turvakotiin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ero ei ole ratkaisu kaikkeen. Eikä kukaan voi sanoa mitä teille tulee tapahtumaan. Jokainen ihminen on yksilö,myös miehesi ja hän voi halutessaan parantua. Mutta... Tällä hetkellä tilanne on se, että vaarannat itsesi,esikoisesi sekä syntymättömän lapsesi. Turvakoti on erittäin hyvä vaihtoehto nyt. Saatte apua ja paikan, jossa olla. Mies havahtuu (toivottavasti) siihen miten pahasti hänellä on asiat ja haluaa itsekin parantua. Toki on mahdollisuus,että näin ei tule käymään ja siinä tapauksessa tiedät että mies,hyvin todennäköisesti, tulee pysymään sairaana(väkivaltaisenä) lopun elämänsä. Jos jäät tilanteeseen on lähes tulkoon varmaa että tilanne tulee pahenemaan. Olen jo aikuinen, mutta kannan sisälläni koko elämäni haavoja siitä millainen isäni oli. Pelkäsin häntä koko lapsuuteni ja sydämessäni en ole oppinut vieläkään antamaan anteeksi äidilleni sitä että hän ei jättänyt isäämme. Isä oli henkisesti ja fyysisesti väkivaltainen äitiäni kohtaan ja lisäksi kova juomaan. Äitini oli liian heikko lähtemään tai antamaan viranomaisten puuttua asiaan. Lähteminen kävi yhä vaikeammaksi,mitä enemmän aikaa kului. Nyt he ovat jo eläkkeellä. Lapset ovat kaikki katkaisseet välinsä heihin molempiin, heillä on lapsenlapsia joita he eivät näe. Toivon todella, lastesi takia, että puutut asioihin nyt on se vielä on mahdollista! Jos miehesi todella rakastaa sinua hän on valmis hankkimaan ammattiapua. Mutta tärkeintä.. Jos todella rakastat lapsiasi, taistelet heidän puolestaan. Heillä ei ole muita kuin sinut ja he luottavat siihen että sinä pidät heidät turvassa väkivallalta,juomiselta ja pelolta... Omasta äidistäni en voi muuta sanoa kuin sen,että hän tuskin koskaan rakasti meistä ketään, muuten hän olisi pelastanut meidät isältämme.
 
Näitä saa ensin täällä lukea ja sitten seuraavaksi luetaan lööppejä miten vauva ravisteltu kuoliaaksi tai muuta yhtä hirveää.

Jos tämäkin aloittaja yhtään miettisi lapsiaan,ihan varmasti jättäisi tuollaisen miehen!
 
100 prosentisella varmuudella ja kokemuksen rintaäänellä kerron teille kaikille, että tämä pariskunta ei eroa ja tämä nainen ei mene mihinkään turvakotiin.

Niin mäkin valitettavasti ajattelen. Lähteä olisi pitänyt jo ajat sitten, mutta kun rakastaa miestä niin kovasti...oikein hävettää koko naissukukunnan puolesta nämä lervaperseet jotka pakottavat lapsensakin katsomaan tuollaista elämää.
 
mä en ymmärrä, lapset kärsii kun mun kaveri kitkuttelee narsisti pahoinpitelevä miehen kanssa. ei uskalla ottaa riskiä että pärjäisi itse. lapset hiljasia ja pelokkaita. voi hyvä ihme miksi naiset on tuollaisessa suhteessa. ap ota jalat alle ja takaa lapsellesi turvallinen tulevaisuus
 
Huhhuh. Turvakotiin heti, jos et voi mennä vanhemmillesi tai muulle lähisukulaiselle. Pelastat näin mahdollisesti lapsesi hengen.. Muista myös, että oma pelkosi, ahdistuksesi ja muut negatiiviset tunteet vaikuttavat hormonitoimintaasi yms, mikä taas vaikuttaa negatiivisesti suoraan sikiön kehitykseen, myös tulevan lapsen temperamentin ja henkiseen kehitykseen.

Olet huono äiti, jos pysyt tuossa suhteessa. Älä etsi ensisijaisesti empatiaa muilta, vaan suojele itseäsi ja tulevaa lastasi.
 
Mulla kaverilla oli väkivaltainen mies, ja viimeinen pahoinpitely päättyi siihen, kun kaverini masussa ollut vauva kuoli ja joutui tämän kuolleena synnyttämään, koska oli jo niin pitkällä. Sitä sä ap et halu kokea!! Joten lähde heti sinne turvakotiin, sie pärjäät lastesi kanssa paremmin ilman tuommoista "miestä".
 

Similar threads

K
Viestiä
17
Luettu
2K
Aihe vapaa
(alkuperäinen kirjoittaja)
A
E
Viestiä
25
Luettu
1K
Perhe-elämä
Ota vastuu itsestäsi ja lapsestasi! Vanhempien väk
O
M
Viestiä
27
Luettu
753
K

Yhteistyössä