Onpa kiva kun joka kerta lähiaikoia kun tyttö on käynyt isällänsä, on hän tullut kotiin pilattujen vaatteiden kanssa..
Siistiä ostaa lapselle vaatteita, jotka sitten exän luona pilaantuvat öljyväreillä, liimalla jne.
OTTAA NIIN PALJON PÄÄHÄN!!!
Uus toppahaalari on nyt rikki (vetoketjusta puuttuu "hampaita" niin ettei enää mene kiinni) ja sen lisäksi ovat jotain liimanneet toppis päällä ja hihassa on sellainen 10x10cm LIIMALÄIKKÄ!!!
Just pari viikkoa sit kun tyttö edellisen kerran siellä kävi, tuli hän kotiin uuden paitansa kanssa, jossa oli öljyväriläikkiä. Ei mitenkään vähän, vaan monta. Ja hyvin ne siniset ja vihreät maalitahrat näkyvätkin vaaleanpunaisessa paidassa :snotty:
Soitin exälle, joka haukkui mut ja mieheni ihan lyttyyn: meillä menee kuulemma niin hyvin kun on varaa kahteen autoon ja rivaripätkään, että kyllä meillä luulisi olevan varaa ostaa tytölle uusia vaatteita (sen mukaa kun heillä ne pilataan?!?!).Kiva joo. Oon vielä yrittänyt ostaa sellaisia vaatteita, jotka säilyvät niin että käyvät vielä kuopukselle myöhemmin. Eipä tarvii siitä haaveilla enää.
Mitä helkuttia teen??
Siistiä ostaa lapselle vaatteita, jotka sitten exän luona pilaantuvat öljyväreillä, liimalla jne.
OTTAA NIIN PALJON PÄÄHÄN!!!
Uus toppahaalari on nyt rikki (vetoketjusta puuttuu "hampaita" niin ettei enää mene kiinni) ja sen lisäksi ovat jotain liimanneet toppis päällä ja hihassa on sellainen 10x10cm LIIMALÄIKKÄ!!!
Just pari viikkoa sit kun tyttö edellisen kerran siellä kävi, tuli hän kotiin uuden paitansa kanssa, jossa oli öljyväriläikkiä. Ei mitenkään vähän, vaan monta. Ja hyvin ne siniset ja vihreät maalitahrat näkyvätkin vaaleanpunaisessa paidassa :snotty:
Soitin exälle, joka haukkui mut ja mieheni ihan lyttyyn: meillä menee kuulemma niin hyvin kun on varaa kahteen autoon ja rivaripätkään, että kyllä meillä luulisi olevan varaa ostaa tytölle uusia vaatteita (sen mukaa kun heillä ne pilataan?!?!).Kiva joo. Oon vielä yrittänyt ostaa sellaisia vaatteita, jotka säilyvät niin että käyvät vielä kuopukselle myöhemmin. Eipä tarvii siitä haaveilla enää.
Mitä helkuttia teen??