VIILAAJAT 9 (ent. vasta-alkajat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tehotyttö

Vieras
Täällä aloitellaan siis uutta ketjua uudella nimellä.

Tässä ketjussa viilaillaan kirveet hyvään terään, eikä viskota niitä kaivoihin tai metsiin. Välillä toki viilaillaan muutakin... Uusia viilauskohteita ja muita kujeita keksitään pitkin matkaa.

Mukana viilailemassa:

Joanna 33/32,y 07/06 Vantaa
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Miksu 29/29,y09/06 Hki
Tehotyttö 35/42,lapset -96,-98,05,y07/06,km 10/06 Varsinais-Suomi
entu 24/32 lapsi-06 Itä-Suomi
Ewa 34/33, yritystä 06/06, Kbh-DK
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Ilona 27/29, yritystä 11/06, Pirkanmaa

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Monsku
Aikku
Mymmeli

Piti vielä tulla sanomaan, että ei ollut tarkoitus viedä kenenkään paikkaa elokuun junasta:-) Mutta jotta päästään taas jutskailemaan, niin oli pakko tehdä ratkaisu...
Ja elokuun junahan on nyt pyssännyt tämän ketjun kohdalle, joten kaikki kerkiää hyvin mukaan hyppäämään... Vaikkakin itse täällä vähän tähyilen tuota syyskuun junaa.
Kattotaan ny, mitä kujeita tässä keksitään. Jos kumminkin hyppäänkin tähän junaan.

Tehis kp 12/28-34

Huomenta viilaajiin!

Mä alan taas kallistua siihen että ne menkat on tulossa,
Ei oo sellaisia kipuja ollut, mutta eipä ollut viime kierrossakaan.
Joten siitä ei voi tehdä johtopäätöksiä. Iho on ihan huippukunnossa,
mutta ehtii ne näpyt yhdessä yössäkin tulemaan.
Saas nähdä miten meitin käy, jäänkö asemalle vilkuttaan.

T. Minerva 26/28-30

Äkkiä riipustan vielä minäkin. Pitää kohta kerätä kimpsulit ja lähteä shoppailemaan.

Älähän Minerva nyt irrota sitä kirvestä, soo soo!!! Peli ei ole vielä ollenkaan loppuun pelattu.

Ammattigallupiin sitten vastauksia tänään, eiks juu? Eli oletko unelma-ammatissasi jne. Ja Fanny antaa jotain paljastuksia omasta ammatistaan, mä en saa muuten nukuttua :-D Tähän vastailen itse sitten myöhemmin.

Mulla ihan käytännön syitä, miksi vähän tähyilen sitä syyskuun junaa. Kerron siitäkin lisää myöhemmin, jos muistan. Mutta ei meillä ehkäisyä käyttöön nyt oteta, mutta ei myöskään tähtäillä. Kyllähän sitä kammarissa touhutaan, joten otetaan se elokuun vauvakin vastaan, jos sellainen sattuu tulemaan :-)

Hei, lisää plussauutisia tälle viikolle, KIITOS!

Tehis kp 12/28-34

Äkkiä riipustan vielä minäkin. Pitää kohta kerätä kimpsulit ja lähteä shoppailemaan.

Älähän Minerva nyt irrota sitä kirvestä, soo soo!!! Peli ei ole vielä ollenkaan loppuun pelattu.

Ammattigallupiin sitten vastauksia tänään, eiks juu? Eli oletko unelma-ammatissasi jne. Ja Fanny antaa jotain paljastuksia omasta ammatistaan, mä en saa muuten nukuttua :-D Tähän vastailen itse sitten myöhemmin.

Mulla ihan käytännön syitä, miksi vähän tähyilen sitä syyskuun junaa. Kerron siitäkin lisää myöhemmin, jos muistan. Mutta ei meillä ehkäisyä käyttöön nyt oteta, mutta ei myöskään tähtäillä. Kyllähän sitä kammarissa touhutaan, joten otetaan se elokuun vauvakin vastaan, jos sellainen sattuu tulemaan :-)

Hei, lisää plussauutisia tälle viikolle, KIITOS!

Tehis kp 12/28-34

huomenia,

tein eilen vielä apteekin oman testin ja haalea viiva tuli. Ohjeissa sanottiin, että viivan sävyllä ei ole väliä, eikä sitä tarvitse verrata kontrolliviivan sävyyn... joten kaipa tässä sitten voidaan paksusti! Yhden testin ajattelin vielä tehdä loppuviikosta. Pidän kyllä vielä matalaa profiilia, enkä uskalla hypätä odottajien puolelle, tämä kun tuntuu vielä ihan uskomattomalta. Voinkos siis vielä olla tällä puolella tuuppaamassa teitä muita elokuun junaan?

Hyvä, uusi ketju aloitettu ja Tehikselle varmistettu plussa :-) Olkoon lippu sitten elo- tai syyskuun junaan!

Valitettavasti on pakko myöntää, että en nyt kyllä ihan unelma-ammatissani ole. Itse asiassa en ole tähän päivään mennessä keksinyt, mikä sellainen voisi olla! Mua kiinnostaa monet asiat, mutta sellaista yhtä ylitse muiden ei oikeastaan ole… Mutta toivotaan, että jonakin kauniina päivänä huomaan löytäneeni juuri sen oikean työn mulle!

Mua on kans alkanut vähän epäilyttään, että taitaa multakin vilahtaa tuo elokuun juna ohi. Ollaan taas tällä viikolla joka ilta tapeltu jostain miehen kanssa. :-( Kyse ei siis oo mistään vakavasta, mutta jotenkin vaan onnistutaan kinaamaan ihan kaikista pikkuasioista. :-/ Tätä menoo menee kyllä taas ovikin ohi… Nyt aamulla koitin kyllä ehdottaa ukolle poikkeuksellista iltaohjelmaa: ”Mitä jos ei tapeltais tänä iltana ollenkaan?”, johon mies sitten vaan totesi, että ”No, jos oot kiltisti etkä kiukuttele…”. Hmm, täytyy siis yrittää olla kiltisti… ;-)

Minullakin oli eilen kunnon pms kiukuttelut :)
Tai sitten se johtui vaan siitä että vaikka kotona olinkin niin en saanut mitään tehtyä. Alkoi illalla harmittaa oma saamattomuus.

T. Minerva 26/28-30

Ou kei äkkiä ennen kunvieraat tulee...Unelma- ammatissa (tai työssä, työ ei vastaa koulutustani)en todellakaan ole! Viimeksi eilen surffailin netissä tutkimassa avoimen yliopiston ja amk:n tarjontaa. Kiinnostaisi kokeilla jotain, mutta vielä puuttuu se kunnon tarmo lähteä opiskelemaan. Liikuntalääketieen avointa tarjontaa eilen katselin "sillä silmällä". Mitenkähän vähälle rahalle sitä sitten jää jos on hoitovapaalla
ja opiskelee ja kumpikohan niistä olisi sitten se pääsääntöinen homma ja mitenkähän tuo mun nykyinen duunipaikka siihen suhtautuisi, kun nuo opinnot joista haaveilen ei kyllä liity tekemääni hommaan mitenkään. Tuollaisia asioita mielessäni pyörittelen.

Jepjep taidanpa ottaa imurin käteen, on koirat kantaneet kivasti hiekkaa sisään.

Juu, shoppailureissu tehty. Eipä kovin ihmeellisesti tarttunu mukaan tavaraa. Suurin osa lähetettävistä lahjoista tuli hankittua. Mä en oikein oo shoppailijatyyppiä, argh! Enkä löytäny itselleni mitään pikkujouluvaatetta. Täytyy siis kaivella kaappeja.

AMMATTIGALLUP: Minäkään en ole ihan täysin unelma-ammatissa. Mun ongelma on kans ihan nuoruudesta asti ollu, et kaikki kiinnostaa ja vaikea tehdä valintoja. Siksi tuli valittua tuo opettajan ammatti, jossa tarvitaan monenlaista tietoa ja taitoa. Olin jo yläasteella päättäny, että opeksi alan. Pääsinkin sitten heti lukion jälkeen opiskelemaan. Tuon ammatin ongelma on se, että en koe siinä oikein... öh, miten nää sanat asettelis...saavani kaikkea kapasiteettia käyttöön. Toisaalta tykkäänkin siitä työstä, MUTTA. Tiedän olevani kuitenkin oikealla alalla, mulla menee töissä hyvin. Niinpä olenkin jatkanut noita opintoja tarkoituksena siirtyä vähän isompia opettamaan. Aion vielä suorittaa psykasta syventävät opinnot, jotta vois sitäkin ainetta opettaa. Psyka on mun juttu myös! Nyt kun lapset on pieniä (no ei kaikki enää kauheen pieniä), on toi alakouluopen homma oikein hyvä. Pääsee kotiin suht ajoissa ja voi sitten kotona tarvittaessa jatkaa hommia iltasella.

Nyt katkes ajatukset, mitähän muuta piti kirjotella...

Tehis kp 12/28-34

Onkos teillä muuten oviksen aikaan poskien kuumotusta?
Olen havainnut ennenkin ja nyt tuntuu kovasti punottelut alkavan. Juu, tosi helppo olla huomaamatta ovisaikaa. Himotkin alkaa hyrräämään siihen malliin, että HUH :-)

Tehis kp 12/28-34

Heissan!
Löysinhän vihdoin tieni tänne uuteen ketjuun!Olipas paljon viestejä,en edes tiiä mistä aloittaa...

Ensinnäkin taas onnittelut Joannalle!!Ja pysyttele ihmeessä täällä vielä jonkin aikaa jos siltä tuntuu!

Tuntemuksista puheenollen...alkaa meikäläistäkin nyt jo vähän jännittää,hih!Olen ramppaillut vessassa viime vuorokauden aikana niin paljon,että siskonikin(joka ei tiedä yrityksestä)kysyi ihan vilpittömästi,että olenko raskaana!Eilenillalla olin muka huomaavinani lämmön laskevan,mutta oli se kumminkin aamulla 36,9C.Rinnat on vähän oudot ja vatsassa taas tuntemuksia...Ihmeen rauhallisena olen kumminkn pysynyt :-D Katotaan nyt.Jos huomenna(joka on tod.näk.menkkapäivä)tulee siitä km-kierrosta tuttu tunne rintoihin,niin alan olla aika varma..!Plääääh!

Ammatista myöhemmin,nyt täytyy syödä!

Noniin,nyt on syöty!

Mitenköhän mä tän selittäisin "paljastamatta"liikaa...Olen akateemisesti koulutettu taidealalle ammattiin,joka tosiaan on monen lapsen (hyvä) harrastus.Palkkani maksaa kumminkin suuri yritys.(hihii,tää on hupaisaa,en kyllä varmaan itsekään arvais ;-) )Toiveammatti,ehdottomasti!Tosin tällä alalla voi tehdä aika monenlaisia töitä,joten en kyllä tiedä pysynkö tässä hyvin turvallisessa virassa(!) eläkeikään asti.Saa nähdä!Olen kumminkin todella tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseen.

Että semmoista!Oliko täällä muitakin galluppeja?En nyt muista...

Mä haisen kuin rakennustyömies joka ei käynyt viikkoon suihkussa, vaikka kävelin vaan töistä kotiin noin 10min matkan! Yleensä en haise hielle edes kesällä, enkä edes käytä deodorantteja. Yks aika kuukaudesta on sellanen jolloin on syytä dödöä laittaa. Taitaa olla minun hormoonit heittäneen kuperkeikkaa tai sitten ne m.... on tulossa.
Toinen pohdinta on noi lämmöt. Musta tuntuu että viime kierrossa ne putosi sitten vasta kun m.... olivat jo alkaneet, mittailenkohan nyt ihan syyttä suotta. Saapahan ainakin istuskella rauhassa vähän aikaan, kun tekee tärkeetä tieteellistä tutkimustyötä :) Piirun verran yli 37 vieläkin.
M-sanaa en viitsinyt enää kirjoittaa kokonaisuudessa, ettei tuo kenellekkään huonoa onnea.

T. Minerva 26/28-30

Voi jännä Fanny sun kanssa, pystytkö muka oikeesti oottamaan sunnuntaille asti kunnes testaat??? Mä en ainakaan taitais jaksaa malttaa :)
Kerro nyt ennen kuin pissit siihen tikkuun niin voidaan pitää peukkuja pystyssä!

T. Minerva 26/28-30

Jaa, oisko toi Fanny sitten joku graafikko?! Ei hää taida enempiä paljastaa...
Mutta jännät on Fannynkin paikat.
Vitsi teitä on tosiaan monta tulevaa plussaajaa. Joku teistä taatusti hyppää kyytiin tai sitten kaikki. Kirveet kädessä.

Minerva, toi hiki voi olla M...:n oire tai sitten jotain muuta, auttoiko?! ;-)

Täällä repii molemmilla puolilla eli molemmissa munasarjoissa munis kypsymässä?! Juu, lopetan ne kaksosjutut kyllä nyt tähän paikkaan, ei enää vitsailla :-D
Mutta oviksen huomaaminen ei tosiaankaan voi mennä ohi, vaikka kuinka yrittäs tjottailla.

Tehis kp 12/28-34

Siinä kadonneessa viestissä siis vastasinvtehiksen poskien kuumotus kyselyyn, että en oikein kuumotuksia muista olleen. Muuten kyllä todellaselkeesti tunnistettavissa oli ovis mulla, oli sukkapuikkopistot munasarjoissa, toispuoleinen jomotus selässä, hirveet himot :), ja selkeät limat. Nyt olenkin ulalla itseni kanssa, kun vähän noita kaikkia on ollut jotenkin omituisesti jaksottain viimeisen kuukauden ajan. Mietin jo että alkaisinko lämpöjä mittailla, antaisiko ne jotain vihiä siitä missä mennään. Envaan osaa oikein olla, kun olen aina aika hyvin tuntenut ja nyt en tiedä mistään mitään. Täysin uusi tilanne tietysti, mutta kun turhauttaa ja pläääh plöööh.....

Kiva kun on tällaisia paikkoja minne voi valittaa ja pähkäillä :)

No niin täällä nyt sitten on taas valitettava kp1, ja v...tuttaa. Mun menkat oli jo myöhässä, mutta ei. Aikamoista tunteiden vuoristorataa. Olinhan aivan varma, että menkat on tulossa, mutta eilen rupes mietityttämään, et mitä ihmettä. Ja tänään taas tiputtiin, korkeelta. Nyt päätin sitten repäistä greippimehulla, kaikkea voi kokeilla kerran.

Mun mielestä tässä yrittämisessä eniten ottaa päähän ihmisten kommentit. Mulle on moni monen lapsen omaava naishenkilö sanonut, et kyllä se sitten tärppää kun et asiaa ajattele. Nyt kysynkin teiltä, että kuinka paljon ajattelette asiaa. Mulla aina nousee kipinöitä päästä, kun sanotaan et älä ajattele ja silloin tärppää kun ei ajattele. Mutta ongelma on et mä en ainakaan pysty olemaan ajattelematta. Tottakai ottaa aivoon aina kun menkat alkaa ja aina seksiä enemmän ovis viikolla, ja sitten taas odotellaan seuraavaa kuukautta. Joten kyllä tämä aihe on joka päivä mielessä. Pieni purkaus, antakaa anteeksi.

Mutta Joannalle oikein paljon onnea.... Miten ihanaa....

Ja ammattiin, mä oon rehellinen leikkipuiston täti, joten muksut pyörii jaloissa kokoajan, että töista saa korviketta omalle "halulle".

Kirveitä naiset!!!!