Wish A Baby 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syysmarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitämitämitämitämitämitämitä?!?!?!?

peppi, ONNEA oikein sylin täydeltä!!!

Jes, plussajuna on tosiaan oikein pysähtynyt meidän ketjuun, nyt kaikki äkkiä varamaan lippu ja paikka seuraavaksi 9 kk:ksi =) =) =) =) =) =) =)

On ihanaa juu, kun moni plussaa samaan aikaan, oih ja voih!

Nyt kaikille tsemppiä, että plussa pärähtäisi!!!

Toivottavasti se munkin plussa sitten keskiviikkona olisi vahva ja pysyisi matkassa mukana sen 9 kk!!! *toivoo oikein kovasti*

Kiitoksia onnitteluista =) Tänne ketjuun vinkiksi, että minä olen nyt muutaman viikon syönyt niitä MultiTabs Special 2+ -tabletteja, liekö niistä ollut apua. Lisäksi puolen vuoden tuloksettoman yrityksen jälkeen rauhoittelin itseäni, että me pärjätään kyllä miehen kanssa kahdestaankin, jos lasta ei ollenkaan kuulu ja aloin katsella elämää siltä pohjalta. Voipi olla, että se ajatus sitten poisti stressiä riittävästi =)

Juuh, mäkin söin noita Multitabs 2+ Special -tabuja tässä kierrossa -kuten silloin kesäkuun km:n edeltävänäkin kiertona -ja taasen tuli hyvä tulos :) Nyt on tarkoitus heti tänään mennä apteekkiin ja ostella vähän mitä nyt tarvii...aion ihan rohkeasti kysyä, mitä raskaana olevalle suositellaan ;)

Oireista vielä: mullahan ei ole oireita ollut, mutta tässä lista sellaisista, mitä on ollut ja mitkä olen laittanut muun kuin raskauden piikkiin:
tisut AAVISTUKSEN (!!!!) arat sivuilta.
närästää, mutta sen laitan mausteisen ruoan piikkiin.
palellut olen myös tässä parisen viikkoa, liekö tulossa flunssa?
valkovuoto on edelleen runsasta..... *yöks*
Että eihän tuossa ole mitään, närästyksen aikana vähän etoo, mutta niinhän mua yleensäkin kun närästää...

Ketäs me sitten seuraavaksi otetaan plussajunaan mukaan? Judylla muistaakseni oli kanssa kierto loppuvaiheessa, muistanko oikein?

Onnittelut kaikille plussaneille!!!! Teidän plussaukset luo taas hivenen uskoa siihen, että ehkä se plussa vielä tännekin joskus tulee.

Itse edelleenkin taustailen ja pidän matalaa profiilia. Nyt menossa kp23/26 joten kohta täälläkin jännäilään, kuinka tällä kierrolla käy. Jos vieläkään ei tapahdu mitään täytyy kait kokeilla noita multitabs 2+ special-tabletteja jospa niistä olisi mullekin apua. Ja sitten jos aloittais uudelleen sen greippi mehun juomisen. Nyt olisi aivan ihana jos plussa pamahtaisi, sillä töissä on sellainen meininki, ettei vois vähempää kiinostaa. Uutta työtä en halua tässä vaiheessa etsiä, jos sitten heti sattuisinkin plussaamaan niin inhottava jäädä heti pois. Joten edes tieto siitä, että pääsisi kohta äippälomalle olis kuin lottovoitto. Nyt kuitenkin lähden nauttimaan vapaa päivästä ja yritän unohtaa kaikki työ asiat!!

Vielä kerran onnittelut ja hyviä vointeja plussanneille!!!!

Jospa minäkin listaan joitakin (kuviteltuja?) raskausoireita... Nämä ovat kaikki suunnilleen viimeisen viikon ajalta. Palellut olen välillä pikkuisen, vaikka sisälämpötila jotain 24 astetta... nännit ovat olleet arat ja nöpöttäneet turvonneina, todella runsas valkovuoto ihmetytti eniten. Alavatsakivut, jotka eivät ihan muistuta tavallisia menkkakipujani, nämä jatkuvat edelleen. Vatsa oli myös eräänä päivänä mielestäni enemmän turvoksissa kuin tavallisesti. Ja muut menkkaoireet, kuten selkäsärky ja itkuisuus loistivat poissaolollaan. Ei siis mitään, mistä olisin heti "tiennyt" että nyt on tärpännyt.

Mitämitämitääääh?!? Vielä kolmaskin plussa meidän ketjuun!! ONNEA hirmuisesti myös Pepille!

Näyttää nyt kyllä siltä, että tuo stressaaminen vaikuttais tosi paljon raskaaksi tulemiseen. Pikkutiikerillä oli just saatu aika tutkimukseen (tai tietty yksityisellä tutkimukset tehty ja kaikki ok, ehkä sekin tieto helpotti?), Syysmarjalla puhui muistaakseni pitkään, että taisi mennä ohi tämä kierto eikä niin stressannut, ja Peppikin oli mielessään saanut tilanteen rauhoitettua ja ajateltua jo muita mahdollisuuksia. No kuka tietää mitä tapahtui, mutta tosi ihanaa että te kaikki plussasitte! Älkää tosiaan meitä ihan unohtako, ja käykää ainakin masunkasvatuskuulumisia kertoilemassa välillä. :)

Mitäs muuta.. Täällä on käyty niin paljon keskustelua viikonlopun ja tämän päivän aikana, että en enää muistakaan kaikkea. Oltiin tosiaan viikonloppu anoppilassa, joten en siellä viitsinyt kauhean kauaa vauva-sivuilla roikkua ;)

Palailen vielä myöhemmin, nyt täytyy mennä syömään jotain...

Heips taas!

Yritetääs nyt kuitenkin pitää tätä ketjua pystyssä, vaikka noin moni pomppasikin yhtä aikaa plussapuolelle! Tuntuu kyllä oudolta ajatukselta, että Syysmarja ja Pikkutiikeri ei enää kirjoittelisi tänne, kun ootte kuitenkin olleet täällä aika aktiivisia! Mutta pian me kaikki tullaan teidän perässä sinne plussapuolelle, eikös vaan :) Minäkään en hirveästi viitsi niitä plussaketjuja käydä lukemassa, vaikka ne niin ihania onkin. Tulee vaan itselle sellainen olo, että jos olisi tärpännyt silloin ja silloin, niin olisin jo niin ja niin pitkällä. Mutta teidän plussista iloitsen kyllä täysillä :D Miehellekin hehkutin niin kovasti tämän ketjun plussia, että se sanoi minun kuulostavan siltä kuin kolme parasta kaveriani olisi plussannut. No, oottehan te virtuaalikamuja :)

Niin, pointtini tuossa äskeisessä vuodatuksessa oli se, että pidetään ketju edelleen pystyssä, sillä ootte tosi hyvä vertaistuki!!

Judy kyseli lämmöistä raskauden alettua: Luulisin, että lämmöt pysyy koholla oviksen jälkeen ihan tavallisesti, eikä romahda alas niinkun menkkojen alettua kävis. Siitä en sitten tiedä, että onko lämmöt jotenkin tavallista korkeammalla loppukierrosta, jos on tärpännyt. Ehkäpä joku plussanneista osaa tarkentaa...?

Olikos Judy sulla jännäyspäivät lähenemässä?

ja PP:llä on ollut taas varomattomia puuhia, ai ai ;) Musta ihan tuntuu, että teillä vielä tärppää ennen kuin varsinainen yritys edes alkaa!! Kirjoitit, että susta tuntuu välillä siltä ettet ihan kuulu joukkoon. Senkö takia kun teillä ei oo yritys vielä alkannut? No ainakin mun mielestä sä kuulut tähän porukkaan siitä huolimatta, jos vain kestät meidän juttuja. Että älä pliis sinä jää pois, muuten "katoaa" liikaa tuttuja kerralla :) Siihen asunnonhankkimiseen en osaa lisätä enää muita tahoja mistä vois kysellä. Toivottavasti jostain löytyy mieleinen asunto! Ja voihan sitä ensin muuttaa vain johonkin, ja sitten katsella parempaa kämppää kun tietää jo paikkoja ja kaupunginosia paremmin. Tervetuloa vaan tänne pk-seudulle :)

Onkos muuten plussanneilla nyt jotain hyviä vinkkejä raskautumiseen? ;) Teittekö mitään tässä ratkaisevassa kierrossa eri tavalla kuin ennen?

Mulla oli tänä aamuna ihan älyttömän huono olo... Siis jos olis kp:t olleet pidemmällä, niin olisin varmaan elätellyt vaikka mitä toiveita. Mutta taitaa mennä nyt vaan viikonlopusta toipumisen piikkiin nämä väsymykset ja ällötykset.

Nyt on kai kp 10, joten pitäisi sitä kai alkaa vähitellen pöllyttelemään taas... Viime yönä heräsin kun mahaa vähän nipisteli ja vihloi, niin aattelin heti et olisko ovis näin aikaisessa ja "apua, ei olla pöllytelty ollenkaan tädin jälkeen, ja jos nyt on ovis niin onko huomenna jo liian myöhäistä". Täytyy varmaan se mies kellistää tänään... ;) Ei jotenkin oo kummallakaan ollut fiiliksiä, kun on ollut kaikkia kiireitä. Mutta jospa sitä vähitellen pääsis taas fiilikseen...

Tulipas tästä oikein romaani :) pysytään linjoilla!!

ps. Syysmarjalle vielä tsempit, jos jaksat keskiviikkoon asti odottaa testin uusimisen kanssa (mä en kyllä varmaan jaksaisi...!). Ihan varmaan silloin näyttää jo täyttä plussaa :)

Hei! Olen seuraillut palstaanne, ja kysyisin nyt vähän apua...Eli onko jollain tietoa, että miten valkovuodon määrä (tai sen vähäisyys) voi vaikuttaa raskaaksi tulemiseen? Onko sillä siis yhteys limakalvon paksuuteen tms. ja sitä kautta raskautumiseen? Aikaisemmin mulla on ollut suhteellisen runsastakin valkovuotoa, mutta n.puolen vuoden ajan sitä ei ole ollut juuri lainkaan. Oikeastaan vaan vähän sitä venyvää silloin ovulaation aikoihin. Ollaan nyt yritetty raskautta 4 kk. Asia huolettaa, joten olisi ihanaa jos joku osaisi auttaa!

Huomenta! *haukottelee, jälleen kerran erittäin makoisasti*

Heh, eihän se Syysmarja malttanut odottaa keskiviikkoon, vaan testasin tänään ja kyllähän se vahva plussa oli =) =) =) =) =) =) =) =) että kaippa tässä sitten raskaana ollaan...toivotaan vaan että menee loppuun asti onnellisesti ja toukokuun lopulla saataisiin meidänkin perheeseen vauva =)

Lämmöistä: mä en tiedä niistä mitään, en ole koskaan testannut/mittaillut tai paremminkin niin että tämä yritys ei kestänyt niin kauaa, että olisi tarvinnut ottaa mitään järeämpiä keinoja käyttöön, vain S.E.K.S.I.Ä :-O

Taustailja: meidän ketjulaiset ainakin ovat huomioineet, että foolihapon syöminen lisää limaneritystä. Valkovuodolla on yhteys limakalvon toimivuuteen ja paksuuteen, mutta en näe mitään syytä siinä, miksei vähemmälläkin valkovuodon määrällä raskaaksi voisi tulla. Mutta liian ohut limakalvo aiheuttaa taasen keskenmenon, tiedän kokemuksesta, kaverilla kävi näin ;(
Uskoisin siis, että mitä enemmän valkovuotoa on -siis sellaista tervettä, kirkasta, ei haisevaa, kokkareista joka taasen viittaa hiivaan -niin raskausmahdollisuudet on varmasti paremmat. Mutta tämähän on kuitenkin niiiiiin monen jutun summa, että tsemppiä vaan!

Pp on taasen pöllytellyt miehensä kanssa "vähän kriittiseen aikaan", no mäkin olen Keijun kanssa samoilla linjoilla, uskon että teillä tärppää jo ennen kuin edes aloitatte yritystä =) varo vaan!!! =)

Mä voin kertoa, että mä en ainakaan lähde täältä kulumallakaan =)!!!! Olette niin hyvä porukka ja tsemppaan teitä ihan täysillä. Josko sitten uskallan "kokonaan" siirtyä toiselle puolelle, kun rv 12 on täynnä *pessimistisyys nostaa taasen päätään*

Nyt töihin!!!

JättiONNITTELUT Pikkutiikerille, Syysmarjalle ja Pepille!!

Pitkästä aikaa pääsin langoille, ja mitä ihania uutisia heti näinkään! Tarrasukkia teille plussanneille ja ++++ kaikille muille! =)

Olen täällä opiskelupaikkakunnalla hoitamassa koulujuttuja kuntoon. Siksi en ole paljon ketjua ehtinyt lukemaan saati kommentoimaan. Mutta lupaan parantaa tapani ja aktivoidun taas viimeistään ensi viikon alusta. Mukana siis ollaan, älkää siivotko minua listalta. =)

Huomenia ketjulaiset:)

Ihanaa, että ketjumme on edelleen pystyssä ja etusivulla, vaikka kolme vakiojäsentä hyppäsikin "kilpailevan firman leipiin". ;) Mullahan loppu työt perjantaina (muistatte varmaan ne mun vuodatukset sovinistipomosta, joka antoi jatkoa vain miehille) eli roikun nyt päivät pitkät kotona. Oon lokakuun alkuun asti vielä opiskelija, mut paperit pitäs napsahtaa käteen sit joskus 4.10. Ja sen jälkeen alkaa virallinen työttömän elämä... :/ Elikä mulla on nyt aikaa roikkua täällä päivät pitkät. Siksi onkin hyvä, etten sentään ole ainoa ketjuun aktiivisesti kirjoitteleva. :)

Syysmarja, arvasin ettet jaksa odottaa mitään keskiviikkoa;) Tosi ihanaa, että sait nyt kunnollisen ja selkeän plussan:) Varmasti tuli varmempi olo itsellekin:) Pidän sikana peukkuja, et sulla menis nyt kaikki hyvin ja saisitte toukokuussa ikioman nyytin syliinne nuuhkittavaksi. Ja tismalleen samaa toivon tietenkin myös Pikkutiikerille ja Pepille:)

Mukavaa, kun ette ole mua pois potkimassa, vaikka täällä ei olekaan yritys vielä käynnissä. *kiittää ja kumartaa* Juteltiin eilen miehen kanssa siitä yrityksen ajankohdasta ja hän on kuulemma ollut kokoajan aloittamassa JOULUN JÄLKEEN. Käytännössä tää tarkoittaa sitä, että yritys alkaa vasta tammikuussa, jos mun kierrot nyt menee aiemman kaavan mukaan. :( :( :( Ja itse olin luullut, että aloitamme JOULUKUUSSA. Eli tuli yksi odottelukierto lisää. BLÄÄÄÄÄÄÄH!!!!! Heitin ovistikutkin takas kaapin perukoille suutuspäissäni, kun sehän on aivan sama ovuloinko vai en, kun mies vaan siirtää ja siirtää asiaa. :( :( :( :(

Taustailija, en valitettavasti osaa auttaa sua tuossa valkovuoto-asiassa. Pitäis kai itsekin perehtyä siihen(kin) asiaan paremmin. Mut uskon, että ketjumme guru Syysmarja oli oikeassa äskeisessä tiedotteessaan. :)

Nyt aikaa tappamaan...

Voi Pp, vai guru *punastuu nolona ilosta häpeästä*
eiköhän se ole tuo Pikkutiikeri, joka näistä asioista kaikkein eniten tietäisi?!?!

Hei, et tosiaankaan ole mihinkään lähdössä Pp!! Roikuinhan mäkin tässä ketjussa lokakuusta toukokuuhun, ennekuin meidän yritys alkoi!!! Joten sulla ei ole mitään hätää!!! Ja usko pois, se joulu tulee tosi nopeasti ja sitten vietetään jo roisia uudenvuodenbileitä ja sittenhän se teidän yritys jo alkaakin....tsemppiä ja kärsivällisyyttä!!! Ajattele positiivisesti, jouluun on enää 4 kk aikaa! =)

Päivitin tuota listaa vähän:

Lista:

Viivi vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä 2/2006
Lilly 31 v. esikoinen haaveissa ?? ei ole kirj.
Titi vm -83 esikoinen haaveissa
Riina vm -81, esikoinen haaveissa, yritystä 11/05
Lumi vm -81, toinen haaveissa (miehelle esikoinen)
Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa, yritys alkaa 12/2006
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Lime vm -82, esikoinen haaveissa, yritystä 5/2006
Sara vm -79, esikoinen haaveissa, yritystä 1/2006
Meiram vm -82, esikoinen haaveissa, yritystä 11/2005 ?? ei ole kirj.
Omppu vm -75, toinen haaveissa, yritystä 4/2006, ongelmana lyhyt luteaalivaihe
Rinkeli vm-85, esikoinen haaveissa, yritystä 8/2005 ei ole kirj.
Annemaria vm-83 esikoinen haaveissa ?? ei ole kirj.
Judy vm -82, yritystä 7/2006, esikoinen haaveissa
Sirppana vm -81 ? yritystä 7/2006, esikoinen haaveissa
Keiju vm -80 yritystä 7/2006, esikoinen haaveissa.
Kissimissi ??? ?? ei ole kirj.
Monsku vm -80 (?), yritystä 8/06, esikoinen haaveissa ??ei ole kirj.
Tikru vm -84, yritystä 8/06, esikoinen haaveissa
Amanda vm-78, yritystä 5/2006, esikoinen haaveissa ?? ei ole kirj.

Syysmarja, Peppi ja Pikkutiikeri poistettu listalta =) (oltiin kaikki muuten vm 80!!!!)

HUHUU? Missä kaikki on? Ei kai tää meidän ketju nyt kuihdu kasaan, vaikka kolme "kasikymppistä" siirtyikin toiselle puolelle?

Käväisin pitkästä aikaa tuolla odottajien puolella wab+-ketjua lukemassa ja tuli melkein tippa linssiin liikutuksesta. Ihanaa, että niin moni ketjulaisemme on tullut raskaaksi:) Vaikka pakko myöntää, että tuli myös haikea olo niitä juttuja lukiessa. En voi olla miettimättä, että saankohan itse ikinä liittyä plussanneiden ketjuun. Siitähän on kohta vuosi, kun tää ketju perustettiin! Eli mulla on ollut paha vauvakuume jo vuoden päivät... Aloin nimittäin taustailemaan tätä ketjua sen ensihetkistä alkaen. Ja mitä on vuodessa tapahtunut meikäläisen kohdalla? Ei mitään! Tai no jätinhän mä pillerit pois, mutta siihenhän se edistys periaatteessa jääkin.

Syysmarja, kiitos rohkaisusta. Onhan se totta, että eihän uuteen vuoteen ole kuin 3½ kuukautta, mut tuntuu se vaan niin pitkältä välillä. :(

Välillä iloisempia uutisia: meille tarjottiin saunallista kaksiota Tikkurilasta!!! :) :) :) Aiotaan ottaa se, vaikka vuokra onkin aika korkea. On se niin hyvällä paikalla ja talokin on rakennettu v.-99. Hena, mitäs sanot Tiksistä? Onko paha? ;)

No niin tyttäret, äkkiä sieltä linjoille! Myös taustailijat, tulkaahan tänne turisemaan, ettei mene aivan yksinpuheluksi:)

Tääl ollaan, ruuanlaitto meneillään :). Työpäivä menikin leppoisasti ostosreissun merkeissä melkein kokonaan.

Kävinkin jo tuolla pikkukakkosissa kertomassa, että tein eilen elämäni yhden ehkä viisaimmista päätöksistä: aion jäädä osittaiselle hoitovapaalle muutamaksi kuukaudeksi siten, että olen perjantait pois töistä. Odotan innolla (alkaa joulukuussa), että saan ehkä viettää hieman stressittömämmän talven pidempien viikonloppujen merkeissä! Jospa se tuottais jotain muutakin positiivista ;). Haluan antaa enemmän aikaa tuolle pojallemme, vähän ehkä senkin varjossa, että mitäpä jos hän jää ainoaksemme...

En olekaan tainnut vielä Peppiä onnitella (enhän?!), joten hurrrjan paljon onnentoivotuksia sinullekin ja kaikkea hyvää odotukseen mukaan!

Hei kiva juttu PP toi asuntohomma! Kuulostaa loistavalta ja saatte vähän muuta mietittävää ennen sitä yhtä h-hetkeä! Tiksi on varmasti oikein hyvä paikka asua.

Sitte (taas) omaa ).( Kp 14/whatever ja mitä ihmettä; ihan ku alkais tuntumaan ovulaatiolta!!? Yllättäiskö muka meikäläisen kroppa mut täysin ja vapauttais munasolun "inhimilliseen aikaan"?? Ja, ällötyskertomus; ihan MIELETTÖMÄSTI tulee valkkaria, housut on märät koko ajan! Aivan outoja juttuja tapahtuu.. Nyt vaan pitäs saada sitte sitä parisuhteen laatuaikaa kehiteltyä jostain, että pääsis hyödyntämään!

Ei vaan, mentävä takas tonne kyökin puolelle.. pysytään kuulolla!

Hip!

Voi hitsi tää on ihanan kumma juttu et kolme plussas samalla kertaa, tosi hienoa ja HYVÄ ketju ;)

Kiitos Keiju80 lämpö-valistuksesta :) oon kans kuullu, et lämmöt pysyy sen puol astetta koholla menkka-ajankohtaan saakka, mut mitäs sen jälkeen..!? Mulla ei oo ollu erityisen koholla tähän asti, mut NYT 36,97! oho. Voin tietty olla myös tulossa kipeeks. Kp33 enkä uskalla testata ku niin menkkaoloa turvotuksen ja nipistelyjen suhteen. Ei oo kuitenkaan täti vielä saapunut.. ei pitäs antaa toivon kipinän tulla ;)

PP, Tiksistä ei ole pahaa sanottavaa. Loistavat kulkuyhteydet ja kaikki muutkin palvelut saatavilla. Vuokrat voi tosiaan olla vähän yläkanttiin, mutta kyllä kannattaa ottaa vastaan jos vaan on vara!! Itsellänikin Tikkurila oli yhtenä vaihtoehtona kun etsittiin rivaria.
Ja hännät pystyyn haaveilijat!!! Kyllä se plussa vielä tikkuun tärähtää!!

Iltaa!

Ohhoh! En meinannut uskoa silmiäni: taas plussa!
Ihan ekana pitääkin onnitella Peppiä!!! :) :) Hurraaaa!!!!
Tää ketju on kyllä plussautunut viime kuukausina ihan äärettömän ahkerasti! :) Hyvä tytöt, jatketaan samaan malliin!

Mun piti tänään siivota ja vähän sisustaakin, mutta tulin vasta äsken kotiin kaverin luota, niin että saa luvan jäädä huomiseen (tai ylihuomiseen...), pitäähän toki ehtiä tännekin kirjoittelemaan! ;c)

Kiitos myötätunnosta ja tsemppauksista kun olin allapäin! *kiittelee kamuja kyynel silmäkulmassa kiiltäen* Mä olen selvinnyt pahimmasta alakulosta, ja jotain asennemuutosta kyllä taisi tapahtua. Enää mua ei ahdista se, että toiset saa vauvoja, jotenkin on sellanen seesteinen olo...Mies niin vakuuttavasti puhui mulle tyypilliseen, rauhoittavaan tyyliinsä ja sai mut uskomaan siihen, että meidän vauva tulee sitten kun on tullakseen. Yritän nyt siis nauttia tästä hetkestä ja elämänvaiheesta.

Hih! Vai on Pp:stä tulossa "stadin friidu"! (Tai no, Vantaan.) Miltä tuntuu muuttaa etelään? Ootko asunut koko ikäsi siellä pohojosessa? (sori en muista.) Eroja on varmasti aika paljon, etenkin ihmisten käytöksessä... Onnea uuden kodin johdosta, siinäpä ei kauaa nokka tuhissut, vastahan laitoit hakemuksia! :) Yritä säkin olla harmistelematta vauvakuumeen kanssa, joulu on ihan kohta niinkuin Syysmarja sanoikin! Hmm... teidän aikaraja kuulostaa kyllä vähän häilyvältä, kun otatte riskin melko useastikin! ;c)

Pakko kai myöntää jo, että syksy on tullut tänne eteläänkin. Ilma on aamuisin ihanasti kirpeän raikas, eikä tule enää mieleen lähteä ulos ilman sukkia. Kunpa tulis oikein kaunis ruska!

Öitä! kp ?/26-30 (hahaa! mä en ole vieläkään laskenut sitä!!)

moi kaikille! mä olen jo pitkän aikaa seurannut tätä teidän ketjua ja porukan siirtyessä tuolle toiselle puolelle aattelin liittyä joukkoon, jos vain teille sopii :) meilla ei varsinaista yritystö ole (ehkä) aloitettu, ehkäisy jätettiin pois elokuussa ja nyt ollaan oltu aika tjottaus-meinigillä. mulla on työkuviot vähän vielä kesken, joten muutama kuukausi ajateltiin (tai mä ajattelin) odotella. toisaalta tekis mieli alkaa oikeisiin toimiin välittömästi, mutta pysyn vielä ei-varsinainen-yritys puolella. on ollut tosi kiva lueskella teidän kirjoituksia ja jännäillä taustailijana plussauksia.

sen verran vielä musta, mä olen 27v. (tai parin viikon kuluttua) ja mies 30v. pääkaupunkiseudulla asustellaan koiruuden kanssa. mies on todella innokkaasti tässä projektissa mukana, viime kierrossa kun sanoin että ovulaatio taitaa olla kohdallaan, ni mies oli kimpussa koko ajan *hymyilyttää* toivottavasti ketjuun mahtuu vielä mukaan!

Tikris: teretulemast joukkoon! Meitä lähti kertarysäyksellä niin monta, että varmasti flikat ottaa sut mielellään vastaan, ja minä ainakin toivotan sut erittäin lämpimästi tervetulleeksi =) Lissääppä ittes listalle.

Moi flikat!

Kyllähän teillä täällä juttua riittää, vaikka meitä niin monta tuonne puolelle "loikkasikin" =)

Viivi:hyvä, että olet jo sieltä suosta ylöspäin rämpinyt, tsemit lähtee täältä kohti tätä kiertoa ja plussaa!!!!

Vai Pp on miehensä kanssa tuonne TIkkurilaan muutttamassa?!?! No, musta se on kiva paikka -vaikka en stadin friidu olekaan -niin tuttuja asustaa siellä ja musta ok place. Tietty mähän en tiedä sitä arkea sitten, mutta kuulemani perusteella mukava. Eli sinne sitten vaan! Ja tosiaan, nopeasti se sitten kävikin, vastahan sä tosiaan laitoit niitä hakemuksia =)

ON: valkovuotoa tulee edelleen, samoin vatsa kramppailee -ikävästi samanlaisesti kuin kesäkuussa ennen km ;( -mutta mieli on iloinen. TÄnään rv 5+1, heh! Ja Peppi on tuolla toisella puolella laittanut oikein tuulemaan, on varannut aikoja sinne sun tänne :-)

Tsemppiä kaikille, kyllä se plussa teille kaikille tulee!!!!

Huomenta kaikille,
kerron teille muutaman huomion, mitkä tulivat ihan alkuvaiheessa kun tiesin, että odotan (jos auttaa plussanneita):
Koko ajan oli sellainen menkkamainen tunne, että kohta alkaa ja välillä tuli sellainen olokin, että nyt alkoi ja oli pakko menna katsomaan vessaan, että tuliko jotain (tuntui siis, että nyt valahti). Mitään ei kuitenkaan näkynyt. Tätä jatkui viikon verran ja sitten se loppui. Valkovuotoa ei minulla ole koskaan ollut runsaasti, eikä se lisääntynyt raskausvaiheessakaan aluksi, mutta nyt sitä tulee paljon enemmän. Vatsaa myös alussa nippaili ja esim. aivastus tai sängystä ylösnouseminen vihloivat. Nenä oli tukossa ja nännit olivat tosi kipeät. Nilkkoja särki, mutta se kesti kolme päivää. Sitten kaikki kuvotusoireet ja muut katosivat ja muutamaan päivään en tuntenut yhtään mitään. Nyt kuvotus on tullut takaisin ja väsymys on alkanut. Tällä viikolla tosin väsymys on hellittänyt jo hivenen.
Nyt olisi pitänyt alkaa menkat ja minulle tuli normaalit menkkakivut ja eilen tuntui siltä, että alkaa minä hetkenä vain. Eipä ne sieltä tulleet :o).
Joku kyseli valkovuodon määrästä ja minulla itselläni oli se ongelma, että menkat olivat niin niukat, että pärjäsin hyvin pikkuhoususuojilla ja tätä jopa alettiin tutkia. En tuottanut jotain hormoonia riittäävästi ja siksi minulla oli aika naistenpolille. Kuitenkin elimistö alkoi ilmeisesti itse heräilemään pitkän pillerijakson jälkeen ja meitä siunattiin vaavilla. Nyt on vko 8 menossa.

Tyrni: kiitti näistä!! Tiedän kyllä -kuuleman perusteella -että raskausoireena voi olal myös menkkamaiset oireet...mutta kun mulla tosiaan tuo km oli kesäkuusssa -siis jos joku tosiaan ei vielä tiennyt =) -ja sen takia seuraan ehkä sairaalloisesti (??) oman kropan toimintaa ja kaikenlaisia myllerryksiä... mutta kiitti tosiaan näistä tiedoista, varmana ?ehkä? helpottaa mun oloa, kun tietää että muillakin tällaista tosiaan on.

Mulla kyllä yleensä on tuota valkovuotoa "normaalisti", ei siis housut märkinä ole tarvinnut olla mutta jonkinlaista vuotoa on ollut havaittavissa. Mutta tosiaan nyt on niin kuin olis kaksi ovisaikaa yhtäaikaa!! todellakin tulee niin paljon *yöks*

Missäs kaikki on?!?!?

Huomenta tyttäret:)

Ja tervetuloa joukkoon Tikris! :) Mulla on aina tapana onnitella uusia tulokkaita parhaan mahdollisen ketjun valinnasta eli onnea sinullekin, kun löysit juuri tänne tiesi! Ja kiva saada joukkoon lisää sellaisia, joilla ei vielä ole yritys täysillä käynnissä:)

Kiitos kaikille kämppä-onnitteluista:) Kävi tosiaan tuuri, että saatiin näin äkkiä asunto ja vieläpä noin hyvä. No, eipähän tarvitse tuolla asialla enää stressata, vaan voi keskittyä töitten metsästämiseen ja tavaroiden karsimiseen ennen muuttoa.

Viivi kyseli, millaista on muuttaa etelään. No, myönnetään suoraan, että en muuttaisi, ellei olisi pakko. Miehen opiskelun vuoksihan sinne lähdetään. Hänen opiskelupaikkansa on Suomessa ainoa laatuaan ja sinne pääseminen tuntuu lottovoitolta. 800 hakijasta vain 14 valittiin sisään!! *röyhistää ylpeänä rintaansa miehensä puolesta* ;) Eli on itsestäänselvää, että lähdemme. Onneksi miehen opiskelu kestää vain 2 vuotta. Sen jälkeen lähdemme kyllä samantien rauhallisempiin maisemiin:) Oon siis kotoisin Itä-Suomesta, mutta asunu täällä Lapissa 4 vuotta opiskelujen vuoksi. Veikkaan kans, et meillä on totuttelemista erilaiseen ilmapiiriin siellä etelässä. Mutta hei, jos ihmiset on siellä puoliksikaan niin mukavia mitä te etelän asukit tässä ketjussa, niin eihän mulla oo hätäpäivää. :)

Testasin kuitenkin eilen elämäni ensimmäistä kertaa ovistikkua! Eilen oli siis kp12 ja aattelin, et on varmaan hyvä jo aloittaa oviksen bongaus tässä vaiheessa kiertoa. Tuloksena oli yksi ainokainen viiva eikä merkkiäkään toisesta viivasta. Eli ei taida meikäläisen ovis olla lähimaillakaan. No, ehkä seuraavalla kerralla näkyy jo jotain merkkiä toisesta viivasta... (vaikka yhtälailla negatiivinen se tulos taitaa olla, vaikka toinen viiva olisikin havaittavissa?)

Judy, nyt äkkiä testaamaan!!!! :) Sun oireet kuulostaa jo TOSI lupaavilta!!! Miten musta alkoi tuntua, että ei kolmea ilman neljättä... :) Eli Syysmarja, Peppi ja Pikkutiikeri, pitäkäähän Judylle paikkaa plussajunassa!

Auringonsäteitä kaikille! :)