"Totuuksia" joita ette allekirjoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Töitä saa jos vain haluaa

Kyllä minä tämän allekirjoittaisin.

Tämän minäkin allekirjoitan.

Riippuu siitä, mikä on kullekin sellaista työtä, mitä pystyy tekemään ilman nenän nyrpistelyjä ;).

Minäpä en. Tulkaapa pikkupaikkakunnalle kokeilemaan!! Avoimia työpaikkoja on nytkin haussa..hammaslääkäri ja kirvesmies..eikä minusta ole kumpaankaan. Tsoin tällä hetkellä olen vak.työsuhteessa, mutta pahalle näyttää, et työttömäks kohta jään. Töitä kyllä haluan tehdä, mutta täältä niitä ei saa ja muuttokaan ei ole vaihtoehto. Lähipaikkakuntia ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Minä allekirjoitan tämän =). Suomen kesä ON kaunis. Tätä vihreyttä ja raikkautta arvostaa moni täällä käyvä ulkomaalainenkin. Suomalaisille tämä taitaa olla vaan liian itsestäänselvyys :(.

Ihanaahan tämä sade, luihin ja ytimiin menevä jäätävä tuuli ja +7 asteen lämpötila on :heart:

Luonnon vihreys ja vehreys on kyllä nättiä. Tänään bussimatkalla katselin sitä vihreyttä ja totesin että kaunista on :). Onneksi sain ihailla sitä sisällä lämpimässä :D

No ei se sitten kivaa olisikaan, jos joka päivä paistaisi, kyllä siihenkin kyllästyisi.

Ei tarvitse käydä kuin Virossa, niin huomaa miten paskainen ja harmaa maa se on :x.
Heti kun tulet suomen puolelle, jokapaikka vihertää.

Maaseutu kesällä (ja miksei talvellakin ) on ihan törkeän kaunis ja sen tunnelman ja idyllin voi kokea vain Suomessa.
¤siirappinen hymiö¤

Alkuperäinen kirjoittaja maakutsuu:

Riippuu siitä, mikä on kullekin sellaista työtä, mitä pystyy tekemään ilman nenän nyrpistelyjä ;).

Minäpä en. Tulkaapa pikkupaikkakunnalle kokeilemaan!! Avoimia työpaikkoja on nytkin haussa..hammaslääkäri ja kirvesmies..eikä minusta ole kumpaankaan. Tsoin tällä hetkellä olen vak.työsuhteessa, mutta pahalle näyttää, et työttömäks kohta jään. Töitä kyllä haluan tehdä, mutta täältä niitä ei saa ja muuttokaan ei ole vaihtoehto. Lähipaikkakuntia ei ole.

Muutto on aina vaihtoehto. Töitä todellakin saa, jos vain haluaa. Vaatii vain muuton työn perässä.

Ei tarvitse käydä kuin Virossa, niin huomaa miten paskainen ja harmaa maa se on :x.

Et oo vissiin käyny muualla ku Tallinnassa..

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Minä allekirjoitan tämän =). Suomen kesä ON kaunis. Tätä vihreyttä ja raikkautta arvostaa moni täällä käyvä ulkomaalainenkin. Suomalaisille tämä taitaa olla vaan liian itsestäänselvyys :(.

Ihanaahan tämä sade, luihin ja ytimiin menevä jäätävä tuuli ja +7 asteen lämpötila on :heart:

Luonnon vihreys ja vehreys on kyllä nättiä. Tänään bussimatkalla katselin sitä vihreyttä ja totesin että kaunista on :). Onneksi sain ihailla sitä sisällä lämpimässä :D

No ei se sitten kivaa olisikaan, jos joka päivä paistaisi, kyllä siihenkin kyllästyisi.

Maaseutu kesällä (ja miksei talvellakin ) on ihan törkeän kaunis ja sen tunnelman ja idyllin voi kokea vain Suomessa.
¤siirappinen hymiö¤

Tallinna ei ole koko Viro, et oo tainnu käydä sitten peremmällä ;) Suosittelen kovasti tutustumaan, kaunis maa ja ihana huumorintaju ihmisillä :heart:

¤siirappinen hymiö¤

Mäkin oon vanhemmiten :D huomannut tykkääväni maaseutumaisemasta. Silleen auton ikkunasta ihailtuna, tai parin päivän annoksina. Pelottavaa :xmas:

Mun mielestä oli ihanaa, että Turkissa paistoi läpi koko kesän. Ihanaa oli myös se, kun syksyllä tuli ekat sateet ja sai laittaa oikein pitkät housut jalkaan puolen vuoden tauon jälkeen.

Suomessa ei tarvitsisi paistaa joka päivä, mutta tällaiset nykykesät sateineen ja alle 10 asteen lämpötiloineen eivät kyllä ole mistään kotoisin. Ei pääse uimaan, ei aurinkoa ottamaan...tylsää.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja dsfdf:
Muutto on aina vaihtoehto. Töitä todellakin saa, jos vain haluaa. Vaatii vain muuton työn perässä.

Tästähän voi ruveta inttämään jossain ihan toisessa ketjussakin?

Siksipä tämä onkin viimeinen kommenttini tähän, koska en halua muuten hyvää ketjua tukkia tämän asian inttämisellä. Ja hermoon käy, niin ettei sanoja löydy. Mutta olen mielipiteenisanonut.piste.

Alkuperäinen kirjoittaja dsfdf:
Alkuperäinen kirjoittaja maakutsuu:

Näinpä juuri. Ei niitä töitäkään kukaan tuo nokan eteen. Joskus on vain lähdettävä muualle töihin, mutta jos ihan oikeasti töitä haluaa niin sittenhän sitä lähtee.

Tuohon voisi liittää sitten tuon "jokainen on oman onnensa seppä" eli itse se on toimittava ja tehtävä kaikkensa, jotta onni tulee.

Opiskeleminen ei ole koskaan turhaa.

Synnytyksen kipu unohtuu, kun lapsen saa syliinsä.

Kyllä se vauva sieltä tulee, kun vaan lakkaatte yrittämästä/stressaamasta/ajattelemasta asiaa.

Ymmärrät sitten kun olet vanhempi.

Yhteistyössä