Huh kun olitte olleet ahkeria ja just silloin, kun meillä ei töissä pelittäneet nettiyhteydet

Ja nyt sitten yritän pojan kustannuksella äkkiä räpeltää jotain..reppana kattelee yksinään videoita....
Niinulille tervetuloa porukkaan!
Jännää Syysmarjalla ja Pikkutiikerillä!! Voi kun onnais teillä! Itelle tuli tänään todella todentuntuinen mielikuva eteen, että en enää ikinä saa kokea raskaanaolemista uudelleen..tuli siis niin varma tunne siitä, että sen jälkeen oli kyllä ihan luovuttajafiilis..toivottavasti tää on vaan jotain ohimenevää syysmasista tai jotain vastaavaa!
Huomenna aion sitten ottaa härkää sarvista ja ilmoittaa sinne sairaalaan ne mieheni tiedot. Jään sitte odottamaan kutsua ja katon sitte, että mennäänkö vaiko ei. Paljon riippuu siitä tulevasta yksityisgynekäynnistä. Voi hitto ku sinneki on vielä pitkä aika!!
Ai ryppyrasvagalluppiako oli meneillään? No tota kyllähän se pakko on jotain rasvaa aina tähän kuontaloon ajaa, varsinkin kun tulee kanssa pestyä ehkä vähän liian järeillä aineilla naama (sebamed). Mut mä en tajuu, et miten mul on koko ajan ihan hirveitä paukamia leuassa, nää on siis alkanu vaivaamaan vasta kolmekymppiä täytettyäni. Ikinä ennen ollu mitään tällasta, edes teininä! No myöhemmin sit tietysti ei e-pillereiden ansioista..mut silti, tosi ärsyttävää.
Ja oliks sit viel joku ongelmakohtakyselykin (kävin meinaan aikasemmin lukemassa teidän jutut ja nyt tulin vaan äkkii vastaamaan). Mä olen siis normaalikokoinen, kuten taisin jossain kohtaa jo kertoakin. Tai siis en missään nimessä normaalikokoinen, kun pituutta on vaan jotain 157 cm, mutta paino on siis suhteessa tohon "pituuteen". Mutta tottakai, peppu ja reidet sais olla huomattavasti kiinteemmät! Pitäis varmaan vaan tehdä ite asian eteen jotain..mua viehättäis kaikista eniten kuntosali, jos niinku jotain pitäis tehdä, mut olen niin hiton huono lähtemään johonki tiettyyn aikaan ja johonki tiettyyn paikkaan tekemään jotain tiettyä juttua! Ennemmin lähen sitte ekstemporee vaikka kävelylle tai jotain. Ja hyvin harvoin sitäkään.. Mulle tuli raskausaikana 16 kiloo painoo, mutta en mä tajuu mikä mussa painoi, kun kaikki mitä tuli tuli mahan kohtaan! Ja kaikki lähti kyllä poiskin aikanaan.. Mutta sillon en kyllä pystynyt kärsimättä kävelemään varmaan puolen välin jälkeen. No joo, vähänkö poikkesin taas aiheesta, sori!
On koopee 8 / what ever ja alkanut taas toi valkovuoto lisääntymään.. ens viikon lopulla sit vasta noi ovulaatioajat käsillä..mut mä taidan jättää tikuttelematta tällä kertaa. Mennään fiilisten mukaan (joita ei kyllä mainittavasti ole...). Toiset sanoo, että tulee jos on tullakseen, mä taidan nyt sanoa, että ei näytä olevan tullakseen..ENOT, heh..joo, olen vähän masentunut, kieltämättä!
Eli plussailuonnea kaikille tasapuolisesti, ja heti sitten tuloksia kertomaan!