voi vi**u ton exän kanssa!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pamppelsson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä muaki ottais päähän niin maan pirusti! Kokemustakin löytyy asiasta. Nyt tytön isä ilmoitti la ku haettiin tyttö että enää ei tartte vaatteita sinne ottaa mukaan, kaikki vaatteet ovat hommattu sinne =) kiva. Enkä mä edes ole sitä vaatinut. MUTTA... poikien isä on taas toista maata. Se kun ei ole pessyt edes paska-kalsareita vaan tuo ne HUUHTELEMATTA poikien mukana kotiin. Yhtään vaatteita ei ole hommannut yms. Noh, eipä ole ottanut poikia puoleen vuoteen,syytä en tiedä. Huoh.
 

Yhteistyössä