V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Siis hetkinen.. En missään vaiheessa sanonut, että laitan lapselle mitään juhlahepeintä yms, vaan ihan samoja vaatteita kun kotonakin käyttää, ihan arkisesti.
Kotona jos (ja kun!) tulee tahroja, pesen vaatteen heti, enkä kyllä anna liimata toppahaalari päällä tai maalata öljyväreillä (noilla ei kyllä mun mielestä neljävuotiaan tarvitsekaan maalata, vaan vesiväreillä jotka eivät ikuisesti jää vaatteisiin vaikka tahroja tulisikin!
Mun mielestä on hienoa, että tytön isä askartelee jne tytön kanssa enkä sitä ole tässä kieltämässä.
Mä en vaan näe syytä siihen, että se on mun lompakosta pois aina kun exä ja tyttö maalailee tms.
Voinko siis vaatia että exä ostaa pienen vaatevaraston tytölle, vai pitääkö tosiaan mun ostaa tuplana kaikki, että voin sitten siitä ne huonoimmat valita tytölle isä-viikonlopuiksi?
Viittaan edellisiin vastauksiini; jo tuhotut kun menee isälleen ja jotain halpaa kirpparilta lisäksi. Ei tuo nyt niin vaikeaa ole.
Eli sinä kiltisti maksaisit uudet vaatteet lapselle, sellaiset mitä et itse lapsella koskaan käyttäisi? EI ihan sovi mun ajatusmaailmaan kyllä.
Kai mä olen sitten totaalisen väärässä kun mielestäni se on exän asia hommata ne vaatteet mitä sitten rauhassa siellä voi sotkea.
Eikä, kun eihän sun tartte nyt hankkia mitään, kun sulla on jo ne "pilalle" menneet vaatteet ja haalari, jotka voit laittaa ens kerralla mukaan.