Toivoisitko seuraavaksi tyttöä vai poikaa? Ja kumpia löytyy ennestään :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rouva Turusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on neljä poikaa, toivon tyttöä jota kovasti ainakin yritetään alulle. Yksi enkelityttö meillä on, joten olisihan se aivan ihanaa saada siitäkin syystä se tyttö kotiinkin asti. Enkelimme oli täysiaikainen eikä syytä tiedetä miksi kuoli. Mut jos poika vielä tulee, on ihan yhtä rakas kuitenkin ja olisipa kaikki poikien jutut valmiina odottamassa. Mutta silti sitä tyttöä salaa kaipaan.

2 poikaa ja yks tyttö on, ja kohta syntyvän vauvan sukupuoli ei ole tiedossa. Tytölle olis parempi nimi valmiina, pojalle taas vaatteet.... Ja jos ois poika tää uus tulokas, niin vois sit tää meiän yks vuotias poika jakaa sen kans saman huoneen pitempään.... Isommat lapset taas kovasti sisaruksesta tyttöä toivovat....

Noo, en mä tiiä, ihan rehellisesti voin sanoo, et ihan sama kumpi tulee. Poikatunne on, mutta näin unen että tyttö syntyi...

on kaks poikaa ja tyttö, tästä masukista toivoisin tyttöä. Koska sitten olis kaks ja kaks. Ja vaatteita olis ennestään.. Ja nimi valmiina. Ja tytär olis onnesta soikeana kun sais siskon =) Ja tyttö on ollut helpompi lapsi kuin pojat - tosin se nyt ei taida mitään merkitä =)

2 vanhinta on tyttöjä. Ja 2 nuorinta on poikia. Jos meille vielä vauva tulisi, niin toisaalta toivoisin poikaa. Olisi kaikki tavarat valmiina. Ja sillain helposti tulisi "poikalauman" jatkeeksi. Mutta toisaalta vaihtelun vuoksi tyttökin olisi ihana. Saisi ostella kaikkia suloisia vaaleenpunaisia hörhelö-vauvanvaatteita. :D

Jos lisää tulee niin poika olis taas kiva ku olen 'poikaäiti' ja tiedän miten ne epelit toimii ja ajattelee. Kavereitten tytöistä on sen verta kokemusta että ne minusta älyttömiä kitisijötä poikiin verrattuna.

Mulla on 2 tyttöä ja tytön vielä tahtoisin, 3 tyttöä on aina ollut haaveena, mutta ei mulla poikaakaan vastaan mitään ole. Mutta jos päättää saisin niin tyttö =)

Yhteistyössä