Hui kun ootte taas kauhiasti ehtineet kirjoittelemaan!! =)
Senoralle ekaksi onnittelut "värinöistä"! Varmasti se on pikkuinen hyvissä voimissa! Ihkua =)
Helpottavaa, Thelma, että kuusi munista onkin riittävästi! Niin, ei se määrä vaan laatu =) Eikö muuten tuossa kun muniksia kasvatetaan punktiota varten, niin ole sellaista "vaaraa", että ne poksahtaisivat itsekseen? Vai vaatiiko tuolleen lääkkeillä kasvatetut munikset sen irrotuspiikin irrotakseen? Mietin vain, että miten niitä on aikaa odotella ja mennä mahdollisesti sen pitkän kaavan mukaan?
Katzulle peukkuja, äläs nyt puhu luovuttamisesta vielä!! Ei ne tuhrut välttämättä mitään meinaa! (Hassua kyllä, mutta mä aina uskon, että muilla on kyllä mahiksia, vaikka tuhruja tuliskin!)
Aurea, vau miten nopeaa toimintaa! Siis yksityisellekö menet leikkaukseen kun noin nopeasti pääset? Hienoa joka tapauksessa! Miten se lääkäri päätyi tuohon varmaan endodiagnoosiin? Kiinnostaa vähän samoista syistä kun Kukkista; pientä kipuilua myös lähes viikko ennen tätiä ja sit ne hiivatun tuhrut. Raskautuminen mun käsittääkseni ainakin hidastaa endon etenemistä ja leviämistä, joten siinä mielessä raskaaksi tulo leikkauksen jälkeen olisi varmaan parasta "hoitoa". Mutta kaipa se sitten vähitellen raskauden (ja leikkauksenkin) jälkeen saattaa levitä uudelleen.
Vai oli se BB-Tiina sit raskaana, huh huh. Oliko se siis yrittänyt raskautta vai kävikö vahinko? Aktiivisemmat BB-ihmiset, valaiskaahan lisää

Itse en kyllä varmaan haluaisi jäädä taloon hänen tilanteessaan, mutta toisaalta, jos on tarpeeksi sekopää lähteäkseen ylipäätään koko BB:iin, niin saattaa se sinne jäädäkin! Muutenkin vähän ihmetyttää sen Tiinan nyhjääminen sen jonkun äijän kanssa, eikös se kuitenkin ollut kihloissa?
LempiruokaG: Lasagne, ja itse tehtynä. Aika harvoin sitä kyllä jaksaa kokata, niinku Thelmakin sanoi. Mutta on ihan best punkun ja valkosipulileivän kanssa! Sit tietty kunnon pippuripihvi ravintolassa on aika klassikko.
Kävi kuulkaas äsken ihan outo juttu, mun avaimet hävisi kuin tuhka tuuleen! Olin takapihalla n. puoli tuntia ja mielestäni jätin avaimet etupihan terassille. Mutta kun tulin takas, niin ei näkynyt avaimia missään. Nyt oon penkonut joka paikan, mutta ei löydy :/ Voi hittolainen tätä homepäätä!! En usko, että kukaan olisi niitä pöllinytkään, tää on aika hiljaista aluetta. Ellei sitten joku orava

Mutta pöh, pakko niiden on jostain löytyä!
Ja sen verran omaa napaa, että tuhruilu sen kun jatkuu. Tää on niin rasittavaa ja nyt tulee vissiin oikein tuhruennätys, tänään 7. tuhrupäivä. Hitto, tulis vaan se täti, että pääsis clomeja popsimaan... Pistän kyllä lekurin koville tän tuhrujutun selvittämisen kanssa seuraavalla käynnillä!
Mutta nyt jotain sapuskaa etsimään. Tsemppiä ja peukkuja ovisbongareille ja jännäilijöille!!