aurinko paistoi ihan koko päivän. Ei ollut liian kuuma. Ennen kirkkoa jännitti, saatiin kuitenkin syötyä ja otettua hiukan konjakkiakin, niin olo rentoutui. Kirkossa kaikki meni hyvin; se oli oikeesti mukavaa ja kaunis tilaisuus. Laulu kirkossa (Hymni rakkaudelle) oli liikuttava. Juhlat meni hauskasti; ruoka oli ihanaa, juomaa riittävästi, kaikki oli hauskalla tuulella, oli pientä ohjelmaa, laulua ja tanssia. Häätanssimme meni oikein hyvin

Hääyötä lähdimme viettämään n. 00.30 ja yö olikin suoraan sänkyyn kaatumista (ensin piti purkaa kampaus ja käydä suihkussa) ja nukahdimme heti

Aika monelle ilmeisesti käy niin. No, hääyötä on vietetty sen varsinaisen jälkeen

Kaikki meni nappiin, tunnelma oli rento ja olin tyytyväinen omaan habitukseen ja mies oli niiin komea. Mun kimppu oli tosi ihana, sellainen kuin halusin ja sormus kimaltaa kauniisti nyt nimettömässä. Saimme joitain lahjoja, joitain astioita, mitä keräämme ja sitten rahaa tuli ihan mukavasti. Nyt on jo lomaopas selattu ja viikolla säntään matkatoimistoon varaamaan matkaa, jos vaan saamme. Syksyn ivf-suunnitelmat on sit toteutumassa matkan jälkeen, jos olisimme lokakuussa matkalla, niin menee sit varmaan marraskuulle ivf-jutut. Niin, on se tosiaan totta, että se oma hääpäivä menee niin nopeasti ja sellaisessa humussa, että kaikki on yhtäkkiä ohi. Kunpa voisi elää uudelleen sen päivän. Meille on tulossa parikin dvd-"pakettia" häistämme ja kuvia todella runsaasti

Oltiin fiksuja ja meillä oli valokuvauslista ja kuvaaja erikseen vielä häissä. Jää ainakin musitojen lisäksi valokuvia. Mutta se minusta ja nyt sitten kaikkiin muihin.
Gissan tilanne on nyt päällimmäisenä. Vaikuttaa todi kutkuttavalta ja täällä todellakin on kaikki peukalot kattoa kohden. Nyt tosissaan olisi ihana kuulla sieltä hyviä uutisia. Sanelmalla myös on jänniä päiviä tulossa ja sinnekin peukut on pystyssä.
Emmille kovasti pahoittelut kolmannen inssin epäonnistumisesta. Toivottavasti luonto suo vielä luomulapsen ja uskotaan siihen, kun niitä on teillä ennestäänkin jo luomuna.
Kastiksella oli kurja kissa-episodi, mutta asiat on sit kääntyneekin paremmin

Kisut on kivoja, mutta itse haluaisin vasta sitten eläimiä, kun voin päästää ne ulko-ovesta ulos eli omaa pihaa enemmän ja maaseudun rauhaa. Oon myöskin liian tarkka siivoamaan ja ne karvat kauhistuttaa. Vaikkakin meillä on aina ollut kotona kissoja, niin siltikin mua ressasi ne karvat ..#"%!#!

Mutta on ne niin ihania otuksia!
Vippe sai hyviä uutisia, onnea niistä.
Keijun juhannus kuulosti mukavalle. Mitä on kuvitteellinen keilaus? Vai mitä se oli?
Me olimme mökillä to-la ja mukavaa oli. Otettiin aurinkoa kaiket päivät ja syötiin tosi kattavsti; alkupalat mätineen ja kananmunineen, parunaa, silliä, kalaa, salaatteja, grillattuja sieniä, maissia, härkää, possua, kanaa....Ja vielä yöllä grillattiin erilaisia makkaroita. Puh! Ja skumppaa, viiniä ja kylmiä juomia kului. Todettiin vielä yöllä, että kyllä kylmä kossusnapsi ja kunnon grillimakkara on vaan hyvää. Eilen pidettiin pienet lettukestit ja saunottiin kotosalla. Kaaduttiin sänkyyn puolenyön kieppeillä ja tänään tuli piipahdettua jo kaupungilla. Mulla on vko vielä nyt lomaa, sit kk töitä ja vielä vko lomaa. Kelit on kyllä hyvät.
Nyt täytyy viedä pyykkiä ulos, sitä on "hiukkasen" kertynyt viikon aikana..
Palaillaan