Uskotteko muka oikeasti että mies on tyytyväinen ilman poikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarkke:
jaa ja äidit haluais sitten tyttöjä? No joillain tutuilla on se tilanne, että äiti haluais tytönkin. Mulle ei oo niin väliä, mutta toivoin kyllä poikaa ja se tulikin, kun oon niin poikamainen itse, että ajattelin tuevani paremmin toimeen pojan kanssa, kun voi leikkiä vesipyssyillä ja autoilla. :snotty:

kyllä meidän tyttö leikkii vesipyssyllä ja autoilla... ja pelaa mun veljen kanssa autopelejä ja pelaa jääkiekkoa...

Eli jotain pojan ja tytön välillä
¨
ei niin väliä, mutta ennemmin osaan pelata pojan kanssa jalkapalloa sun muuta. tietenkin tyttö voi näitä kaikkia tehdä, mutta voisin olla prinsessaleikeissä vähän ulkona ja meikkaamisissa :D

Kyllä moni vanhempi haluaa sekä poikia että tyttöjä, ja omaa sukupuolta olevan lapsen, mutta joskus ei voi saada kaikkea mitä haluaa. Siinä vaiheessa sopii toivoa, että on pariutunut aikuisen ihmisen kanssa joka kestää pettymyksiä ja voi elää elämäänsä tyytväisenä ja onnellisena vaikkei kaikkea ole saanutkaan.

Monille kelpais mallin näköinen vaimo, mutta ihan onnellisia ne miehet ovat ihan tavallisten naisten kanssa. Monelle naiselle kelpais hyvinkin rikas mies, mutta ihan onnellisia sitä ollaan duunareittenkin kanssa.

...onkohan mun mies nyt sitten tyytyväisempi, kun meillä ei ole lapsia ollenkaan kuin jos olisi saatu vaan tyttö...

Pitäisikö kysäistä, niin sitten tietäisi mitä maailman miehet on kyseisestä asiasta mieltä.

Onko kyllä niin oksettava ajatusmaailma joillakin, että sääliksi käy jos näistä osalla on oikeasti lapsia. Ei voi oikeasti kuin ihmetellä, ovatko osa ketjun jäsenistä, aikuisia saatika vanhempia.

Meillä mies olisi ollut taatusti pettynyt, jos ei olisi poikaa! Ja samoin minä, jos en olisi tyttöä sanut. Ja kyllä molemmat löytyy ja molempia haluttiin ja toivottiin. Toki yhtä rakkaita olisi, vaikkei toiveet olisi toteutuneet, mutta.. loistavaa näin! Ja eipä tarvitse enempää ethdä kun molemmat on! :D

Onhan siitä tehty oikeasti tutkimuskin että isät osallistuu poikalapsen hoitamiseen enemmän kuin tytön. ja ihan oikea virallinen tutimus. kun nyt vain muistaisin mikä vuosi tms niin voisi löytyä lisää faktaa

Jaa. Meillä mies toivoi tyttöä, ja minä poikaa.

Sellanenkin tutkimus on muuten ollut, että mies voi toivoa poikaa, mutta jos tulee tyttö(ja myöhemmin on poikia) niin tyttö on isän silmäterä, ja isä suojelee häntä ja pojat ovat äitien kultia. Tiedä sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa. Meillä mies toivoi tyttöä, ja minä poikaa.

Sellanenkin tutkimus on muuten ollut, että mies voi toivoa poikaa, mutta jos tulee tyttö(ja myöhemmin on poikia) niin tyttö on isän silmäterä, ja isä suojelee häntä ja pojat ovat äitien kultia. Tiedä sitten.

Huom!

Yhteistyössä