S
samma
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja voi apua miten naivia:on sepitetty miehille lohduksi jotka ei siis saa niitä poikia.. Sellainen "säälistatus".
peniksenjatketta kaipaavat miehet haluaa poikia "kuvikseen"
säälittävää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja voi apua miten naivia:on sepitetty miehille lohduksi jotka ei siis saa niitä poikia.. Sellainen "säälistatus".
¨Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja täh:Alkuperäinen kirjoittaja Sarkke:jaa ja äidit haluais sitten tyttöjä? No joillain tutuilla on se tilanne, että äiti haluais tytönkin. Mulle ei oo niin väliä, mutta toivoin kyllä poikaa ja se tulikin, kun oon niin poikamainen itse, että ajattelin tuevani paremmin toimeen pojan kanssa, kun voi leikkiä vesipyssyillä ja autoilla. :snotty:
kyllä meidän tyttö leikkii vesipyssyllä ja autoilla... ja pelaa mun veljen kanssa autopelejä ja pelaa jääkiekkoa...
Eli jotain pojan ja tytön välillä
Alkuperäinen kirjoittaja roflol:Kuules o.m.g
meillä ei oo sellaista miestä ku sulla joka ei uskalla ääneen sanoa asiota. meidän muiden miehet on Miehiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa. Meillä mies toivoi tyttöä, ja minä poikaa.
Sellanenkin tutkimus on muuten ollut, että mies voi toivoa poikaa, mutta jos tulee tyttö(ja myöhemmin on poikia) niin tyttö on isän silmäterä, ja isä suojelee häntä ja pojat ovat äitien kultia. Tiedä sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lapsista en tiedä, mutta uskon aivan varmasti, että jokainen mies haluaa kauniin, hoikan ja rikkaan vaimon.