"Totuuksia" joita ette allekirjoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
- Suomesta ei kannata matkustaa kesällä minnekään. Etelänmatkat kuuluu tehdä talvella, kesä on Suomessakin niin kaunis!

- Jokainen äiti on paras omalle lapselleen.

Muita?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
- Suomesta ei kannata matkustaa kesällä minnekään. Etelänmatkat kuuluu tehdä talvella, kesä on Suomessakin niin kaunis!

Minä allekirjoitan tämän =). Suomen kesä ON kaunis. Tätä vihreyttä ja raikkautta arvostaa moni täällä käyvä ulkomaalainenkin. Suomalaisille tämä taitaa olla vaan liian itsestäänselvyys :(.

Minä en allekirjoita väitettä, että taaperoimetys on normaalia :x.

Sekarotuiset koirat on aina terveempiä kuin rotukoirat.
Anoppeja täytyy sietää vaikka ne olisi vittumaisia ihmisiä.
Miesten ei tarvitse osallistua lastenhoitoon koska ne käy duunissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä allekirjoitan tämän =). Suomen kesä ON kaunis. Tätä vihreyttä ja raikkautta arvostaa moni täällä käyvä ulkomaalainenkin. Suomalaisille tämä taitaa olla vaan liian itsestäänselvyys :(.

Ihanaahan tämä sade, luihin ja ytimiin menevä jäätävä tuuli ja +7 asteen lämpötila on :heart:

Luonnon vihreys ja vehreys on kyllä nättiä. Tänään bussimatkalla katselin sitä vihreyttä ja totesin että kaunista on :). Onneksi sain ihailla sitä sisällä lämpimässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
- Paha saa aina palkkansa.

- synnytyksen tuskat unohtuvat heti kun saat lapsen syliisi.

no mä vielä uskon tohon, että paha saa palkkansa - ainakin jossain vaiheessa ei ehkä ihan aina.

mutta toi synnytyksen tuska - ei oo unohtunut vielä 8 vuodessa, eli en allekirjoita!

Yhteistyössä