vauvahaaveita 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jep täällä ollaan taas mukana näin uusillakin sivuilla. Katselen jos huomenna ei ole täti tullut käymään niin pe teen testin. Miten kun jotkut sanoo et aamuvirtsasta testi tehtäs ja toiset ei missään tapauksessa aamuvirtsasta????

Täällä sitä taas surffaillaan! Onko sulla nyt mikä kp, tyttö82? Aamuvirtsasta sitä testiä kai suositellaan tekemään, kun yöllä virtsa on saanut usein olla rakossa tarpeeksi pitkään, että sitä ""raskaushormonia"" kerkee erittyä tarpeeksi. Jotain tuon tapaista taisi olla..

Huomenta!
tyttö82: sanoovat joo että siitä aamuvirtsasta tehdä se testi. ihan neuvolassakin niin sanoovat ainakin täällä päin maailmaa!
Toivotaan teille nyt plussaa!! =)

Niin aamulla se vissiin on paras tehä, mut jos on tarpeeksi myöhässä menkat esim.viikon ni sit on ihan sama monelta sen tekee:) Koittakaa ottaa selvää:)
Just tulin kotiin ja ekaksi koneelle ni ei oo ajatukset oikeen kasassa vielää=) Mukavaa päivää kaikille ku ulkonaki on niin hieno ilma!
Ja kelkka luistaa,ainaki mun;)

Nättiähän tuolla ulkona onkin mutta kylmää! Kyllä siellä höyhenpeite on jo tarpeen:) ja pipo syvällä päässä! Niin opiskeletko sä leppis vai mikä on tilanne? Entä muut? Mulla siis eka vuosi amkissa juuri käynnissä mutta vauvaa haaveillaan:) Mahassa vielä nipistelee (menkkamaisesti) ja kp 23 vasta menossa. Viikon päästä kai menkat päällä. Testaan vasta sitten kun ne on selkeesti myöhässä, näin päätin, ettei mee rahat hukkaan. Me ollaan katsokaas leppiksen kanssa aika taloudellisia, ootellaan tätiä vaan rauhassa;) Kyllä se sieltä tulee kuitenkin..

Huomenna taas viikonloppu alkaa=) ja me lähdetään vanhemmille tuonne etelämpään sitä viettämään. Kivaa!! Vielä yksi päivä aherrusta (vaikka kuka nyt perjantaita enää ottaa tosissaan??) edessä, koittakaa jaksaa!

Moikkelis ja hymyä päivään(vaikka kylmyys kangistaakin;)
Parturi käynti piristi kivasti päivää ja sai aatokset kääntymään vloppua kohti:) meillä on myös tarkotus huomenna lähteä etelä-suomeen; systeriä ja sen tytteliä moikkaamaan. Kiva nähdä niitäkin=) taas!!
Meillä molemmilla(mies+minä) onnekas tilanne, että vakitöissä ollaan, talo ostettiin n. vuosi sitten ja naimisiin mentiin tämän vuoden elokuussa;) ""Suurperheestä"" haaveilevana parina, ollaan sitten alotettu vauvapuuhat tosissaan tässä kierrossa. Nyt jatkuu odottelu, niinkuin muillakin, ja testin teen minäkin vasta kun tätsyn tulo on oikeesti myöhässä. Ei kannata stressata ennenaikojaan, kärsivällisyyttä vaan kanssasisaret=)odotus loppuu aikanaan, oon huomannu;)

hii, huominen enää ja pääsee vlopun viettoon, Jaksetaan=)!!!

Moikka!!! aika jännät paikat nyt meneillä nyt meneillä 35 p eikä menkkoja kuulu ne on nyt myöhässä joku 6-7 p:)..ilmottelen tilanteesta pikapuolin,kun ton testinkin tuossa kävin ostamassa!!!

Mä haluaisin yliopistoon mut en oo vielä päässy sisään:) Oon nyt yhellä kurssilla...pitäs saaha koulupaikka tai töitä:) mustikka: mitä alaa sä opiskelet?
Taloudellisuus kunniaan, vauvahaaveissakin:D Peukut on kuiteski pystyssä sulle mustikka. Vielä ei oo peliä menetetty, täti on vielä täällä;)
Jes huomenna alkaa taas viikonloppu!Pitäs ens viikolla ettiä työharjottelupaikka ku alkas kohta kymmenen viikon työharjottelu sillä kurssilla...huhhuh, mut huomenna perjantai!:D

Ilmoittele pian tyttö82 kuin kävi testissä!! Jännittää!!!!Eka tän ketjun plussa ilmeisesti olisi:) Leppikselle: hoitoalaa opiskelen, minkä alan kurssi sulla menossa? Tai mikä ala haaveissa siellä yliopiston puolella? ...Saa vähän kuvaa siitä millaisia tyyppejä täällä onkaan=) Entä Ulpu, millä alalla sä työskentelet, jos tällaista saa udella? Kuinka monta mukulaa teillä on muuten kiikarissa, kun oikein suurperhettä toivotte!? Mä haluaisin varmaan 3, mutta jos mulle suotaisi edes 1 terve lapsi niin olisin ehkä maailman onnellisin äiti! Ja haluaisin aika pienellä ikäerolla jos oikein yksityiskohtia olis vara toivoa, mutta jos nyt tärppäisi, ja pitäisin välivuoden, niin varmaan pitäis sitten käydä koulu loppuun ennen seuraavaa vauvaa. Mitenkä te haluaisitte (vaikka kun nyt saisi edes sen ensimmäisen niin kaikki varmaan olisivat jo ikionnellisia, mutta JOS saisi toivoa..) sen ikäeron?

Tyttö82: Peukutan sulle niin lujaa että sormet on ihan valkoset!!=)Tuuhan pian kertoon miten käy!!Jännittää:)
Mustikka: Lukion oon käyny ja haluaisin luokanopettajaksi:) Nyt oon oppisopimukseen ohjaavalla työkkärin kurssilla:)
Mut siitä lapsipuolesta...mä haluaisin ihan tosi monta lasta, mut jos ees sen yhen saisin niin oisin ikionnellinen ja vielä enemmänkin!:) Jos tässä sais sen yhen ensin...Ja mulle ois ihan sama vaikka lapset tulis niin ettei ois yhtään väliä:)Tai no vuosi vois olla:)Mut tulis nyt ees se yks iltatähti...Toiveikkaita ollaan vielä!=)

Heippa kaikille!!! vielä jännäillään aamuun asti sitten tulen kertomaan mitä näyttää. Ostin 2 testiä tänää ja huomenna varmistus sitten kehiin:) hyvät yöt kaikille väsyttää niin kovin et pakko mennä nukkumaan!!!!

Tulin jo katsomaan miten tyttö82 on käynyt, mutta ei täällä kukaan kai tähän aikaan vielä killu!? Mä olen aina muuten haaveillut oppisopimuskoulutuksesta, mutta en ole selvittänyt et mitä ammatteja tällä konstilla vois hankkia, tuskinpa ainakaan näitä hoitoalan juttuja? Toivottavasti pääset sitten seuraavalla kerralla sinne yliopistoon, tiedän kyllä että ne on aika haasteellisia jo ne pääsykokeet:/

Mukavaa viikendiä kaikille näin alustavasti, tuun toki vielä tsekkaamaan mikä on testaajien tilanne!!!! Iltapäivällä lähdetään sitten ajelemaan sinne eteläsuomeen:)

Noh, tyttö82, kerro jo, ootko tehny testin? *odottelee malttamattomana tulosta*
Ihan haluan kiinnostuksen vuoksi vielä kysyä että minkä ikäsiä ootte? vm -82 oon ite...
Kouluun hain viime vuonna kätilöpuolelle, mutten päässy. Nyt sitten oon ollu 1 ½ vuotta töissä ja siis määräaikasena.
Ja nyt en muista että kuka puhu siitä jotta ei osaa ite kuvitella itteensä työntämässä lastenvaunuja vaikka vauvakuumetta pukkaa nii ettei enää särkylääkekkään auta... Mutta ihan oikeessa oli. Itekki mietin tuossa itteni vauvanvaate ostoksilla, nii ihan hassullehan se mielikuva näytti =D
Oletteko muuten kukaan tilannu netissä sieltä mammaxi.fi sivuilta niitä testejä? arvelin että tilaan siltä valmiiks, nii eiköhän nuo ihan ""hyviä"" oo...?!
Tätsykin alkaa luovuttamaan, että yrittelemään pääsee ihan ns. siististi =) Nyt sitten vaan odottelemaan ens kuuta. =) =)
Toivottelen teille hyvää viikonloppua! Olkaa immeisiksi! ;D

Moikka!!!

Päästän teidät jännityksestä ainakin näin aluksi.....Tein aamulla liuska testin joka näytti 1 selkeä viiva ja 1 himmeämpi viiva,mutta sekin pitäisi tarkoittaa plussaa!!! Käväsin terveyskeskuksessa et ne ois tehny testin,mut ne ei tee kun vain jos haluaa tehdä abortin. Ens viikolla varmistan viel tuloksen,koska hormooni voi olla niin alhainen viel että siks se niin himmeä,mutta sanoivat sen siellä olevan melkovarmasti postitiivinen,kun viiva kummiskin näkyy:)

Onnea tyttö82!!!!!!Kyllä se haamukin kai on plussa, koska sitä hormonia sinussa näköjään on:) Saatin sitten se eka plussa näin nopeesti!!! Vau!

Nyt Ulpu koitetaan saada 2 plussaa lisää tänne ketjuun;) Selvinnee siis ens viikon alussa että tulikos se täti meille. Musta kyllä tuntuu että se on jo kovaa vauhtia matkalla, mutta ei vielä heitetä sitä kirvestä kaivoon, katsotaan nyt ihan nöyrin mielin mitä käy..Plussasädetystä nyt vaan jokapuolelle! Ja viikonlopun jatkoja!

Hei! Olen lukenut ketjuanne muutaman kerran ja uskallan nyt vasta mukaan, aihe on kuitenkin ajankohtainen. olen itse 21 ja mieheni 22, naimisiin menimme viime heinäkuussa. Molemmilla vakiduuni, ja oma asunto on haussa, asumme tällähetkellä vuokra kaksiossa. Ollaan mieheni kanssa yritetty lasta jo huhtikuusta, mutta tuloksia ei ole näkyny, täti on tosi sitkee. Kerran olin jo raskaana, sitä kesti noin 1kk ja sit hä meni taivaaseen. Aina kun jo luulee et nyt se vois olla ja saa mielikuvituksella aikaa vaikka mitä, niin kaikki taas sortuu. Eli ollaan jouduttu pettymään monesti, mutta toivotaan että joskus tärpäis. Nyt on toiveet taas korkeella ov. on lähestymässä, joten kokeillaan ja odotellaan. Kyl sen on pakko joskus tärpätä. Pitäkää lippu korkealla ja älkää luovuttako vaikkei se heti tärppäis. Pidän peukkuja teille!

Näin se on ei pidä luovuttaa vastoinkäymisistä huolimatta,zemppiä vain kaikille yrittäjille. Itse viel pikkusen odottelen ens viikonloppua jotta voi testata ja hormooni ois kohonnut et tietäs varmasti.ei kai sitä usko enne kun ne viivat on tosi selviä,eihän sitä 7 oikein lotossakaan uskois saavansa vaik olis 7 oikein kyl sen jokusen kerran joutus katsoa et varmasti ne kaiki ois sitten oikein!!!!!hauskat viikonloput kaikilloe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

Moikka kaikille taas!=) Tulin kotoo ja pääsin siis nyt taas tänne sivuille:)
mustikka:samaa vuosikertaa olen ku sinäki:D Se on hyvä ikä, vai mitä?;)

Mä näin jälkeenpäin luulen, että mulle tuli ""alkuraskauden"" keskenmeno nyt ku alko sit menkat...sen verran paljo sitä tavaraa tuli:)Mut en oo mitenkään varma kummiskaa.
(mustikalle tiedoksi että täti hurautti eilen pois mun luota, mut suljin oven ja jätin sen leijuun tänne enkä päästä sitä ulos!)

Mut mä olen nyt takas täällä teidän luona siskot:)

Huometa!! Mekin päästiin takaisin tänne kotiin vanhemmilta:) Yritin eilenkin kirjoittaa, mutta tätä ketjua ei näkynyt missään ja kaikki muutkin oli ihan sekaisin, mikähän tätä palstaa vaivaa....vai onkohan se vika käyttäjässä;)?

Jep, leppis, kyllä tää sitten on hieno ikä;-> Te pääsitte taas lähemmäs uusia yrityksiä kun se täti tajus jo lähteä. Toivottavasti se nyt ei oo matkalla tänne, ymmärtäis nyt kiertää kaukaa! Kyllä se voi olla et se oli tuollainen alkurask. km, kun ne oli kuitenkin sen verran myöhässä ne menkat..mutta kukapa noista ottaa selvää, onnea tähän kiertoon!!!!

Täällä on nyt rinnat, oikeestaan nännit tosi arat, hui!Liekö menkkaoireita, ainakin välillä on ollut ennen menkkoja tällaista. Kp 27 lähti käyntiin, että kai ne huomenna tai tässä alkuviikosta alkaa meilläkin..

Mutta mukavaa maanantaita teille, ja tervetuloa uudetkin ketjuilijat mukaan!=)

Yhteistyössä