Wish a baby 76

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annukka76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä ollut vilkasta...ja mä en kyllä millään muista mitä kaikkea olette käsitelleet...=/

Jännäyslista näyttää kutistuneen...ikävää...ja pahoittelut muillekin menkanneille! Samassa jamassa ollaan ;) Menkat tekee täällä lähtöään...ihan vähäistä vuotoa enää joten kohta sitten taas pääse yrittelemään. =)

Thelmalle tosiaan peukkuja ihan mahottomasti. Toivotaan että kaikki menee hyvin.

senoralle...ei se pöntön halaaminen välttämättä ole jokapäiväistä...välillä saattaa olla pari hyvää päivää ja sitten taas puhutaan norjaa ihan sisuskaluja myöten. Mulla ainakin pahoinvointiin vaikutti väsymys. Mitä väsyneenpi olin sitä enempi oksensin ja päinvastoin. Tsemiä neuvolaan!! ekakäynti on aina spesiaali! =)

Nyt mentävä...palailen paremmalla ajalla myöhemmin =)

Katzulle kovasti tsemppiä ja bd bd bd!Minä en ainakaan vielä luovuta :)

Thelmalle myös bd bd! Toivotaan, että muniksen on kasvaneet niinkuin pitääkin!

Ja Senoralle tsemppiä ekaan ultraan! Kyllä siellä varmasti kaikki on kunnossa!

Sitten pitää taas pitkän tauon jälkeen kysellä Galluppia. Eli mikä on lempiruokasi? Ja teetkö sitä itse? Minun lempiruokani on perinteinen pippuripihvi hyvällä kastikkeella. Viime aikoina olen noita tehnyt vain kotona kaupan takuumureista pihveistä. Ja kastike pussista + pieni kerman liraus ;) Kyllä on hyvää!

Gallup: mä en itse asiassa osaa sanoa vain yhtä ruokaa, joka olisi lemppari. Kanat ja pihvit uppoaa aina. RAvintolassa otan joko kunnon pihvin tai sitten jonkun hyvän kana jutun. Kalaa en ole ikinä syönyt ravintolassa.
Joskus taas itse tehdyt lihapullat, pertsa ruskeakastike ja muussi on taivaallista.

Arvatkaa onko alkanut vessassa juoksu, siis ei sen takia että pissattais niin usein vaan siksi, että käyn tarkistamassa näkyykö tuhrua..... On tämäkin hölmöä.

Mitenköhän Senora on malttanut odottaa??? Niin pääseekö miehesi mukaan?

uutisia maailmalta: Halle Berry saa vauvan

Saas muuten nähdä onko BB Tiina raskaana. Tänään vissiin tekee testin. Eilisessä jaksossa näytti vielä sujuvasti tupakoivan samalla kun kertoi muille raskausepäilyistään.
Oletteko muuten seurannut tuota tämän vuoden BB:tä??? Mä en ole ihan joka ilta katsonut, netistä aina välillä luen uutisia

Gallup: vaikia sanoa parasta ruokaa kun niitä on niin paljo... ainaki joku hyvä pihvi, bearnaisekastike ja vaikka lohkoperunat. Kanasta tykkään myös tosi paljo ja kalasta.
Sitten ihan arkiruuista parasta on jauhelihakastike ja keitetyt perunat, nam.. :b

Ja sitten BB käsittelyyn: katson joka päivä ja varsinki just nyt jostain syystä kiinnostaa tuo Tiinan mahdollinen raskaus.

Hilmalle ja Katzulle bd bd bd bd :)

Taitaapi Senoralla tuntua työpäivä pitkältä tänään ;) Tsemppiä!!

Nyt tulee sitten omaa napaa ja reilusti. Muniksia ei ole kunnon kokoisia kuin kuusi ja toinen munasarja ei reagoinu juuri ollenkaan piikkeihin, joten päin persettä taas menee! Noh, saa kattoo nyt miten edetään, et ilmeisesti kuitenkin muutama sit saadaa, mut ite elättelin toiveita et saatais joku 10-12 mut ei niin ei. On tää niin väärin ja saakelisti ottaa päähän....! Parempaa onnea muille! Ja kiitos teille kuitenkin peukutuksista!

Sorke omanapaisuus, v¤¤#"¤#%?) aaaaaa rankasti.

Katzu vääntää tiiviisti oven lukkoon ettei täti pääse. Peukkuja vielä ettei tule vaan jää tuhruiksi.

Ruokagalluppiin vastaan että armaan mieheni nuotiolla loimuttama lohi taitaa olla meikäläisen herkkuruokaa. Sitä söis vaikka kuinka paljon.

Terveisiä vielä kaikille muillekin tasapuolisesti.

Safiiri ja Nelkku 15+3

Mää kirjotin tuota äskeistä puoli tuntia, aina tuli joku keskeyttään. Siksi oli Thelma kerenny väliin. Viheliäinen sentään tuosta uutisestasi. Toivottavasti nuo muutamat munikset onki sitte valioyksilöitä ja tuottais toivotun tuloksen!!!

Oi itku Thelma! :/ Mutta jospa ne 6 oliskin sitten oikein huippulaatuisia ja kaikki saatais hedelmöittymään.. ei se määrä vaan se laatu! Onko sulla menty pitkällä vai lyhyellä kaavalla? Kun joillakin ei lyhyellä kaavalla saada oikein mitään kasvamaan, mut pitkällä kaavalla taas saadaankin oikein hyviä tuloksia. Milloin sulla on punktio?

Ruokag: mullakaan ei ole yhtä tiettyä lempiruokaa, mut ite tehty lasagne ja broilerpasta on aikast herkullisia.. Ja mummun tekemä palapaisti ja perunamuusi on ihan herkkua! Oi lurps.. tuli hirvee nälkä.. ;)

Pahoittelut thelmalle...ikävä juttu!! Toivotaan tosiaan että ne kuusi ovat priimaa ja ne saadaan käyttöön!! Isohali ja tiukka rutistus!!

katzu...piä ny se täti loitolla!!! peukkuja!!

galluppiin: en yhtään tiedä mikä olisi lempiruoka...mä olen sellainen herkuttelija ja tykkään monesta. Ravintolasta tilaan yleensä kanaa...eri muodoissa ja yleensä tykkään. Kotona meidän herkkuruokaa on lihapullat ja ne teen aina itse. Mut rakastan sitä kun saan mennä valmiiseen pöytään eikä mun tarvi ruokaa tehdä...anopin luona ruokailut ovat ihan huippu...ei tarvi huolehtia mistään...syö vaan niin paljon ku jaksaa.

jahas...lapset vaatii seuraa...=)

lempiruoka-G... Jaa-a ravintolassa tilaan yleensä metsästäjänleikkeen (pihvi ja herkkusienikastike) Kotonakin joku paistettu pihvi tai lihapullat , ruskee kastike ja pottumuusi. Mutta myös savustettu lohi sekä itse tehdyt kaalikääryleet ovat namia ja hernekeitto :)

Töistä eilen karkasin klo 13. Ajelin kotiin, mies että mitä nää täällä teet... Ei sit ollu lukenu tekstaria, kun oli taas puhelin vaihteeksi sillä mallilla että kyseli pin-koodia... No juokastiin kahvit ja lähdettiin ajeleen. Kyllä siellä jotai näkyi, mutta ei osannu sanoo että mitä. Jotai värinääkin oli, joka olis voinu olla sykettä... Kohtu on kasvanu ja siellä oli ontelo ja siellä sisällä jotai mustaa... Esitti että viikon päästä katottais uudelleen... No hyvä kuitenki että edes jotai on...
voi pska Thelma. Mutta toivottavasti ne 6 munista ovatkin superhyperhienoja...
Katzu pistää jalat sistiin, etikä päästä tätiä.. jospas ne tuhrut oliski merkki jostai muusta...

No ni, hyviähän olivat Senoran kuulumiset. Oot vielä niin vähäisillä viikoilla ettei varmaan tuon selvempää vois vielä näkyäkään. Nyt vielä viikko odottelua jotta saat nähdä ihan kunnolla Ihimeen.

Huomenta

Senoralla taitaa olla taas piina viikko edessä... Hienoa että siellä masussa jotain näkyi :) Pidetään kovasti peukkuja!!!! Kuinka paljon sulla on nyt viikkoja

Mulla alkaa olla tämän kierron osalta toivon kipinä karissut. Tuhrua enemmän näkyvissä kuin eilen..... On taas jälleen kerran niin PASKA fiilis.....

Hyvä juttu senora että jotain näkyi! Kyllä se "värinä" varmasti on piiperöisen sydän. Kiva et pääsette pian uudelleen:) Raporttia sitten taas meille!

Voi että Katzu harmin paikka jos täti nyt kuitenkin pamahtaa paikalle! Noudata Senoran vinkkiä ja pidä jalat ristissä ni täti ei pääse paikalle! Hyvä lohdutus jos täti nyt tulee on levy suklaata ja makoilla kattomassa hyvää tv:ohjelmaa. Tepsii mulla aina! :)

Kiitos kaikille tsempityksistä eilisen ultran tuloksen suhteen. Lääkäri soitti sieltä klinikalta ja hänen mielestään tuo on ihan normaalia et munasarjat reagoi noin ja kertoi, että yleinen määrä mitä saadaan on 6-10 ja tässä voi kuulemma vielä kypsyä muutama....toivotaan:) Joteski helpotti kyllä mieltä. Ja lisäksi tämä lääkäri totesi, että jos on enemmän ku 15 yleensä on sitten joukossa paljon ns. käyttökelvottomia. Pe on uusi ultra. Kukkis kyseli punktiosta. Sitä ei ole vielä löyty lukkoon ku pe tietää enemmän ku annostakin pikkusen nostettiin et mite o vaikuttanut ja lyhyellä kaavalla mennään. Pitääkin kysyy tuosta pitkästä. Nyt jännätään perjantain ultraa. No eipä tule tylsää;)

Vastaus G:hen. Mun lempiruokaa on ehdottomasti lasagne. Sitä vaan jaksaa tehdä niin harvoin. Hmmm....teenkin sitä viikonloppuna. Mintun kanssa myös samoilla linjoilla, eli ihana mennä joskus valmiiseen pöytään ettei tarvi ku istahtaa ja syödä:)

Miksi pitää mennä töihin...miksi? Ei huvita!

Päivänjatkoja naiset!

Katzu... et luovuta!! Positiivisella mielellä nyt. Ja toivoa ei ole menetetty ennen kuin vasta sitten kun ferrari pölähtää pihaan.
Nyt sitte mullaki se piinaviikko. välillä neuvola ja silleen. Ei kyllä ois motivaatiota tehdä töitä.
Thelma... eikös normaalistikki vain yhdeltä puolelta kerrallaan tuu niitä muniksia. Aatteles huomenna on jo perjantai ja pääset taas ultrattavaksi... Tuu sit kertoon, millä aikataululla jatko sujuu.. Tää on jännää seurata ihan alusta asti, miten sutkin saadaan tuonne odotuspuolelle

Nyt likat positiivisuutta peliin - onhan positiivisuusviikko. Jokainen sanoo nyt ääneen (tai ainakin ajattelee silleen ajatusalta) Vielä minä kerran raskaudun! +++++tuulia!

Se mikä on nyt erilaista verrattuna muihin kiertoihin on se, että lämmöt eivät ole vielä romahtaneet alilämmön puolelle. Nyt lämpöä siis 36.7. Varmaankin Terolut auttaa siihen omalta osaltaan.

Thelma: mun on paras jättää toi suklaa väliin. Naaman kukinta villiintyy siitä. Km:n jälkeen on sitäkin ongelmaa ollut muutenkin enemmän. Pertsat karkit "sopii" mulle paremmin...

Taidan lähteä kahville

Huomenta

Senoralle onnittelut "värinöistä". Hyvä, että sait edes pienen pienen varmistuksen, että masuasukki siellä kasvaa. Ihanaa seurata sun taivalta. Olen jo oppinut "vakoilemaan" ex-kermiteissä :)
Katzu, voi kurjuuden kurjuus, jos se emäntä taas tulee... Ei aina oikein jaksa ymmärtää... *hali*
Thelma, loppujen lopuksi kaikki on kuitenkin aika hyvin, vai mitä? Toivotaan, että nuo kuusi yksilöä ovat huipputavaraa.

Täällä nyt pari päivää ollut sellaista vihlontaa/nipistelyä alavatsalla... Liekö palautumista vai jonninmoista alkavaa elämää?! Ei osaa sanoa ei... Viikon päästä ollaan viisaampia..
BB on tullut seurattua ihan kunnolla..liikaa. Kovasti paljon vaan meinaa mennä jo tylsäksi, onneksi tuo viikkotehtävä loppuu tänään.

Lempiruokia... No lohi on kyllä hyvää samoin kanaruoat. Jos ollaan ulkona syömässä, mitä tapahtuu erittäin harvoin, syön joko pitsaa tai lohta. Pihveistä en niinkään välitä. Muutenkin syön punaista lihaa tosi vähän, liian vähän. En oo kasvissyöjä, ei vaan maistu. Anopin tekemä lihakastike on kyllä hyvää :) Vähän sellainen ronkeli olen.

Jaahas se on päivystystä kärsittävä tämä päivä taas. Pitäkää peukkuja, että on hiljaista :)

Katzu, tädin pitäis ilmestyä ens keskiviikon tienoilla... Eli ihan tarpeeksi saa vielä stressata. Se hyvä puoli on, että mulla täti saapunut viime aikoina aika ajallaan eli jos ei silloin viikonloppuun mennessä ole näkynyt jälkeäkään niin voisin jo testailla mutta sinne on vielä niin pitkä matka, että kärsivällisesti vaan odoteltava.

hurrrrrrrjat peukutukset jo nyt Annukallekki... Mun pitää varmaan kohta hakee sairaslomaa noille peukaloille kun ne kipeytyy kun kaikkia pitää peukuttaa db bd bd db ! ja taas päivystysviikko?? Olehan tolokkuna! ;)

Senoraa kävin vakoilemassa tuolla odotuspuolella, mutta täällähän ne uutiset oliski ensin ollu. Onnittelut, kyllähän nuo hyviä uutisia oli! Ens viikolla näkyy jo varmaan paljon enemmän. Hui, eihän sulla oo enää ku pieni hetki np-ultraan :)

Thelmaa jännitetään sitten huomenna. Kyllä me lujasti uskotaan, että sieltä positiivinen lopputulos saadaan :)

Katzullakin vielä toivoa on! Musta tuntuu, et me terolutit tuhrutetaan enemmän vaikka raskaaksi tulis, kun se keltrauhanen on puutteelinen ja nämä niin lievää kamaa.

Jossain oli, että rv 8 alkaen istukka hoitaa homman jo kotiin. Korjatkaa ihmeessä jos saamanne tieto poikkeaa tästä sepustuksesta... :D

Ja Annukalle peukut pystyssä hiljaisen päivän puolesta!

Kun tuo km-raskaus alko, niin joulun jälkeen ei suklaa enää maistunu. Yleensä ennen tätiä sai sellasen suklaanhimon. Nyt onneksi ei tullu, eikä vieläkään tee mieli.

Naaman kukinnasta en osaa sanoa, kun tuon km:n jälkeen ei juurikaan näppyjä oo tullu, siitäkin vois päätellä, ettei hormoonit oo täysillä mukana :D