kyllä mullakin varmaan palais hihat ap:n tilanteessa. Tosiaan, seuraavalla kerralla laitat ne likaantuneet vaatteet tytölle päälle ja ostat kirpparilta jotain puuhavaatteita mukaan. ja laitat sen rikkinäisen haalarin myös tytölle päälle, mukaan viesti "korjatkaa tämä, niin voitte ulkoilla".