Wish A Baby 77

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnittelut Thelmalle! Ihanaa saada taas mukavia uutisia ketjuun!

Täälläkö? Eipä mitään uutta. Aamulla hitunen tuhrua mut nyt ei taas mitään.

Pikkusen kiiru täälläkin...

Pikaisesti tulin kurkistaan vielä... Ihanaa Thelma :) Tosi hienoja uutisia! Nyt sitten pidetään peukkuja, että niistä pikkunen lähtis kasvamaan bd bd bd :)

Annukallakaan ei vielä oo toivoa heitetty menemään. Onko sulla yleensä säännöllinen kierto? Eli nyt olis jo myöhässä... En muista mainitsitko bongasitko oviksen?

Ovista odotellaan, kovin on kuivan tuntusta. Aamulla tein testin heti kymmenen jälkeen, eikä siinä juuri mitään näkyny. Pitää huomenna palata taas normaali aikatauluun.

Huomenia!

Kiitos kaikille mahtavasta tsempistä! Ootte niin ihania:)

Täällä on Annukka peukut tanassa ettei se täti pölähtäis kunnolla paikalle bd bd

Toivotaan Sonia, että se testi nyt näyttäis pian ovista ja pääsisit sen sitten tehokkaasti hyödyntämään:)

Tää lähtee nyt ajeleen noutaan alkiota ja samalla kyllä käyn vähän ostoksilla;)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille! Pian se on taas perjantai!

Huomenta

Sonia, kyllä mun kierto suht säännöllinen on viime ajat ollu. Lähden tästä kohta naapurikaupunkiin kampaajalle niin aattelin samalla poiketa apteekkiin. Ostan nyt sen testin ja teen iltapäivällä, jos ei tätiä siihen mennessä kuulu. Pientä nipistelyä mahassa silloin tällöin ja tissit tuntuu kipeiltä (tänään myös nännit). Oireet voinee viitata ihan kumpaan vaan?

Thelmalla tosi jännät ajat edessä. Täällä peukutetaan kovasti, kunpa nyt onnistuis! Ja onnistuuhan se, kun niin porukalla päätetään vai mitä?!

Pitää mennä laittamaan vaatetta päälle ja tallata pysäkille. Mies vei auton mutta pääsen ihan kivasti bussillakin. Iloista hernekeittopäivää kaikille :)

Hurrrjat peukutukset Annukalle... toivottavasti näet ne kaksi viivaa testissä. Vai pitääkö se tehdä aamupissistä?+++++ tuulia db bd db db db
Thelmalla on tänään sitte jännä päivä
Voimia Katzulle.. on se niin väärin että töissä pitää tehdä töitä :)

Voi....Nyt ISOT peukut Thelmalle ja Annukalle!! Molemmille tsemiä ihan hirveesti ja plussatuulia sinne puhallan...jotta molemmat saatte nousta junaan!!!!

Täällä kp 13 siinä omanapa. =)

Nyt pukemaan lapsia ja kohti kaupunkia!
Hyvää torstaita kaikille!!

Hurrrjan jännää Annukalla!! Mä peukutan kovasti sua ja toivon plussaa!! Tämä ketju tarvitsisi nii-iin uusia plussia! bd bd bd bd bd bd bd

).( Eilenkään ei viivaa tikkuun. Mutta toisaalta aloin ajattelemaan, että eipä mulla ole kyllä minkäänlaista valkovuotoakaan. Ihan ollaan Saharana. Aattelin tänään jättää tikuttamisen väliin ja odotella josko keho kerkeisi mukaan. Jos vaikka ovis on myöhässä tai jotain...

Isot onnitteluhalit Thelmalle! Tuli niin hyvä mieli sun uutisista :) Toivotaan, että olis nyt onni myötä ja näkisit ne kuuluisat kaksi viivaa r-testissä parin viikon päästä!

Annukalle myös peukut, lupaavalta kuulostaa!

).( Neljäs clomipäivä alkoi, eikä mitään sivuoireita ole vielä näkynyt. Ehkä vähän ylimääräisiä nippailuja. Superovista odotellessa! =)

Peukkuja oviksen metsästäjille ja tsemppiä muutenkin kaikille! Pitää mennä, opiskelupäivä... Pakko ahkeroida, kun tapaan ohjaajan. Jaiks!

Annukalle superhyper-peukutukset bd bd bd bd bd !!!! Kuulostaa erittäin lupaavalta!

Thelmalle myös peukutuksia oikein olan takaa bd bd bd bd bd bd bd bd bd!!!

Terkkuja, plussatuulia ja tsempityksiä myös kaikille muille!

T. Riikka toiselta puolelta (meinasin kirjoittaa "rajan takaa", mutta se kuulostaa vähän oudolta =D)

V-käyrä jälleen nousi kun luin iltalehteä
Uimari Jani Sieviselle ja hänen ruotsalaiselle tyttöystävälleen Mari Samuelsenille on tulossa vauva.

Siis vasta toi muikki kertoi ettei ole vielä valmis äidiksi jne...... Kyllä se TAAS on joillekin niin helppoa....

Tulehan sit Annukka heti kertomaan testin tulos!!!!!!

Keijulle mukavia kasvatteluja ;)

Aivan Katzu... katoin kans, et *hups, näinkö tässä pääsi käymään*. Porukka vaan ympärillä lisääntyy :/

Tuu sit Annukka heti kertomaan mitä se testi näytti!! bd bd bd

Hilman olosuhteet kuulostaa samalta ku mullaki, kovin on kuivakkaa... näinköhän tuo ovis lauantaille ehtii :/
Terot olis pitäny alottaa eilen, rauhassa kattelen vielä josko ton O:n eka löytäis :)

Onko muuten teillä km:n kokeneilla tällasia kokemuksia? Tuntuu, et mulla on kaikki asiat mitä muistelen, ni ajattelen, et joo, sillon olin tehny testin viikko sitten ja sillon olin väsyny, ultraan oli 2 viikkoa ym. Jotain vanhoja kauppakuitteja löytyy, ni tulee mieleen missä vaiheessa oli jne.

Mä ainakin edelleen ajattelen km:ää tosi paljon ja pahenee vaan mitä kauemmin tämä raastava piinanaava odottelu jatkuu. Mitä lähempänä olen vuotta kun r-testi näytti positiivista, niin sitä enemmän ahdistaa.

Eilen muuten hyvä ystäväni (tietää siis tämän tilanteen) soitti ja innoissaan kertoi kuinka yksi hänen kaverinsa kertoi juuri olevansa raskaana. Tärppikin oli tullut tosi äkkiä. Hittoako minulle tarvii hehkuttaa hänen kaverinsa raskautta, jota en ole ikinä edes tavannut....

En malta pysyä pois täältä, vaikka Word-tiedostot kuinka kutsuu ;)

Siis höh, joko se Sievisen bimbo-blondi on paksuna? Mä oonkin aina ollut sitä mieltä, että nopealla raskautumisella on jotain tekemistä äo:n kanssa :D (älkää ottako itseenne täällä ketjussa nopeasti raskautuneet tai vähemmän yrittäneet, pliis)

Mun pitäis tänään nähdä pari kaveria. Toisella on pieni vauva ja toinen taatusti kyselee meidän projektista (tietävät kyllä molemmat, että yritystä on). Mä en millään jaksais puhua siitä...

Jaksuhaleja vielä km:n kokeneille! Eipä tuohon tunteeseen taida auttaa kuin uusi plussa. Uskon hyvin, että turhauttaa! Kun on jo kerran onnistunut tulemaan raskaaksi, niin varmaan miettii, että miksei tärppää uudestaan. Vaikka sinänsä on mun mielestä positiivista, että ootte kuitenkin siinä jo kerran onnistuneet, niin kyllä varmasti tulee vielä uusi plussa!

Tyhmästi oli kyllä Katzun kaveri hehkuttanut.. :/ Jotkut ei vaan ymmärrä...

ryhmähalitus Sonialle ja Katzulle... Kyllähän se km jättää arvet. Vaikka itse tapahtuma oli sellainen hormoonimyrsky, niin olo kuitenkin tasoittui... kiitos ja kumarrus vielä kaikille Kermeille... Kevät oli jo aika seesteistä. Notkahdus sattui sitte la:n jälkeen... keho ilmeisesti muisti, että nyt pitäis jotai tapahtua ja hormoonimyräkkä oli taas valmis. Nyt ei sitte oikein osaa iloita tästä olotilasta... ei ehkä ennen huomista ultraa...Sekin sitte pelottaa, että entäs jos siellä ei sitte ookkaa kasvua viime viikosta tapahtunu.. Just eilen huhtikuisista tippui yksi... La oli meillä about samoihin aikoihin, kävi viikko ennen mua ultrassa... jotain näkyi... eilen sitte oli näkyny orastavaa vuotoa ja kasvua ei ollu ollu... Tippa tuli kyllä linssiin ja alko pelottamaan että entäs jos mulla käy samoin... En kyllä halua pelotella ketää... ja mietin jo että deletoinko koko tekstin, mutta taijan kuitenki painaa tuota vastaa-painiketta.

Se on muuten jännä, että lähipiiristä putkahtelevat vauvanodotusuutiset ottavat haaveiluaikana kupoliin. Mutta täällä palstalla jaksetaan tsempata ja iloita jokaisesta plussasta - tuli se sitten o- tai r-testiin...

Ny pitää taas jatkaa...

Justiisa tulin ja enhän mä voinut iltapäivään venyttää, kun testi poltteli käsissä.
Enpä ole raskaana. Tähän malliin pitäisi tulla plussa nyt tuli vaan vaakaviiva eli miinus.
Paperiin tulee tuhrua eli oliskohan nyt vaan niin, että täti on harvinaisen kettumaisella päällä... Tulis nyt sitten niin pääsis uuteen yritykseen.

Huomenna mulla on työterveyslekuri ihan muista jutuista. Täytyy häneltä pyytää lähete gynelle. Tässä kerran totesi, että älä ihmeessä mene itseksesi, että teidän työpaikalla niin hyvä sopimus, että kannattaa käyttää sitä. Hän laittaa lähetteen. Täytyy kysellä huomenna, mitä meinaa...

Nyt pakko paneutua töihin hetkeksi, meili turvoksissa. Palailen vaikka ruokiksen aikaan kommentoimaan... Katzulle jo nyt sen verran, että harvinaisen ajattelematon (kun kauniisti muotoilee) ystävä sinulla :(

Annukalle negapahoittelut! :( Tylsällä tuulella kyllä täti... Mutta hieno homma, jos työterveyden kautta pääset myös gynelle. Kannattaa ehdottomasti hyödyntää!

Senoralle tsemppihalit ja peukut huomiseen! Kyllä se pikkukaveri siellä hyvin voi ja sydän pompottaa! <3

Annukalle: pöh... Älä vielä luovuta... Jos täti tule vielä tänään.. niin sehän olis hyvä merkki... Lukiko siinä testissä muuten että se pitäis tehdä aamulla ekasta pissistä ??

db bd vielä!

Käytin Clearbluen testiä ja siinä sanottiin, että jos testaa oletettuna kuukautisten alkamispäivänä (tai myöhemmin) voi testata mihin aikaa vuorokaudesta tahansa. Jos testaa etukäteen niin aamuvirtsasta. Eihän tässä joka tapauksessa voi nyt ku odottaa.. Ärsyttää vaan, jos tämä menee jatkossa tällaiseksi tuhruiluksi...

Oviksen bongaajille kovasti paljon onnea. Teillä onkin tiedossa varsin kiihkeä viikonloppu :)

Senora. Ymmärrän kyllä huolesi mutta eiköhän lähdetä siitä, että tuo Ihime pysyy nyt sisällä kasvamassa niin kauan, kunnes hänen on turvallista tulla ulos äidin ja isän iloksi ja onneksi. Sä olet ollut, ainakin mulle, koko ajan vähän "äitihahmo" täällä ja siksi toivon sydämeni pohjasta, että kaikki menisi nyt hyvin. Jaksat aina kannustaa kaikkia. Sulla on suuri ja lämmin sydän...*iso halaus*

Oliskohan tuo harakka tulossa tupaan, kun jatkuvasti tuossa oven edessä pompottelee... Taitaa olla vaan mehukkaita matoja nurmikolla, kun just taas satoi. Tää lähtee nyt etsimään jotain suuhun pantavaa...

Pahoittelut Annukka!! jos nyt pysyy negana niin onpas ikävää...olin jo niin varma sun plussasta...=( Tsemiä nyt vaan...ja isot halit!

Sonialle ja Katzulle jaksamisia...Isosti ja kovasti...muistelu varmasti kuuluu surutyöhön joten antaa niiden muistojen tulla vaan.

Me palattu lasten kans kaupungilta ja nyt pojat sängyissään. Toinen taisi sammua...toinen kuulostaa vielä touhuavan...saapa nähdä nukkuuko ollenkaan.

Alamahalla on ollut sellaista jännää tunnetta...ihan kuin menkat olisi alkamassa ??? siis ovisko?? enpä ole hoksannut ennen että se tältä tuntuisi...täytyy yrittää kellistää mies tänään!! =)

Nyt jatkamaan...