Syysmarja:
Jos suklaa maistuu, niin hyvää on myös kun pilkkoo hedelmiä (omenaa, päärynää, tuoretta ananasta tms. "kiinteää") mukaviksi paloiksi ja dippaa niitä vaik haarukan avulla sulassa, kuumassa suklaassa, siis suklaa-fondie.
Juuston ystävänä mieleen tuli heti juustotarjotin: homejuustoja, vuohenjuustoa, emmentaalia, pippurijuustoa jne. + suolakeksejä, viinirypäleitä, paprikaa, kirsikkatomaatteja yms, punaviini sopii tähän mainiosti!
Joku itse tehty marjarahka, suklaamousse tai vaikka jäädyke vois olla myös hyvää.
Pienet, valmiit voileivät nätisti laitettuina maistuu aina; päälle esim. graavilohta + tilliä, mätiä kermalla, sipulilla ja pippurilla maustettuna, kinkkua + kasviksia, juustoa jne. jne. (Leivistä saa kivannäkösiä, esim. vuokaruisleipä, kun viipaleet muotoilee vaik sydämen muotoisella piparkakkumuotilla ennen päällystämistä!)
Tai joo, tää on namia! Osta sellasta ihanihan ohutta Lapinleipää, sivele "lätyskä" tuorejuustolla (esim. pippurisek.), ripottele päälle vähän silputtua, tuoretta basilikaa ja peitä kokonaan kylmäsavuporo-siivuilla. (leikkele) Rullaa ja töki cocktail-tikkuja sopivin välimatkoin. Leikkaa paloiksi kääretortun tapaan, niin että joka palaan jää tikku. Koristeeksi esim. pieni basilikanlehti/tikku.
Innostuin vähän fiilistelemään herkkuja, sori! Nuo saa nyt luvan riittää tässä välissä. Vesi tuli kielelle mullakin!

* slurp!
Kiitti kaikille peukutuksista!!! Pitäkää vaan vielä ylhäällä, tää päivä on ainakin mennyt vielä ilman tuhrua ja pms-oireita. (Yleensä huomaan sen siitä, että töissä pinna on lasten kanssa vähän lyhyempi kuin normaalisti.) JOS tätiä nyt ei jostain syystä kuulu, niin aion testata lauantaina aamusta, niin en sitten "turhan takia" häissä lipitä pelkkää vissyä ja limua! ;c) (Maanantaina kolahti postilaatikkoon Mammaksin testiliuskat! Taisi olla jo kolmas kerta kun tilasin...)
Siitä BB:stä vielä: Minua ei ärsytä siinä turkua puhuvassa hepussa se puhetyyli, vaan yleisesti ottaen koko kundi on tosi rasittava. Myötähäpeä on valtava, kun katselee miten se nöyristelee ja mielistelee sitä blondia.
MenkkaG: Mulla tuhru alkaa yleensä vanhan kierron viimeisenä tai uuden ensimmäisenä päivänä, vuoto kestää yleensä 4 päivää, sit päivä tai kaks taukoa ja sit vielä vähän tuhrua. (Kuulun siihen "laiska kohtu"-kerhoon!)
Mä käytän vain ja ainoastaan siteitä. Tamponit on mun mielestä tosi epämukavia ja ahdistavia käyttää. Käytän niitä vain esim. jos ollaan mökillä ja mennään saunaan tms. tilanteessa.
AsuinalueG: Mä asustelen ihan etelä-rannikolla, Helsingistä vähän itään.
Nyt tämä tyttö häipyy kaunistautumaan suurta juhlapäivää varten! -Rahanmenoa ei voi estää... ;c)
Moro!
Tänään siis tosiaan kp 26/ 26-27!