TOUKOKUU 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nirppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minnie sama homma, tai ei se niin hyvä mut kuitenkin muutamia euroja isompi kuin minimi..
Täytyy kysyä josko tota vois kelan kaa sit sopia.
Olipa kiva kauppamatka pidätellä itkua.. Tuntuu nii pahalta et parempi vaan hengitellä rauhassa, ei pitäs ressata mut vaikeaa..

Täältä löytyy vielä yksi tuleva mamma! Ensimmäinen olisi tulossa, la 5.5. Olen 24v. Maha on alkanut jo itselläkin hieman pullottaa, ikävästä pullotti syntymäpäivillä tiukassa mekossa.. Nyt on 7+6

Kyllä Kela varmaan muutaman pvän kohdalla joustaa ihan sujuvasti. Meillä jousti tuossa vanhempainvapaa asiassa ihan kivasti, kun sain yllättäen duunipaikan ja loppuloma piti siirtää miehen nimiin. Ilmoitus olisi pitänyt tehdä (olikohan) 2kk ennen kuin vaihto tapahtuu, mutta joustivat sitten niin että saatiin tehdä ilmoitus 3vkoa ennen vaihtoa. Riippuu aina varmaan siitä Kelan tädistä (tai sedästä) et millanen pvä sillä sattuu olemaan...

HEI, mulla on kuulkaa raskausoire...!!! Mies kertoi autossa jonkun supertyhmän jutun ja mua nauratti niin et alkoi lopulta itkettää. Siis hysteerinen, juu nou...Ihan sama show oli esikoiselta ekan kolmanneksen ajan. Itkin ja nauroin joka asialle tosi herkästi ja antaumuksella. Mm. seiskan jutut sai mut nyyhkimään tosi vuolaasti ja vähän vaan hassut asiat nauramaan niin et itku pääsi. Ihan skitsoa...=)

Minäpäs laitan meille uuden listan, kun paukahti taas satanen rikki. Lisätkää, muuttakaa ja korjatkaa listaa, jos en sinne saa ongittua sitä kaikkein tuoreinta.

Heippa!

Mulla oireet on tässä vaiheessa suunnilleen samat kuin ekassakin näillä viikoilla, eli vain hieman pahoinvointia. Silloin toki olin töissä, joten kiireen vuoksi pahaa oloa ei ehtinyt kauheasti kärsimään. Nyt kun on kotosalla niin tuntuu, että päivä ei meinaa millään lähteä käyntiin.

Meillekin on kummatkin tyttö tai poika tervetullut. Mitään tuntemuksia sen suhteen ei vielä ole. Esikoisesta olin koko ajan lähes varma, että se on poika ja niin se oli.

Määkin elän siinä toivossa, että toi äippäraha hommeli menee noin. Tää hoitorahalla kituuttaminen ottaa jo nyt päähän, vaikka ei oo vielä kunnolla alkanutkaan...shoppailuun kun olen kanssa taipuvainen.

Ihanaa viikonloppua!

Täytyy tota kysyä kelast samal ku käy selvittää muksun hoitokuluja ym.. Kun lähtee ens keväänä hoitoon. Tai toivon saavani hoitopaikan jo ihan pelkän viivästyneen puheen takia. Mäki tykkään shoppailla, vaik ny pitääki rajottaa..Vaik saakin kaik yh-korotukset ym niin kummasti se vaan menee noi tuet..

Huomenta!!!

kiva kun nää sivut taas toimii!!!täällä alkaa pikku hiljaa pahoinvointi mennä ohitse!ei enää niin pahaa kuvotusta.myöskään maha ei ole turvonnut elikkäs alkaa sekin olla taas normaaleissa mitoissa paitsi vaavimasu hieman pullottaa mutta sen huomaa vaan äiti ja iskä.sunnutai-illalla maha pullotti kuin olisin ollut viikolla 24 raskaana.hirveästi turvottaa kun seisoo koko päivän töissä..

eipä täällä kummempia torstaina neuvola:) jännitttää ja odotan innolla!!

tv.minnie 9+3

Huomenta! Mullakaan ei enää ole niin usein pahoinvointia, muutama päivä viikossa on sellainen että on enemmän. Mahasta ei ole vielä tietoakaan, turvotusta vain. Nyt kuitenkin tuntuu että on joku väsymyksen huippuaika, ei jaksaisi olla töissäkään millään...

Viikkoja myös 9+3.

Huomenta.. Täälläkin tuota masun turvotusta ym.. Oikeestaan muuten noi oireet ei ookkaan muuttunu.. Ilta menee jääkaappia tyhjentäen ja yö etovana ja hyvää nukkuma asentoa etsien =/
vlopun saan onneks nukkua kun ex hakee esikoisen hoitoon..

Rv 6+6

No enköhän jo uskallaudu kysymään josko vielä joukkoon mahtuisi yksi lisää.. Kun joka päivä joka tapauksessa tulee täällä käytyä tarkastamassa muiden kuulumisia jotka on niin lohdullisen samanlaisia kun omat:) Miten voikin olla näin turvonnut ja väsynyt koko ajan.
Itse olen siis 18 vuotias ja ensimmäistä odotan, rv8+5. Ja myöskin taysiin matkalla, la muistaakseni 3.5. Poikaystävä armeijassa vielä ensi kesään saakka, joten paikka jossa tuntojaan saisi purkaa tulee todella tarpeeseen, vielä ei asiasta uskalla juuri muille kertoa.
Sitten vielä jos saisi kysyä, kuinka tarkasti olette niitä ruokarajoituksia noudattaneet? Nollatoleranssi vaiko kohtuudella? Itsellä kun juuri kaikkea kiellettyä tekee mieli..